با این ابزار کوچک دندان‌های سگ شما همیشه برق می‌زند (+عکس)

«توگ‌اِن‌براش» یک ابزار بسیار ساده و در دسترس محسوب می‌شود که می‌تواند برای مدت طولانی مورد استفاده قرار گیرد و سلامت دهان و دندان سگ شما را تضمین کند.

موبنا – اگر چه ما علاقه زیادی به حیوانات خانگی چهارپا داریم و با دقت فراوان از آنها نگهداری می‌کنیم، ولی باید توجه داشت بهداشت دهان و دندان سگ‌ها از جمله مواردی محسوب می‌شود که کمتر مورد توجه قرار گرفته است. همه افرادی به خوبی می‌دانید که تمیز کردن دندان‌های سگ خانگی آنها می‌تواند احتمال بروز بیماری‌های مختلف در این حیوان مهربان را بگیرد و مشابه انسان، اهمیت دادن به بهداشت دهان و دندان می‌تواند سلامت او را تضمین کند. با این توضیحا چطور می‌توانید به صورت منظم دندان‌های سگ خانگی را تمیز نگه داریم تا مشکلی برای او به وجود نیاید؟

با وجود اینکه دامپزشکان روش‌های مختلف برای تمیز کردن دندان سگ‌ها در اختیار دارند، ولی شما هم می‌توانید با ابزارهای خانگی ساده و کوچک که قیمت ارزانی هم دارند، این مشکل را برای سگ خانگی خود برطرف کنید

یک شرکت آمریکایی ابزار کوچک و جدیدی عرضه کرده است که با نام «توگ‌اِن‌براش» شناخته می‌شود و قابل منحصر به فردی را در اختیار شما می‌گذارد. این ابزار که استفاده از آن در اصل نوعی سرگرمی برای سگ‌ها محسوب می‌شود، به جز تمیز کردن دندان‌های حیوان می‌تواند در قالب یک اسباب بازی برای او مورد استفاده قرار گیرد.

با این ابزار کوچک دندان‌های سگ شما همیشه برق می‌زند (+عکس)

نوشته های مشابه

«توگ‌اِن‌براش» در دو اندازه متفاوت سخته شده است و بنابراین شما برای سگ خانگی بزرگ یا کوچک می‌توانید یکی از این دو را انتخاب کنید. زمانی که دوست خانگی مهربان شما این اسباب بازی کوچک شبیه به سیلندر را با دندان‌های خود گاز می‌گیرد، نوک دندان‌های او در قسمت نرم این ابزار فرو می‌رود و سپس کل میکروب‌ها و باقیمانده غذا که روی دندان‌های سگ قرار گرفته است پاک می‌شود و حتی این ابزار لثه‌های حیوان را هم تمیز می‌کند. در این میان تمیز کردن «توگ‌اِن‌براش» هم بسیار آسان است و تنها کافی است آن را در سینک بشویید تا مجدد از آن استفاده کنید.

با این توضیحات باید گفت که «توگ‌اِن‌براش» یک ابزار بسیار ساده و در دسترس محسوب می‌شود که هر کدام از آن می‌تواند برای مدت طولانی مورد استفاده قرار گیرد و سلامت دهان و دندان سگ شما را تضمین کند. همچنین، طناب کوچکی که در کنار این ابزار قرار گرفته است این امکان را فراهم می‌کند تا بتوانید به راحتی با سگ خانگی بازی کنید و از او بخواهید دندان‌های خود را در این ابزار کوچک فرو ببرد. این بازی می‌تواند ه روز ادامه داشته باشد تا دندان‌های سگ خانگی شما همیشه تمیز و سالم بماند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا