به بهانه ۳ دهه فعالیت گارمین (+عکس)

ساعت مچی هوشمند «مارک» با بدنه‌ای از جنس تیتانیوم ساخته شده است و شکل ظاهری اسپورت دارد، نمایشگر آن از جنس کریستال یاقوت ساخته شده است که نسبت به نمایشگرهای معمول دو برابر مقاومت بالاتر دارد، و در اطراف نمایشگر هم از نوع خاصی سرامیک استفاده شده است.

موبنا – اگر شما جزء آن دسته از کاربرانی هستید که تاکنون یک دستگاه ساعت مچی هوشمند برای خود خریداری نکرده‌اید، شرکت «گارمین» از بزرگترین تولیدکنندگان تجهیزات جانبی الکترونیکی محصول جدیدی را با نام «مارک» روانه بازار کرده است علاقه شما را به دنیال ساعت‌های مچی هوشمند بیشتر می کند و البته، شما را مجاب می‌کند برای خرید این تجهیزات مبلغ بالایی را پرداخت کنید. ساعت هوشمند جدید این شرکت ۱۵۰۰ دلار قیمت گذاری شده است و این ابزار زمان‌سنج از لوکس‌ترین و شیک‌ترین ساعت‌های هوشمند موجود در بازار جهانی محسوب می‌شود.

به طور قطع زمانی که قصد دارید برای خرید یک ابزار الکترونیکی مبلغ بالا پرداخت کنید، امکانات و شکل ظاهری آن را مورد بررسی قرار می‌دهید و در این زمینه شرکت «گارمین» نهایت تلاش خود را کرده است تا لوکس‌ترین محصول ممکن را ارایه دهد. ساعت مچی هوشمند «مارک» با بدنه‌ای از جنس تیتانیوم ساخته شده است و شکل ظاهری اسپورت دارد، نمایشگر آن از جنس کریستال یاقوت ساخته شده است که نسبت به نمایشگرهای معمول دو برابر مقاومت بالاتر دارد، و در اطراف نمایشگر هم از نوع خاصی سرامیک استفاده شده است. این محصول به مناسبت سی‌مین سالگرد تولد شرکت «گارمین» ساخته شده است و به همین خاطر بسیار منحصر به فرد است.

به بهانه 3 دهه فعالیت گارمین (+عکس)

«دان بارتل» مدیر شرکت گارمین با انتشار یک بیانیه توضیح داد: «طی ۳۰ سال گذشته ما محصولات مختلفی را تولید کردیم و همواره بر این باور بودیم که به کمک آنها احساس خوب و قابلیت‌های کاربردی را در اختیار مردم می‌گذاریم. هم اکنون این ابزار جدید را با نام “مارک” روانه بازار کردیم که در اصل مجموعه‌ای از تجهیزات هوشمند و قابلیت‌های کاربردی محسوب می‌شود که دور مچ دست کاربران بسته می‌شود».

به بهانه 3 دهه فعالیت گارمین (+عکس)

این ساعت مچی هوشمند در پنج مدل مختلف ساخته دشه است که تمامی آنها گیرنده ماهواره‌ای جی‌پی‌اس، سیستم ردیاب فعالیت‌های بدن، سیستم مانیتورینگ ضربان قلب، و سیستم هوشمند تشخیص سطح اکسیژن خود را شامل می‌شوند. سیستم اوکسیمتر که برای سنجش میزان اکسیژن خود مورد استفاده قرار می‌گیرد برای بررسی تمام فعالیت‌های بدن انسان از لحظه خواب تا بیداری و فعالیت‌های روزانه کاربرد دارد. شرکت گارمین توضیح داد باتری این پنج ساعت مچی هوشمند بسته به نحوه استفاده کاربران از آن از ۲۸ ساعت تا ۱۲ روز تغییر می‌کند و اینکه کاربر تا چه اندازه از امکانات یاد شده استفاده کند، می‌تواند میزان انرژی ذخیره شده در باتری را تغییر دهد.

به بهانه 3 دهه فعالیت گارمین (+عکس)

«مارک آویاتور» یکی از این پنج ساعت مچی هشمند محسوب می‌شود که برای خلبان‌ها یا علاقمندان به حوزه هوانوردی کاربرد بیشتر دارد و تجهیزات تخصصی از جمله نقشه هوایی، سیستم پشتیبانی از ساعت‌های محلی در مناطق جغرافیایی مختلف، و امکان نمایش کدهای فرودگاه ها را شامل می‌شود. ای ساعت هوشمند قابلیت پیشرفته ایمنی از جمله رادار هواشناسی مخصوص شرایط آب و هوا را به همراه راهکارهای حرفه‌ای گارمین مخصوص کابین خلبان در خود جا داده است.

