هیچ گلی را در تماشای فوتبال از دست ندهید

تماشای مسابقات فوتبال بحث داغ این روزهاست و هیجان هر روز بیشتر از قبل می‏شود. تک‏تک مردم و بخصوص ما فوتبال دوستان تمام تلاش خودمان را می‏کنیم که حتی لحظه‏ای از این ثانیه‏های پرهیجان را از دست ندهیم.

موبنا – اما امان از زنگ دری که بی موقع به صدا درمی‏آید و در اوج یک صحنه خطرناک مجبور می‎شویم برای باز کردن از تلویزیون فاصله بگیریم. بدتر آنکه در همین فاصله صدای هورای تماشاگران و شاید حتی انفجار شادی همسایه‏ها را می‏شنویم و این یعنی در بازی گلی رد و بدل شده است و شما برای دیدن آن باید منتظر بمانید تا وقتی کارگردان بازی تشخیص دهد صحنه آهسته چه زمانی باید پخش شود.

اما کسانی که با سری‏ تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ مسابقات را تماشا می‏کنند دیگر چنین نگرانی ندارند. حالت ورزشی در تلویزیون‏های هوشمند سامسونگ مانند یک فوتبال‏دوست واقعی مسابقه را دنبال کرده و صحنه‏های گل را بصورت خودکار بر روی USB یا حافظه جانبی متصل به تلویزیون برای شما ذخیره و دوباره پخش می‏کند تا به هیچ وجه از هیجان بازی عقب نمانید.

هیچ گلی را در تماشای فوتبال از دست ندهید

برای استفاده از این قابلیت باید بر روی ریموت کنترل دکمه‌ای که تصویر توپ را دارد فشار دهید. با فعالسازی حالت ورزشی پیشرفته در صورت به ثمر رسیدن گل‌، ثانیه‌هایی قبل و بعد از به ثمر رسیدن گل بر روی حافظه جانبی که به تلویزیون متصل کرده‌اید به صورت خودکار ذخیره می‌شود.

البته به غیر از قابلیت تشخیص و ذخیره خودکار گل، حالت ورزشی ساده بر روی تلویزیون‌های معمولی و غیرهوشمند سامسونگ نیز وجود دارد. با فعال شدن حالت ورزشی تلویزیون شما بصورت هوشمند کیفیت رنگ‏ها و تصویر و همینطور شدت و وضوح صدا را به صورتی بهینه‎سازی می‏کند که شما خودتان را در ردیف اول صندلی‏های ورزشگاه حس می‏کنید. یکی از مهم‏ترین نکات مسابقات ورزشی، یکدست بودن رنگ زمین یا چمن ورزشگاه است. تلویزیون‏های هوشمند سامسونگ در حالت ورزشی، این رنگ را در کل صفحه کاملاً یکدست و واضح می‏کند تا شما چمن ورزشگاه را مانند افراد روی سکوها مشاهده کنید.

هیچ گلی را در تماشای فوتبال از دست ندهید

هرکسی که سابقه تماشای فوتبال در ورزشگاه را داشته باشد می‏داند که صدای هیاهو و تشویق‏های تماشاچیان از روی سکوها یکی از هیجان‏انگیرترین جاذبه‎های ورزشگاه است. در حالت ورزشی، صدای پس زمینه که همان صدای تماشاچیان داخل ورزشگاه است، بصورت صدای استادیومی تقویت می‌شود. با بالاتر رفتن صدای تماشاچیان، شما از روی مبل راحتی خانه‏تان هم همان هیجانی را تجربه می‏کنید که از روی سکوها ممکن بود تجربه کنید.

به این ترتیب با داشتن یک تلویزیون هوشمند سامسونگ می‏توانید کاناپه خودتان را به وسط ورزشگاه ببرید و همزمان با راحتی خانه خودتان، هیجان کامل ورزشگاه را هم در هر مسابقه تجربه کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا