تم تاریک به مایکروسافت آفیس نیز اضافه شد

مایکروسافت به تازگی اعلام کرده است که تم تاریک (dark mode) از هم‌اکنون برای کاربران نرم افزار آفیس که از سیستم عامل مک‌اواس استفاده می کنند، در دسترس قرار گرفته است.

موبنا – با توجه به آنکه طی چند ماه اخیر شاهد عرضه حالت تاریک و شبانه (Dark Mode ) برای سرویس و نرم‌افزارهای موبایلی نظیر یوتیوب، اندروید مسیجز و واتس اپ بودیم، حالا به نظر می‌رسد که مایکروسافت نیز تصمیم گرفته است این قابلیت را برای کاربران برنامه‌های آفیس نیز در دسترس قرار دهد.

همانطور که نام حالت شبانه و تاریک گویاست، این تم برای آن دسته از افرادی که با حالت خودکار و معمول شبکه‌های اجتماعی که پس زمینه سفید و روشنی دارد، مشکل دارند و یا افرادی که از دستگاه‌های الکترونیکی خود به هنگام شب استفاده می‌کنند، بسیار کاربردی خواهد بود.

مایکروسافت بعنوان شرکت توسعه‌دهنده سیستم‌عامل ویندوز و نرم افزارهای کاربردی مایکروسافت آفیس، اعلام کرده است بنابه درخواست خیل عظیمی از کاربران، امکان دسترسی به تم تاریک و حالت شبانه را برای نسخه مک‌اواس نرم‌افزار آفیس را افزوده است تا به آنها این امکان را بدهد به هنگام شب و تاریکی محیط پیرامون نیز بتوانند بدون هیچ مشکلی به فعالیت‌های خود ادامه دهند.

منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا