ثبت نام اینترنت با بالاترین سرعت و پهنای باند تا ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه برای همه

همانطور که می دانید تعداد زیادی از کاربران سرویس های ADSL در ایران از سرعت ارائه شده توسط سرویس دهنده ها رضایت ندارند و اکثر افرادی که روزانه اینترنت زیادی مصرف می کنند خواستار سرعت آپلود و دانلود بالاتری هستند.

مجله آنلاین موبنا – البته دلیل سرعت پایین سرویس های ADSL افت کیفیت در زیر ساخت و سیم مسی می باشد چون سیم مسی در فواصل طولانی دچار افت می شود و زمانی که در داخل ساختمان شما کنار سیم برق کشیده می شود نویز می گیرد به همین دلیل حتی زمانی که اینترنت با سرعت ۱۶ مگابیت بر ثانیه ثبت نام می کنید سرعت اینترنت شما از ۸ مگ بالاتر نمی رود . کشورهایی که دارای سرعت اینترنت بالایی هستند مثل کشور کره جنوبی برای زیر ساخت به جای سیم مسی از بستر فیبر نوری استفاده میکند . خوشبختانه در ایران نیز چند سال است که سرویس های اینترنت و تلفن بر روی بستر فیبر نوری ارائه می گردد اما بدلیل اطلاع رسانی ضعیف خیلی ها از آن بی خبرند .

 

فیبر نوری سریع ترین روش اتصال به اینترنت برای کاربران خانگی است و  چند سالی است که پای خود را به ایران باز کرده است. تکنولوژی که در این بستر استفاده می شود FTTH نام دارد .

تکنولوژی FTTH چیست ؟

 

FTTH نوعی ارتباط زیر ساختی در شبکه و مخابرات می باشد که در فواصل طولانی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد . به این صورت که فیبر از مرکز مخابراتی مستقیم به خانه مشتری کشیده می شود . اگر بخواهیم ساده تر بیان کنیم زیر ساخت مسی قدیمی بدلیل افت در طول مسیر چند کیلومتری تا محل مشتری احتیاج به دستگاه های تقویت کننده سیگنال در فواصل مشخص داشت و علاوه بر آن زمانی که این بستر برای ما در منزل ما آماده می شد بدلیل پهنای باند پایین، سرویس های مخابراتی کمی را می توانستیم روی آن بگیریم .

 

در عوض در تکنولوژی FTTH فیبر نوری بدلیل عدم وجود افت تا ۲۰ کیلومتر احتیاج به تقویت کننده ای ندارد و فیبر مستقیم تا محل مشتری کشیده می شود . در مخابرات ایران از فناوری GPON برای ارائه سرویس بر روی FTTH استفاده می شود که در آن ۲٫۵ گیگابیت پهنای باند برای دانلود و ۱٫۵ گیگا بیت پهنای باند برای آپلود وجود دارد به همین دلیل مشتری می تواند سرویس های زیادی را بر روی بستر FTTH از مخابرات و با سرویس دهنده مورد نظر بگیرد .

 

اینترنت بر بستر FTTH: 

 

با این سرویس شما می‌توانید اینترنتی با استاندارد جهانی در خانه خود داشته باشید. به سادگی استریم کنید و ویدیوهای طولانی را با کیفیت بالا ببینید. از بازی‌های آنلاین، وبگردی، شبکه‌های اجتماعی و همه سرویس‌های اینترنتی بدون دغدغه تمام شدن حجم و خرید حجم اضافه لذت ببرید. با سرعت بالای این سرویس، شما می‌توانید با دوستان و اعضای خانوادتان بدون افت سرعت، به‌طور همزمان از اینترنت استفاده کنید و با آسودگی خاطر دسترسی آن را با سایرین به اشتراک بگذارید. به عنوان یک کاربر حرفه‌ای، نامحدود بودن واقعی و سرعت خارق‌العاده را با سرویس اینترنت خانگی تجربه کنید.

با توجه به سرویس های مختلف پرسرعت ترین اینترنت قابل ارائه به مشترکین در کشور اینترنت بر بستر فیبر نوری می باشد و شما می توانید با ثبت نام FTTH از قیمت های مناسب این سرویس ها استفاده نمایید . مثلا شما میتوانید بسته اینترنت ۵۰ mb up to 300 mb را با حجم ۲۰۰۰ گیگ در ماه با هزینه ماهیانه۱۶۰،۰۰۰ تومان در یافت نمایید که واقعا نسبت به حجم ارائه شده و سرعت عالی اقتصادی و سریع می باشد .

ثبت نام اینترنت با بالاترین سرعت و پهنای باند تا 300 مگابیت بر ثانیه برای همه

در این میان یکی ازمجموعه هایی که به سرعت ،مکان شما را برای دریافت اینترنت فیبر نوری بررسی میکند وب سایت تهران فیبر به آدرس www.TehranFtth.ir می باشد که شما اطلاعات کاملی در زمینه فیبر نوری ، اینترنت و سرویس های مبتنی بر FTTH و تعرفه سرویس های اینترنت فیبر نوری را در این سایت مشاهده نمایید و برای کارشناسی و بررسی امکان دریافت اینترنت فیبر نوری می توانید بر روی این لینک کلیک نمایید .

 

امروزه در اکثر نقاط ایران و شهر تهران فیبر نوری وجود دارد . بعد از بررسی فیبر نوری و امکان سنجی مکان شما در صورت وجود باکس فیبر نوری در نزدیکی شما ، میتوانید ثبت نام اینترنت فیبر نوری را انجام دهید . تنها هزینه شما برای این کار بستر سازی داخلی ساختمان است به این صورت که فیبر نوری از پایین ساختمان و پارکینگ تا داخل واحد شما کشیده می شود و پریز فیبر نوری نصب میگردد. شما در ویدئوی زیر میتوانید تست سرعت اینترنت فیبر نوری را مشاهده نمایید .

 

 

اما مزایای سرویس های فیبر نوری:

جایگزین کردن سیم های مسی و ایجاد بستری نو برای ارتباطات خود.

بر بستر فیبر نوری نویز وجود ندارد.

این سیستم امکان استفاده از خدمات مخابراتی و غیر مخابراتی را ممکن می کند.

کاهش هزینه های بهروری.

امکان برقراری ارتباط صوتی و تصوری و البته با کیفیت بالا.

امکان افزایش پهنای باند اینترنتی و تعداد خطوط تلفن دلخواه

قابلیت یکپارچه سازی سرویس‌های ارائه شده

سرویس هایی که توسط تانوما مورد استفاده قرار می گیرند.

 

بله همان طور که در بالا گفته شد یکی از مزایای FTTH استفاده از سرویس های متفاوت است. که البته این سرویس ها خود به دو دسته مخابراتی و غیر مخابراتی تقسیم می شوند.

 

سرویس های مخابراتی

سرویس اینترنت خانگی

سرویس اینترنت تجاری

سرویس MPLS به‌طور کلی سرویس‌های مبتنی بر دیتا

سرویس تلویزیون اینترنتی

سرویس تلفن

 

سرویس‌های غیر مخابراتی

سرویس آی‌فون‌های تصویری و هوشمند

سرویس سیستم‌های صوتی هوشمند (به‌عنوان مثال سیستم پیجینگ در یک اداره)

سرویس آموزش از راه دور

سرویس شبکه‌های کامپیوتری

سرویس پارکینگ‌های هوشمند

سرویس BMS  مدیریت هوشمند ساختمان

راه اندازی سرویس دوربین مدار بسته بر بستر FTTH

 

 

با توجه به توضیحات این مقاله اگر شما هم از اینترنت کم سرعت خود خسته شده اید می توانید تعرفه های اینترنت فیبر نوری را در سایت www.TehranFtth.ir مشاهده نمایید و ثبت نام اینترنت خود را براحتی انجام دهید .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا