تقوی‌نژاد از سازمان امور مالیاتی رفت

خبر رفتن سید کامل تقوی‌نژاد از سازمان امور مالیاتی در حالی از سوی وزارت بهداشت منتشر شد که سایت سازمان امور مالیاتی هنوز در این باره خبری منتشر نکرده است اما روابط عمومی این سازمان آن را تأیید کرد.

موبنا – سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی سید کامل تقوی نژاد را به سمت معاون توسعه مدیریت و منابع و همچنین سرپرست معاونت برنامه‌ریزی راهبردی و هماهنگی وزارت بهداشت منصوب کرد.
بر این اساس تقوی‌نژاد، سازمان امور مالیاتی را در حالی ترک می‌کند که هنوز خبری از استعفای او پیش از رفتن به وزارت بهداشت منتشر نشده است.
سید کامل تقوی‌نژاد در آذرماه ۱۳۹۴ در حالی که مدیرعامل وقت بانک سپه بود، با تأیید هیئت دولت به ریاست سازمان امور مالیاتی کشور منصوب شد.
او در دوران تقریباً سه ساله ریاستش بر این سازمان لوایحی همچون طرح مالیات بر عائدی سرمایه و مسکن و طرح جامع امور مالیاتی را برای تصویب روانه مجلس شورای اسلامی کرد. همچنین توسعه ابزارهای تشویقی مختلفی برای شرکت‌های بورسی، راه اندازی سامانه الکترونیکی، تحقق درآمد مالیاتی و معافیت کامل صادرات از مالیات از جمله دیگر دستاوردهای تقوی‌نژاد در سازمان امور مالیاتی است.
بر اساس این گزارش، هنوز رئیس جدید سازمان امور مالیاتی معرفی نشده است.

 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا