دیدار نوروزی مدیرعامل بانک کارآفرین با مدیران ارشد و روسای شعب تهران

دیدار نوروزی مدیرعامل بانک کارآفرین و معاونان وی با مدیران و روسای شعب این بانک در شهر تهران برگزار شد.

مجله آنلاین موبنا – به گزارش روابط عمومی بانک کارآفرین، دیدار نوروزی مدیرعامل این بانک و معاونان وی با مدیران و روسای شعب شهر تهران، روز یکشنبه ۱۸ فروردین در محل سالن همایش‌های ساختمان ناهید برگزار شد.

حمید تهرانفر مدیرعامل بانک در این دیدار ضمن تبریک فرا رسیدن نوروز و آغاز سال جدید، ابراز امیدواری کرد که سال جدید برای کلیه همکاران بانک کارآفرین، سرشار از سلامتی، موفقیت و بهروزی باشد.

تهرانفر در این دیدار با تقدیر از زحمات و تلاش‌های همکاران در سال گذشته خاطرنشان کرد: علیرغم مشکلاتی که بر اقتصاد کشور و به‌تبع آن بر صنعت بانکداری کشور حاکم بود، با همت و تلاش خانواده بزرگ بانک کارآفرین، توانستیم کارنامه قابل قبولی ارائه دهیم و ان‌شاءالله در سال جاری نیز با کمک و تلاش جمعی تمامی همکاران، به اهداف مدنظر دست خواهیم یافت.

 

ضرورت سیاست‌گذاری‌های مناسب اقتصادی

مدیرعامل بانک کارآفرین با تبیین وضعیت اقتصادی کشور و برنامه‌ها و چشم‌انداز بانک در سال ۱۳۹۸ تصریح کرد: با توجه به قرائن و شواهد موجود، افزایش سپرده‌ها، ضریب فزاینده پولی، گسترش تحریم‌ها، و با در نظر گرفتن وضعیت اقتصادی حاکم بر کشور، سال ۱۳۹۸ سال دشواری برای اقتصاد کشور خواهد بود و متأسفانه شاهد افزایش قیمت‌ها در تمام بخش‌های صنعتی، خدماتی و… خواهیم بود.

تهرانفر همچنین ابراز امیدواری کرد که تیم اقتصادی دولت برای عبور از شرایط اقتصادی دشوار بتواند سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های مناسبی انجام دهند، هرچند که کار آسانی پیش روی ندارد. به‌ویژه آن که تحریم‌های اقتصادی کشور هر روز گسترده‌تر از گذشته می‌شود و به همین دلیل، شاهد محدودیت‌ها و مشکلات بیشتری در تمامی بخش‌ها و از جمله صنعت بانکداری کشور خواهیم بود.

وی با اشاره به اعمال تحریم‌های گسترده‌تر از سوی رئیس‌جمهور آمریکا، خاطرنشان کرد: متأسفانه شنیده می‌شود که آمریکا تصمیم دارد محدودیت‌های خرید نفت از ایران را افزایش دهد. به این ترتیب در آینده نزدیک به‌جای ۸ کشور، تنها ۵ کشور از تحریم نفتی ایران معاف خواهند شد.

ممتاز در بخش ارزی و بین‌المللی

وی با اشاره وضعیت ممتاز بانک کارآفرین در بخش ارزی و بین‌المللی تصریح کرد: محدودیت‌ها باید به فرصت تبدیل شوند و برای عبور از آنها سازوکاری طراحی شود. خوشبختانه بانک کارآفرین در حوزه تبادلات بانکی بین‌المللی، بانکی شناخته‌‌شده و خوشنام است به لحاظ ارائه خدمات ارزی و بین‌المللی، بانکی سرآمد و ممتاز در صنعت بانکداری کشور محسوب می‌شود.

تهرانفر در بخش دیگری از سخنانش با تبیین برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده برای سوددهی شعب و بهبود کلی عملکرد شعب خاطرنشان کرد: در سال گذشته و به‌ویژه در سه‌ماهه چهارم آن، برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفت تا با توسعه سبد تسهیلاتی بانک به مشتریان خدمات بیشتری در این زمینه ارائه شود. در همین راستا چندین طرح از جمله طرح تندیس به مشتریان بانک معرفی شد.

مدیرعامل بانک همچنین تصریح کرد: در سه‌ماهه چهارم سال با در نظر گرفتن ظرفیت‌های هر شعبه، اهدافی برای هریک از شعب در نظر گرفته شد که خوشبختانه در بسیاری از موارد اهداف پیش‌بینی‌ شده تحقق یافت. این مسئله نشانگر آن است که بستر و زمینه خوبی برای تحقق برنامه‌ها و اهداف وجود دارد.

تهرانفر افزود: با توجه به تجربیات به‌ دست‌ آمده به‌ویژه در نیمه دوم سال ۱۳۹۷ تلاش خواهیم کرد با توجه به افزایش حجم نقدینگی و همچنین وضعیت اقتصادی کشور، سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی مناسب و دقیقی برای افزایش سوددهی بانک به عمل آید.

دیدار نوروزی مدیرعامل، روسای شعب و مدیران ارشد

چشم‌انداز بانک کارآفرین در سال ۱۳۹۸

وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: چشم‌انداز بانک کارآفرین در سال ۹۸ تحقق برنامه‌ها و سیاست‌های در نظر گرفته‌شده است و انتظار داریم اهداف در نظر گرفته‌شده به‌صورت کامل تحقق پیدا کند. هرچند ممکن است با توجه به وضعیت اقتصادی تحقق برخی موارد به‌سختی امکان‌پذیر باشد و به سیاست‌گذاری‌های جدید و یا اتخاذ روش‌های مناسب بر اساس مقتضیات زمانی نیاز داشته باشیم. اما اطمینان دارم با درایت، تدبیر، همدلی و همراهی تمامی همکاران ستاد و صف و با هدفی واحد و مشخص، در جهت تحقق این اهداف تلاش خواهیم کرد.

وی همچنین تصریح کرد: از بانکی منظم، ساختارمند و شفاف همچون بانک کارآفرین که همکارانی حرفه‌ای، متعهد، خلاق و پرتوان از سرمایه‌های اصلی آن محسوب می‌شوند، انتظار می‌رود در شرایط دشوار فعلی نیز کارنامه قابل قبولی را از خود در صنعت بانکداری ارائه دهد.

مدیرعامل در بخش دیگری از سخنانش ضمن استقبال از نظرات و پیشنهاد‌های همکاران برای بهبود و ارتقا وضعیت بانک در بخش‌های مختلف خاطرنشان کرد: ارائه پیشنهادها و طرح‌هایی که موجبات رضایت بیشتر مشتریان بانک را فراهم و سبد تسهیلاتی بانک را متنوع‌تر کند، در شرایط موجود می‌تواند فضای مساعدتری را برای سوددهی بیشتر بانک فراهم کند.

وی همچنین گفت: با توجه به این که شعب به‌طور مستقیم با مشتریان در ارتباط هستند طرح‌ها و نظرات پیشنهادی باید مشتری‌پسند (user friendly) باشند. بدین معنی که مشتریان علاقه‌مند باشند از ابزارها و طرح‌های متنوع معرفی ‌شده استفاده کنند. بدون تردید این امر به وفادارسازی بیشتر مشتریان کمک شایانی خواهد کرد. همکاران در ارائه پیشنهاد‌ها و نظرات خود تردیدی به خود راه ندهند و مطمئن باشند دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات آنان با دقت بررسی شده و در صورت کاربردی بودن و داشتن قابلیت اجرا مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

بهینه‌سازی بخش فناوری اطلاعات

وی در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر ضرورت ارتقا و بهینه‌سازی بخش فناوری اطلاعات بانک در سال ۹۸ تصریح کرد: ضرورت دارد در این حوزه تجدیدنظر دقیق و خوبی صورت گیرد. اشکالات این حوزه باید پس از بررسی‌های لازم مرتفع گردد. خوشبختانه دکتر قربانیان و همکاران ایشان در مدیریت فناوری اطلاعات، از تخصص، دانش و توانمندی خوبی برخوردار هستند و بنابراین باید از این پتانسیل به‌خوبی استفاده شود تا بخش فناوری اطلاعات بانک بیش از گذشته تقویت و تجهیز گردد.

تهرانفر همچنین گفت: به‌منظور رتبه‌بندی بهینه شعب بانک، نرم‌افزار برنامه عملیاتی شعب پس از بررسی و انجام مطالعات لازم، در سال جاری خریداری خواهد شد تا به رتبه‌بندی دقیق‌تر شعب بانک کمک کند.
وی در پایان تصریح کرد: در سال جدید با انگیزه و پشتکار بیشتر در راستای تحقق اهداف بانک تلاش خواهیم کرد مشتری‌محورتر از گذشته عمل خواهیم کرد تا به اهداف، برنامه‌ها و سیاست‌گذاری‌های انجام ‌شده جامه عمل بپوشانیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا