سدان بزرگ چینی با قیمت پایه ۲۲ هزار دلاری(+تصاویر)

این روزها کمپانی های چینی در طراحی فضای داخلی کابین عملکرد موفقی دارند هرچند در مورد کیفیت مواد اولیه فقط با حضور در کابین می توان قضاوت کرد اما تصاویر از یک محیط لوکس و کاربردی برای GA8 خبر می دهند.

مجله آنلاین موبنا؛ مازیار دانیالی GAC(گاک) نام یک گروه خودروسازی در چین است که کمتر در بازار ایران شناخته شده و ممکن است برخی آنرا با برند جک(JAC) اشتباه کنند. گاک در زمینه تولید انواع خودروهای سواری، وسایل نقلیه تجاری، اتوبوس و قطعات یدکی فعالیت دارد. این مجموعه در سال ۱۹۹۷ راه اندازی شده و همکاری هایی نزدیکی با خودروسازان برتر جهان مانند تویوتا، هوندا، میتسوبیشی، ایسوزو، فیات و پژو دارد.

ترامپچی یکی از برندهای معروف در کاتالوگ فروش گاک است که نمونه هایی از آن نیز در بازار ایران حضور دارند. این برند به تازگی از ارائه فیس لیفت ترامپچی GA8 در بازار چین خبر داده که در ادامه مطلب نگاهی به ویژگی های آن خواهیم داشت.

GA8 پیش از فیس لیفت

GA8 پیش از فیس لیفت

این محصول در رده قیمتی ۲۲۱۵۶ تا ۳۲۰۴۷ دلار ارائه می شود و ۴ تریم متنوع دارد. گاگ از جی ای۸ به عنوان پرچمدار خط تولید سدان ترامپچی نام برده و امید زیادی به موفقیت آن در بازار دارد.

نمای ظاهری

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید؛ این محصول در نمای جلو و بخش دماغه شباهت زیادی به محصولات فولکس واگن دارد اما به هر ترتیب منظره رضایت بخشی مقابل مخاطب قرار گرفته است.

چراغ های اصلی کشیده با گرافیک داخلی مدرن و گریل(جلوپنجره) کرومی توسعه یافته در عرض و ارتفاع به خوبی با یکدیگر هماهنگ شده اند. در این قسمت جزئیات کرومی ایجاد شده روی بامپر(سپر) نیز بر زیبایی کار افزوده است.

در نمای جانبی و عقب، جی ای۸ به سبک سدان های لوکس طراحی شده است. اینجا هم بخش های کرومی بالای رکاب و خروجی های اگزوز دقیقا به همین منظور مورد توجه قرار گرفته اند. رینگ ها در حالت استاندارد ۱۷ اینچی هستند.

از منظر ابعاد؛ این خودرو ۵۰۰۳ میلیمتر در طول، برابر با ۱۹۱۰ میلیمتر در عرض و ۱۵۰۸ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورها نیز برابر با ۲۹۰۷ میلیمتر است. وزن خالص برابر با ۱۷۴۰ کیلوگرم محاسبه شده است.

کابین

این روزها کمپانی های چینی در طراحی فضای داخلی کابین عملکرد موفقی دارند هرچند در مورد کیفیت مواد اولیه فقط با حضور در کابین می توان قضاوت کرد اما تصاویر از یک محیط لوکس و کاربردی برای GA8 خبر می دهند.

دکمه های کنترلی کامل روی فرمان، دو نمایشگر ۱۲.۳ اینچی ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی و نشانگر آمپر به سبک مرسدس بنز در بالاترین تریم و نمایشگر های ۷ اینچی و ۸ اینچی در تریم های ارزانتر، سانروف و …. از جذابیت های کابین گاگ محسوب می شوند.

پیشرانه

در بخش پیشرانه این خودرو از موتور ۲ لیتری جدید استفاده شده که خروجی آن برابر با ۲۵۲ اسب بخار و گشتاور برابر با ۱۹۰ نیوتن متر است. این مجموعه با جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک از برند آیسین هماهنگ شده است. امکان استفاده از موتور ۱.۸ لیتری در تریم های ارزان این خودرو نیز در ارزیابی ها مورد اشاره قرار گرفته است.

ظرفیت باک بنزین ۷۰ لیتر اعلام شده است.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا