آکواریوم هوشمند مجهز به دوربین ضدآب ۳۶۰ درجه (+عکس)

کاربران می‌توانند به کمک اپلیکیشن اندرویدی یا آیفونی آن برای سیستم‌های خودکار آکواریوم برنامه‌ریزی کنند و به این دستگاه امکان دهند در زمان مشخص چراغ‌ها را روشن کند یا به عنوان مثال به ماهی‌ها غذا بدهد.

موبنا – اگر شما علاقه زیادی به آبزیان دارید و در خانه خود از آنها نگهداری می‌کنید، بهترین و هوشمندترین آکواریوم دنیا عرضه شده است تا از آن لذت ببرید. آکواریوم فناورانه «فلیکس» یک دوربین ضدآب و زیردریایی ۳۶۰ درجه را شامل می‌شود که به شما امکان می‌دهد از طریق یک اپلیکیشن موبایلی به صورت دایم زندگی ماهی‌ها را تماشا کنید.

دستگاه‌های مخصوص آکواریوم از جمله سیستم گرم کننده، چراغ‌ها، پمپ‌ها، حسگرهای دما، سیستم سنجش pH آب یا سیستم غذارسانی به ماهی‌ها به صورت یکپارچه در آکواریوم «فلیکس» به کار گرفته شده‌اند و این دستگاه به پورت‌های یو‌اس‌بی برای شارژ کردن ابزارهای مذکور مجهز شده است. بسته به مدل آکواریومی که انتخاب می‌کنید، تعداد این سوکت‌ها و امکانات داخلی آن تغییر می‌کند و بنابراین شما می‌توانید یک دستگاه آکواریوم هوشمند از ۲ سوکت تا ۸ سوکت را به همراه ۶ پورت مجزا در اختیار داشته باشید.

کاربران می‌توانند به کمک اپلیکیشن اندرویدی یا آیفونی آن برای سیستم‌های خودکار آکواریوم برنامه‌ریزی کنند و به این دستگاه امکان دهند در زمان مشخص چراغ‌ها را روشن کند یا به عنوان مثال به ماهی‌ها غذا بدهد. همچنین امکان کنترل و مدیریت دستی این آکواریوم هم فراهم شده است و اپلیکیشن مربوطه پیام‌های مربوط به اقدامات مختلف از جمله تعویض آب آکواریوم، تمام شدن غذا یا … را به کاربر اطلاع می‌دهد و برای تغییرات شدید دمای آب یا انتشار ماده شیمیایی مضر در آب پیام‌های هشدار دهنده فوری به دست کاربر می‌رسد.

این آکواریوم به یک باتری ویژه لیتیوم یونی مجهز شده است که هر بار به طور کامل شارژ می‌شود به مدت ۳۶ ساعت تمام نیروی مورد نیاز ابزارهای داخلی را فراهم می‌کند و پیش از تمام شدن انرژی آن پیام‌های مربوطه به کاربر ارسال می‌شود.

نکته مهم و متمایزی که برای این محصول در نظر گرفته شده یک دستگاه دوربین ضدآب ۳۶۰ درجه است که تصاویر را با کیفیت ۱۲۶۰ در ۱۲۸۰ پیکسل به نمایش می‌گذارد و قابلیت تصویربرداری ویدیویی یا عکاسی را دارد. این دوربین بر اساس سیستم هوش مصنوعی به قابیت ویژه‌ای موسوم به «هلث کَم» مجهز شده است که می‌تواند بیماری‌ها و امراض احتمالی موجود در آب را به کمک دوربین هوشمند شناسایی کند تا جلوی مریض شدن ماهی‌ها را بگیرد و مراقب سلامتی آنها باشد.

پیشرفته ترین نوع آکواریوم «فلیکس» مجهز به هشت سوکت و ۶ پورت ورودی از آپریل امسال با قیمت ۲۴۵ دلار وارد بازار می‌شود.

دکمه بازگشت به بالا