به بهانه 3 دهه فعالیت گارمین (+عکس)

برای علاقمندان به اتومبیل و خودرو نیز یک مدل از این ساعت با نام «مارک درایور» ساخته شده است. این ساعت هوشمند به صورت پیش‌فرض اطلاعات ۲۵۰ اتومبیل مسابقه‌ای مشهور در سراسر جهان را در خود جا داده است، ویژگی‌های زمان سنج مخصوص مسابقات اتومبیل رانی را شامل می‌شود، و برای آن سیستم تشخیص سرعت اتومبیل در نظر گرفته شده است و همچنین یک طراحی سبک‌تر آن نیز برای تشخیص فشارهای موجود در کابین راننده مسابقات اتومبیل رانی هم در نظر گرفته شده است.

«مارک کاپیتان» نام مدل دیگری از این پنج ساعت مچی هوشمند است که برای علاقمندان به ورزش‌های آبی و قایقرانی ارایه شده است. در این ساعت مچی هوشمند با قابلیت‌هایی مواجه می‌شوید که ملوانان آنها را مورد استفاده قرار می‌دهند و از جمله انها می‌توان به تایمر مخصوص مسابقات قایقرانی، نمودارهای ساحلی، دستیار هوشمند برای مسیریابی آبی، جزییات مربوط به شرایط بندرها، و اطلاعات مربوط به سرعت فعلی باد، دما، جزر و مد، و … اشارهکرد. این ساعت مچی هوشمند به صورت کاملا ضدآب ساخته شده است و طراحی آن به گونه ای است که در مقابل آب شور دریاها هم مقاومت می‌کند و با مشکلی مواجه نمی‌شود.

به بهانه 3 دهه فعالیت گارمین (+عکس)

شرکت گارمین یک مدل ارزان‌تر را هم در بین این پنج ساعت مچی هوشمند ارایه کرده است که برای دونده‌ها، مسافران، کوهنوردان، ماجراجویان و … مناسب است و از آن با نام «مارک اکسپدیشن» یاد می‌شود. این دستگاه به نقشه‌های جغرافیایی، سیستم ارتفاع سنج، قطب نما، فشارسنج، و اطلاعات لحظه به لحظه به‌روز شده حین صعود از قله‌ها مجهز شده است. این ساعت مچی هوشمند به صورت ویژه طراحی شده است تا مقابل رطوبت هوا مقابله کند و شرایط بد آب و هوایی مشکلی را برای آن به وجود نیاورد.

در پایان ساعت مچی هوشمند «مارک اَتلیت» ارایه شده است که قابلیت‌های ویژه و منحصر به فرد برای ورزشکاران را شامل می‌شود و از جمله امکانات آن می‌توان به سیستم پیشرفته محاسبه سرعت دویدن، بند تنفسی و قابلیت تنظیم متناسب با شرایط بدنی ورزشکاران اشاره کرد. ورزشکارانی که مچ دست بزرگ دارند و این مسئله باعث شده است نتوانند از ساعت‌های مچی هوشمند استفاده کنند، از این پس می‌توانند «مارک اتلیت» را در اختیار داشته باشند و به راحتی آن را دور مچ دست خود ببندند.

در بین این پنج محصول «مارک اتلیت» ارزان‌ترین قیمت را دارد و البته، همین ساعت مچی هوشمند با قیمت ۱۵۰۰ دلار به فروش می‌رسد و در مقابل آن ساعت «مارک اکسپدیشن» با قیمت ۱۷۵۰ دلار، «مارک کاپیتان» با قیمت ۱۸۵۰ دلار، و «مارک آویاتور» با قیمت ۱۹۵۰ دلار عرضه شده‌اند. در کنار این محصولات «مارک درایور» به عنوان گران‌ترین ساعت هوشمند گارمین با قیمت ۲۵۰۰ دلار به فروش می‌رسد. این ساعت‌های مچی هوشمند را از هم اکنون می‌توانید پیش خرید کنید و شرکت سازنده اعلام کرده است که آنها را در فصل دوم سال جاری میلادی به دست مشتریان خود می‌رساند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا