معرفی و دانلود بازی آرکید و آنلاین Jump Arena

Jump Arena یکی از بازی های جدید آنلاین و رقابتی اندرویدی در سبک آرکید می باشد که نسخه ای اولیه ی آن به تازگی در پلی استور قرار گرفته است و بازخوردهای مثبتی از طرف مخاطبان دریافت کرده است.

موبنا – بطوریکه تاکنون نمره بسیار خوب ۴.۷ از ۵ را کسب کرده و بیش از ۱۰۰ هزار بار نیز دانلود گردیده است.

Jump Arena
Jump Arena

این بازی آرکید داستان خاصی ندارد و شما از همان ابتدای شروع بازی ، وارد گیم پلی آن خواهید شد. البته قبل از شروع اصلی بازی به یک بخش تمرینی وارد خواهید شد که گیم پلی و مکانیزم های کلی بازی به شما آموزش داده خواهد شد. بطور کلی گیم پلی بازی بدین صورت است که دو بازیکن بصورت آنلاین در یک محیط بسته که دارای ارتفاعی بلند همراه با سکوهای متعدد قرار می گیرند و بایستی در زمان مشخصی  خود را از پایین ترین سطح که در واقع سطح زمین می باشد را به بالاترین سطح برسانند. اگر در پایان زمان مشخص نیز نتوانید خود را بالاترین سطح برسانید نیز اشکالی ندارد بلکه فردی که ارتفاع بیشتری را بالا رفته باشد در واقع برنده ی بازی می باشد.

Jump Arena
Jump Arena

پیشروی و بالا رفتن از سکوها به این آسانی ها نمی باشد بلکه برای شما چالش هایی را نیز دارد ، بعنوان مثال زمانی که شما بازی را شروع می کنید و شروع به پریدن می کنید یک ماده ی مذاب از سطح زمین شروع به بالا آمدن می کند که در صورت افتادن در آن ها بازنده خواهید شد و یا برخی از سکوهای بازی دارای حالتی چسبنده هستند که نمی گذارند شما به بالاتر بروید ، البته در این میان سکوهایی با خاصیتی فنری نیز وجود دارند که با پریدن بر روی آن ها می توانید ارتفاع بیشتری را بالا بروید.

تصاویر بازی Jump Arena

دانلود بازی Jump Arena :

معرفی و دانلود بازی آرکید و آنلاین Jump Arena

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا