دانلود رایگان فیلم مطرب

فیلم سینمایی مطرب با بازی پرویز پرستویی، الناز شاکردوست، محسن کیایی، مهران احمدی و عایشه گل جوشکن برای دانلود قانونی منتشر شد.

بنابر اعلام حلال دانلود، مطرب فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی مصطفی کیایی ساخته سال ۱۳۹۷ است. فیلم مطرب با عبور از رکورد فیلم هزارپا توانست به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران تبدیل شود.

فیلم‌نامه این فیلم درباره یک خانواده ایرانی است که به‌نوعی وارد شهر استانبول ترکیه می‌شوند. فیلم‌نامه «مطرب» قبل از «چهارراه استانبول» نوشته‌شده و قرار بود اتفاقات آن در لندن اتفاق بیفتد، اما پس از تکمیل متن تصمیم گرفته‌شده داستان در کشوری که از لحاظ فرهنگی نزدیک به ایران است، ادامه داشته باشد.

خلاصه داستان فیلم سینمائی مطرب

داستان این فیلم درباره یک خواننده کاباره‌ای به نام ابراهیم خوش لحن (خوش سینه) است که پیش از اوج گرفتن با وقوع انقلاب ۱۳۵۷ همچون این طیف خواننده‌ها از صحنه کنار می‌رود اما چون به‌اندازه کافی از شهرت و اقبال نیز برخوردار نبوده، نمی‌تواند خواننده لس‌آنجلسی شود و درنهایت به خواننده مراسم تبدیل می‌شود.

ابراهیم که با فامیلی خود مشکل دارد و آن را به خوش لحن تغییر می‌دهد سالها در حسرت اجرای دوباره روی صحنه می‌ماند تا یک روز، زیبا (دختر ابراهیم دختر ابراهیم با بازی الناز شاکردوست) ترتیبی می‌دهد تا پدرش در برنامه «هفته فرهنگی ایران» در شهر استانبول ترکیه روی صحنه برود.

پسر ابراهیم (محسن کیایی) که راه پدر را دنبال کرده ولی به سبک رپ فرصت را برای اجرای زنده و کسب شهرت از دست نداده و ورود آن‌ها به ترکیه سرآغاز ماجراها و مشکلات جدیدشان است.

رکوردهای فروش فیلم مطرب

فیلم کمدی مطرب درمجموع فروش (دو روز اول اکران، با ۹۳ هزار و ۲۲۸ نفر مخاطب یک میلیارد و ۵۷۳ میلیون تومان فروش) از فیلم‌های متری شیش و نیم و تگزاس ۲ که جزو پرفروش‌ترین فیلم‌های سال بودند هم سبقت گرفت و در صدر پرفروش‌ترین فیلم سال قرارگرفته است.

بازیگران فیلم سینمایی مطرب

پرویز پرستویی، محسن کیایی، الناز شاکردوست، مهران احمدی، عایشه‌گل جوشکن، محمدسام یوسفی، حسین امیدی، امین مقدم از بازیگران این فیلم هستند.

لینک دانلود قانونی با حجم رایگان (اینترنت ثابت) و کیفیت FULL HD

برای دانلود قانونی فیلم مطرب اینجا کلیک کنید

قرعه‌کشی پایان سال ۹۸ حلال دانلود

سایت حلال دانلود، مرجع دانلود قانونی و رسمی محصولات شبکه نمایش خانگی در نظر دارد به‌پاس ارج نهادن به خریداران نسخه‌های قانونی محصولات این شبکه، ۹۸ جایزه‌ی میلیون ریالی را طی قرعه‌کشی پایان سال به مخاطبین این سامانه هدیه کند.

جهت شرکت در قرعه‌کشی می‌بایست فرم مربوطه در صفحه نخست سایت حلال دانلود را تکمیل و ارسال کنید.

دکمه بازگشت به بالا