ورود آی‎تیونز و ایرپلی به تلویزیون‎های هوشمند سامسونگ

شرکت سامسونگ اعلام کرد از بهار سال جدید میلادی، امکان پخش برنامه‏ها و فیلم‎های آی‎تیونز و استفاده از ایرپلی ۲ شرکت اپل را روی تلویزیون‎های هوشمند سال ۲۰۱۹ خود فراهم خواهد کرد.

موبنا – این پشتیبانی از طریق بروزرسانی نرم‎افزاری تلویزیون‎های هوشمند سامسونگ فراهم خواهد شد. این اولین باری است که امکان تماشای فیلم‎های آی‎تیونز و استفاده از اپلیکیشن TV Shows روی تلویزیون‎های هوشمند فراهم می‎شود. این امکان در قدم اول در ۱۰۰ کشور عرضه خواهد شد. همچنین پشتیبانی از AirPlay 2 نیز در ۱۹۰ کشور روی تلویزیون‎های هوشمند سامسونگ عرضه می‌شود.

با استفاده از اپلیکیشن‎های جدید iTunes Movies و TV Shows کاربران تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ امکان پیدا خواهند کرد به مجموعه موجود برنامه‎های خود در آی‎تیونز دسترسی پیدا کرده و حتی با بررسی فروشگاه iTunes Store، فیلم و برنامه موردعلاقه خود را از میان صدها هزار عنوان موجود دراین فروشگاه انتخاب، خریداری و یا اجاره کنند. این فروشگاه شامل بزرگترین مجموعه فیلم‎های ۴K HDR هم می‎شود. هر دو اپلیکیشن iTunes Movies و TV Shows بدون هیچ مشکلی با دیگر خدمات تلویزیون‎های هوشمند مانند Universal Guide، بیکسبی و جستجوگر تلویزیون کار کرده و به این ترتیب تجربه‎ای یکنواخت را در کل پلتفرم سامسونگ برای کاربر فراهم می‎کنند.

پشتیبانی از AirPlay 2 نیز به کاربران سامسونگ امکان خواهد داد تا بدون هیچ مشکلی ویدیو، عکس، موسیقی، پادکست یا هر فایل دیگری موجود روی وسایل اپل خود را مستقیماً روی تلویزیون‎های هوشمند سامسونگ پخش کنند.

ورود آی‎تیونز و ایرپلی به تلویزیون‎های هوشمند سامسونگ

تلویزیون‎های هوشمند سامسونگ که در ۱۳ سال گذشته پیشتاز صنعت تلویزیون بوده‎اند اکنون به یکی از بزرگترین پلتفرم‎های سرگرمی موجود در بازار نیز تبدیل شده‎اند.

وون جین لی، معاون بخش نمایشگرهای سامسونگ می‏گوید «افتخار می‌کنیم که برای عرضه گسترده‎ترین خدمات محتوایی در تلویزیون‎های هوشمند خودمان با رهبران این صنعت همکاری می‎کنیم. اکنون و با ارائه آی‎تیونز و ایرپلی توانستیم محتوا، ارزش و کارکردهای بیشتری را برای مالکان تلویزیون‌های سامسونگ و مشتریان اپل عرضه کنیم».

ادی کیو، معاون بخش خدمات و نرم‏افزارهای اینترنتی اپل نیز گفت «بسیار مشتاقیم که از طریق تلویزیون‎های هوشمند سامسونگ بتوانیم تجربه استفاده از آی‎تیونز و ایرپلی ۲ را برای تعداد بیشتری از مشتریان‎مان در سراسر جهان فراهم کنیم تا کاربران آیفون، آیپد و مک ما بتوانند راهی جدید برای لذت بردن از مختوای موردعلاقه‌شان روی یک صفحه نمایش بزرگ داشته باشند».

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا