اسباب بازی هوشمند برای حیوان خانگی شما! (+عکس)

این ابزار کوچک به یک اپلیکیشن موبایلی مخصوص متصل می‌شود که نسخه ویژه آن برای آیفون و گوشی‌های اندرویدی ساخته شده است و کاربران می‌توانند به صورت زنده و مستقیم از طریق همین اپلیکیشن و با دوربینی که داخل اسباب بازی نصب شده است، در هر نقطه‌ای که قرار دارند تصاویر حیوان خانگی خود را تماشا کنند.

موبنا – در حال حاضر انواع مختلف اسباب بازی های مخصوص حیوانات خانگی با قابلیت کنترل از طریق اینترنت در بازار فروخته می شوند و هر کدام از آنها برای سگ‌ها و گربه‌های خانگی کاربردهای متفاوت دارند. با این وجود «پلِی‌دِیت» یک ابزار کاملا متفاوت است که تاکنون نمونه آن را مشاهده نکرده‌اید. این توپ الکترونیکی که از آن می‌توان به عنوان یک روبات کوچک هم یاد کرد به دوربین دیجیتالی ویژه‌ای مجهز شده است که گیرنده وای-فای را شامل می‌شود و بنابراین افراد خانواده می‌توانند حیوان خانگی مورد علاقه خود را حین بازی با این توپ، از داخل توپ تماشا کنند.

پلی‌دِیت از دو بخش اصلی ساخته شده است. بخش داخلی کره که یک دوربین دیجیتالی اچ‌دی با لنز ۱۶۰ درجه را شامل می‌شود و دیگر قطعات الکترونیکی هم در کنار آن به کار گرفته شده است، و یک پوسته بیرونی از جنس پلی‌کربنات که از قطعات داخلی محافظت می‌کند و در مقابل زمین‌ خوردن‌ها و دندان‌های حیوان مقاوم است. در دو طرف این کره الکترونیکی چرخ‌های مخصوص کار گذاشته شده‌اند که از داخل پوسته بیرونی خارج می‌شوند و امکان حرکت این اسباب‌بازی کوچک در کف خانه را فراهم می‌کنند و در نهایت باعث می‌شوند این ابزار با ثبات روی زمین باقی بماند.

اسباب بازی هوشمند برای حیوان خانگی شما! (+عکس)

این ابزار کوچک به یک اپلیکیشن موبایلی مخصوص متصل می‌شود که نسخه ویژه آن برای آیفون و گوشی‌های اندرویدی ساخته شده است و کاربران می‌توانند به صورت زنده و مستقیم از طریق همین اپلیکیشن و با دوربینی که داخل اسباب بازی نصب شده است، در هر نقطه‌ای که قرار دارند تصاویر حیوان خانگی خود را تماشا کنند. در این میان اگر حیوان در نزدیکی اسباب‌بازی حضور نداشته باشد یا میلی به بازی کردن نداشته باشد، شما برای آنکه موفق شوید از طریق دوربین دستگاه آن را تماشا کنید هم گزینه‌های مختلف در اختیار دارید. پلی‌دِیت این امکان را فراهم می‌کند تا با حرکت از راه دور دستگاه یا ایجاد صدا توجه حیوان را به خود جلب کنید و این امکان را فراهم کنید تا او کنار دستگاه بیاید.

اسباب بازی هوشمند برای حیوان خانگی شما! (+عکس)

اپلیکیشن موبایلی امکان کنترل از راه دور را برای شما فراهم می‌کند و از این طریق می‌توانید توپ الکترونیکی را به هر سمتی که می‌خواهید، حرکت دهید. این توپ همچنین یک میکروفون مخصوص دارد تا از طریق آن بتوانید از راه دور به صورت مستقیم با حیوان خود صحبت کنید یا اینکه عکس و فیلم مربوط به حیوان خانگی خود را حین بازی کردن ضبط کنید.

در مجموع، اگر حیوان خانگی علاقه زیادی به این اسباب بازی نشان داد و در نتیجه پرتاب آن به جاهای مختلف پوسته بیرونی توپ آسیب دید، به راحتی می‌توانید آن را تعویض کنید. پلی‌دِیت هم اکنون در کمپین ایندیگوگو برای توسعه گجت‌ها قرار دارد و به زودی به تولید انبوه می‌رسد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا