مترو خلأ آنتن‌دهی تلفن همراه ندارد

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه گفت: در حال حاضر خلأ آنتن‌دهی در هیچ‌کدام از خطوط متروی تهران و حومه نداریم.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از از شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه، فرنوش نوبخت افزود: در حال حاضر در تمامی ایستگاه‌های مترو دو اپراتور همراه اول و ایرانسل سرویس‌دهی دارند.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه تصریح کرد: وضعیت ارتباطات همراه در متروی تهران مناسب است و در تمام ایستگاه‌های زیرزمین مشکلی در برقراری ارتباط نداریم آنتن‌های ۳G و ۴G نیز در ایستگاه‌های زیرزمینی وجود دارد؛ همچنین پوشش‌دهی اینترنت نیز در شهر زیرزمینی مناسب است.
نوبخت با بیان اینکه در برخی مواقع شاهد اختلال در آنتن‌دهی بعضی ایستگاه‌ها هستیم، گفت: این قطعی‌ها ممکن است مشکل فنی اپراتورها باشد که معمولاً در اولین فرصت توسط آن‌ها برطرف می‌شود؛ برطرف کردن نقص فنی و تعمیر و نگهداری برعهده خود اپراتورها است.
نایب رئیس هیات مدیره شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه خاطرنشان کرد: خطوط مترو و ایستگاه‌های آن‌هم بخشی از شهر هستند و جزء فعالیت اپراتورهاست، که به سمت توسعه شبکه ارتباطی و پوشش دهی‌شان بروند.
وی با بیان اینکه اپراتورها در تمامی ایستگاه‌ها سرویس‌دهی دارند، گفت: در حال حاضر خلأ آنتن‌دهی نداریم و تقریباً اغلب نقاط پوشش داده‌شده‌اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا