رایا استور: بزرگترین فروشگاه تخصصی باتری موبایل

با راه اندازی فروشگاه اینترنتی رایا استور، بهترین بستر برای خرید آنلاین باتری موبایل در کشور فراهم شده است.

در فضایی که امروزه در تجارت وسایل الکترونیکی به وجود آمده است، شاید دشوارترین کار برای یک سایت فروش باتری موبایل، تمرکز در یک زمینه خاص و محروم شدن از مزایای رقابتی فروش کالاهای مختلف باشد. اما از سویی دیگر تخصص و تمرکز گرایی رایا استور موجب شده است تا بتواند بهترین خدمات را در حوزه فروش انواع باتری موبایل برای کاربران خود فراهم کند؛ تا کاربران بتوانند بهترین و دقیق ترین انتخاب را برای تهیه کالای مورد نظر خود داشته باشند. رایا استور، از زمان شروع فعالیت خود همواره سه اصل مهم که شامل: ارسال سریع، قیمت مناسب و ضمانت اصل بودن کالا را سر لوحه فروش باطری های موبایل خود قرار داده است. همچنین توانسته است روزانه تعداد مدل های مختلفی را به محصولات خود در سایت اضافه کند تا بتواند نیاز بیشتری از افراد را با هر نوع گوشی موبایل برطرف کند. با پیشرفت تکنولوژی و فناوری و همچنین ساخت گوشی های جدید و تنوع بسیار زیاد آنها؛ توانسته است گستره ی زیادی از باطری ها را در اختیار افراد قرار دهد. سایت رایا استور بزرگ ترین فروشگاه تخصصی باتری موبایل، می باشد که تا کنون توانسته است تنوع زیادی در خرید باطری های موبایل به وجود آورد.

خرید باتری موبایل با بهترین قیمت

باطری موبایل، همواره دغدغه بسیاری از کاربران و شرکت های سازنده گوشی های موبایل می باشد. شرکت های سازنده باتری موبایل همواره به دنبال بالا بردن کارایی برای افزایش توان شارژدهی توسط باتری موبایل هستند. و یکی از نکات مهمی که افراد در هنگام خرید گوشی موبایل خود در نظر می گیرند، بالا بودن زمان شارژدهی می باشد؛ زیرا پس از مدتی باتری گوشی های موبایل بر اثر کارکرد زیاد و یا استفاده نادرست نیاز به تعویض دارند. در نظر داشته باشید که خرید باتری اصل و قیمت باتری موبایل در برند های مختلف، با توجه به نوع باطری دستگاه و همچنین میزان استفاده کاربر متفاوت می باشد. یکی از مهم ترین نکاتی که در تهیه باتری گوشی در نظر گرفته می شود قیمت آن است، شما می توانید خرید باطری مورد نظر خود را با بهترین قیمت در سایت رایا استور انجام دهید؛ و با خرید اینترنتی باطری موبایل اصلی از سایت رایا استور بهترین بهره وری را به گوشی خود هدیه دهید.

رایا استور: بزرگترین فروشگاه تخصصی باتری موبایل

خرید عمده انواع باتری موبایل

همانطور که می دانید تلفن همراه، به یکی از اجزای جدانشدنی فعالیت های روزمره هر فرد تبدیل شده است. از آنجایی که باتری موبایل، منبع و تامین کننده اصلی انرژی الکتریکی مورد نیاز برای فعالیت های گوشی می باشد؛ بنابراین باطری اصل موبایل، یکی از قطعات مهم گوشی های هوشمند بشمار می آید. اصولا باطری های موبایل در دو نوع لیتیوم پلیمری و لیتیوم یونی ساخته میشوند. اما فارق از تفاوت هایی که در ماهیت آنها وجود دارد، هر دو نوع از آنها پس از مدتی عملکرد اولیه خود را از دست می دهند و کاربر باید باطری گوشی موبایل خود را تعویض کند. دنیای باطری موبایل رایا استور، با دارا بودن انواع باتری های موبایل می تواند شما را در خرید عمده باتری موبایل یاری کند. زیرا تمامی باتری های موجود در این سایت دارای ضمانت برگشت و گارانتی هستند.

مزایای خرید باطری موبایل در سایت رایا استور

  • صرفه جویی در زمان و انرژی

  • مقایسه قیمت های مختلف باتری گوشی

  • دسترسی همیشگی در هر ساعت از شبانه روز

  • جست و جوی آسان

  • ارسال سریع

خرید اینترنتی باتری گوشی موبایل

خرید آنلاین روشی است که امروزه با توجه به مشغله هایی که به وجود آمده است مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. مردم مایل هستند تا به جای خرید حضوری، تحمل ترافیک سنگین، آلودگی هوا، قیمت های نامناسب، موجود نبودن کالاها و بسیاری از عوامل، اقلام مورد نیاز خود را از فروشگاه های اینترنتی تهیه کنند. از این رو فروشگاه تخصصی  باتری موبایل رایا استور توانسته است با ارائه باطری های مختلف گوشی های هوشمند، تمام نیاز کاربران خود را در این زمینه برطرف کند. شما می توانید با خرید باتری اصلی از سایت رایا استور بهترین کارایی و بهره وری را برای گوشی خود به همراه داشته باشید و با خیالی آسوده نسبت به شارژ کردن آن اقدام کنید.

رایا استور: بزرگترین فروشگاه تخصصی باتری موبایل

رایا استور، مرکز فروش باطری موبایل با گارانتی

رایا استور؛ بزرگ ترین و معتبر ترین فروشگاه اینترنتی می باشد که در زمینه فروش باتری موبایل آماده خدمت رسانی به کاربران است؛ و انواع  باتری های موبایل اصل و اورجینال را با کیفیت بالا و قیمت مناسب در اختیار آنها قرار می دهد. عمر باتری موبایل تحت تاثیر کیفیت و نوع آن می باشد؛ و اصل بودن آن می تواند باعث افزایش عمر باتری گوشی شود. همچنین با توجه به چرخه های شارژی که برای بسیاری از باطری های تقلبی استفاده میشود، عمر آن کاهش پیدا می کند. شما میتوانید با خرید باتری گوشی  https://rayastor.ir/، از بسیاری مشکلات احتمالی برای دستگاه تلفن همراه خود جلوگیری کنید. باتری اپل آیفون، باتری سامسونگ، باتری نوکیا، باتری شیائومی، باتری اچ تی سی، باتری ال جی، باتری سونی و… از انواع باتری هایی هستند که در سایت رایا استور با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای کاربران عرضه میشود.

نوشته های مشابه

۱۹ دیدگاه

  1. سلام وقت بخیر. من باتری گوشیم خراب شده بود، وقتی نشون دادم گفتن که باید تعویض بشه وقتی باتری جدید گذاشتن انگار بدتر از قبل شد، برا بار دوم خودم تو سایت رایااستور خرید باتری موبایل رو انجام دادم و الان واقعا از کیفیتش راضیم.

  2. سلام. من وقتی خواستم باتری گوشی جدید بخرم، واقعا نمیدونستم چیکار کنم… اگه میخواستم بدم به مراکز تعمیرات موبایل نمیدونستم واقعا باتری اصل موبایل رو میزان یا تقلبی. اما خودم تو سایت رایااستور باتری گوشی موبایلم رو اینترنتی سفارش دادم و درب منزل تحویل گرفتم.

  3. یکی از متدوال ترین باتری های موجود در بازار باتری های ال جی می باشند که مناسب برای انواع گوشی های هوشمند ال جی هستند. اگر شما به دنبال خرید باتری اصل ال جی هستید می توانید به سایت رایااستور مراجعه کنید و بهترین نوع باطری الجی را برای دستگاه خود سفارش دهید.

  4. من ی مدتی بود ک باتری گوشیم خیلی زود شارژ خالی می کرد طوری بود که روزی دوبار به شارژ میزدم یکی از دوستام واسه گوشیش یه باتری خریده بود از سایت رایااستور منم به پیشنهاد اون از همین سایت یه باتری سفارش دادم الان یه هفته ای هست که به دستم رسیده خیلی اوکیه و نیازی نیست که گوشیمو روزی دوبار به شارژ وصل کنم. من ادرس سایتشم میزارم برا بقیه که راحت تر بتونن پیدا کنن https://rayastor.ir/

  5. گوشی من اپله تازگی خیلی هنگ میکنه و سرعتش اومده پایین یعنی هر کاری هم میکنم خوب نمیشه میترسم وقتی بدم درستش کنن باتری که میزارن روش اصل نباشه و بدتر بشع حالا میخام خودم براش باتری بخرم. الان این سایتی که معرفی کردین باتری آیفونش اصله؟ گارانتی هم داره؟

  6. الان یک ساله که من گوشی خریدم حدود دو ماهی میشد که خیلی زود شارژش خالی میشد مثلا گاهی بود داشتم پیام میدادم یا بازی میکردم یهو خاموش میشد
    اول فک کردم مشکل از شارژرشه چون از خودش نبود واسع همین شارژر اصل خودشو خریدم ولی دیدم هیچ تغییری نکرد
    حالا یکی از دوستام مثله اینکه از سایت rayastor یه باتری نوکیا خریده بوده ازش راضی‌ بوده ب منم گفت منم از همین سایت یه باتری سفارش دادم الان دو‌هفتس ب دستم رسیده خیلی خوبه و ازش راضیم

  7. من حدود یک ماهی بود که شارژ گوشیم خیلی زود تموم میشد یه باتری واسش خریدم ۳۵۰۰ میلی امپر بود ولی خیلی شارژ نگه نمیداشت و سریع خالی میشد از یکی از همین مرکزهای خرید که تو پاساژا هست.
    یکی از دوستام سایت رایااستور رو پیشنهاد کرد الان دو هفتس باتری ب دستم رسیده خیلی ازش راضیم

  8. الان دیگه خیلی سخت میشه واسه موبایل باتری گوشی اصلی پیدا کرد خیلی از باتری دیگه کیفیت قبل رو ندارن
    خود گوشیم که میخریم‌ اون باتری که روش هست اون قدرا کیفیتش بالا نیست سا زود شارژش تموم میشه یا کلا سرعت گوشی میاد پایین
    من که همیشه مشکل خرید باتری داشتم ولی حالا که شما میگین رایااستور از اینجام سفارش میدم ببینم چ جوریه

  9. دوستان یه سوالی دارم من الان مدتیه ک گوشیم زود باتری خالی میکنه واسه الانم با این اوضاعی که پیش اومده نمیشه رفت بیرون از خونه واسه همین بیشتر اینترنتی چیزامو میخرم حالا یه سایت خوب واسه خرید باتری موبایل بهم معرفی کنید.

  10. سلام با توجه به خریدی که من از فروشگاه اینترنتی رایااستور داشتم به این نتیجه رسیدم که شما می توانید بهترین باتری نوکیا را با توجه به اصل بودن و قیمت مناسب در سایت رایااستور خریداری کنید. و هیچ نگرانی بابت تقلبی و یا فیک بودن آن نداشته باشید.

  11. من خودم یکی از بهترین خرید های اینترنتی که داشتم از سایت رایااستور بوده یعنی وقتی خرید باطری موبایل گوشیم رو انجام دادم حدود یکی دو روز بعدش برام ارسال کردن و من واقعا خوشم اومد از اینکه انقد به موقع سفارشاتی که دارن رو ارسال میکنن. الان به شمام پیشنهاد می کنم که اگه باطری گوشیتون خراب شده و میخاید براش باطری جدید بخرین حتما به rayastor.ir سر بزنید.

  12. به نظر من رایا استور، به عنوان بزرگترین مرکز فروش باطری گوشی موبایل، باتری های جدید و اصل را با قیمت بسیار مناسب عرضه میکند. تمامی باتری های تلفن همراه فروشگاه اینترنتی رایا استور لیتیوم یونی و اورجینال بوده و با قیمت ارزان در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.

  13. الان واقعا این سایت رایااستور ک میگین برای خرید باتری خوبه یا همش تبلیغه؟؟! اخه یه دوستام میگفت که از این سایتای فروش باتری موبایل باتری خریده و بعد یکی دو روز اصلا کلا دیگه باتری کار نکرده انگار تقلبی بوده بعدم هرچی به پشتیبانیش زنگ زد و پیام داد هیچکس جواب نداد.

  14. با تجربه ای که من از سایت رایااستور برای خرید باتری دارم انواع باتری موبایلی که در وب سایت رایا استور عرضه میگردد. همگی اصل و اورجینال بوده و از گارانتی تعویض نیر برخوردار می باشد. بین تمامی مراکز فروش باطری گوشی، رایا استور با کمترین قیمت باتری موبایل مورد نظر شما را عرضه می کند.

  15. من حدود چند ماه پیش باتری موبایلم رو از همین سایت rayastor خریدم بعد متاسفانه گوشیمو دزدیدن‌. الان این گوشی جدیدی که خریدم دو ماهه ک باتریش بازی دراورده خیلی زود خالی میشه یه چندجا رفتم باتری قیمت گرفتم خیلی گرون بود منم از همون رایااستور سفارش دادم و بعد چند روز به دستم رسید تا الانه که باهاش کار میکنم خداروشکر باتریش هنوز خالی نشده ?

  16. دقیقا منم وقتی خواستم باتری موبایلم رو عوض کنم به تنها چیزی که فکر میکردم این بود که الان باتری جدید میخرم اصن اصل هس گوشیم مثل اولش کار میکنه یا نه خب برای ماها که زیاد اشنایی با این چیزا نداریم سخته ک بخایم باطری تقلبی رو از باتری اورجینال تشخیص بدیم ولی خب میشه خرید باتری رو از جایی انجام بدیم ک مطمئن باشه

  17. در جواب اون دوستی ک که گفتن اینا واقعی یا همش تبلیغه باید بگم ک وقتی خودتون یه سر به سایت rayastor.ir بزنیدو خدماتش رو با فروشگاه های دیگه مقایسه کنید متوجه تفاوت فروش باتری موبایل تو سایت رایااستور و بقیه سایتا میشید.

  18. سلام وقتتون بخیر. بنده از سایت رایااستور باتری موبایل ال جی استایلوس ۲ خریدم واقعا ارسالشون سریع بود به نسبت به بقیه سایت ها خیلی بهتر پشتیبانی کردن ازشون سپاس گذارم

  19. سلام وبا عرض ادب وخسته نباشید باطری سامسونگa5 میخواهم ۲۰۱۶ میباشد لطفا

دکمه بازگشت به بالا