مدیرعامل شرکت مخابرات ایران بر ایجاد تسهیلات ویژه برای مشتریان تجاری تاکید کرد

مهندس سیدمجید صدری در بازدید از مرکز مخابرات شهید کلانتری منطقه۸ تهران که امروز صبح به‌صورت سرزده انجام شد، ضمن تشریح اولویت‌های خدمت‌رسانی شرکت مخابرات ایران، توجه بیشتر به مشتری مداری، رضایت ارباب رجوع و ارائه خدمات به مشتریان تجاری را ضامن افزایش درآمد در شرکت مخابرات و تحقق ارتباطی فراگیر عنوان کرد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سیدمجید صدری ضمن برشمردن ویژگی‌های منحصر به فرد تجاری و خدماتی مناطقی مانند منطقه ۸ مخابرات تهران که بافت تجاری و اداری دارد، بر لزوم ارائه سرویس‌های ویژه تجاری و تسهیل شرایط برای مشتریان تجاری و عمده شرکت مخابرات ایران در این مناطق تاکید کرد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، همچنین با حضور در مرکز امور مشترکین مخابرات شهید کلانتری با تنی چند از مشتریان و مراجعه‌کنندگان مرکز به گفتگو پرداخت و از نزدیک در جریان موضوعات و مسائل مشتریان قرار گرفت.
در این بازدید سرزده، کارکنان امور مشتریان مرکز مخابرات شهید کلانتری در دیدارهای صمیمانه‌ای با مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، دیدگاه‌ها و خواسته‌های خود را در مورد امور مربوط به کارکنان با مهندس سید مجید صدری در میان گذاشتند.
مهندس سیدمجید صدری در این دیدارها بر تحقق ارتباطی فراگیر، مشتری مداری و همچنین توجه به سرمایه انسانی ارزشمند و تلاشگر شرکت مخابرات ایران تأکید کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا