واگن لوکس Morelo با امکانات بی‌نظیر! (+عکس)

Morelo در نمایشگاه اتومبیل‌های کاروان امسال در دوسلدورف آلمان از یک مدل جدید برای خانه موتوری Palace رونمایی خواهد کرد.

موبنا؛ علی مهدوی –   در این متن قصد داریم به خودروی شرکت آلمانی Morelo Reisemobile بپردازیم که یک واگن لاکژری با امکانات جدید به مجموعه خانه‌های موتوری لوکس خود اضافه خواهد کرد. در یک پیش نمایش شرکتMorelo یک مدل بروزرسانی شده از Palace که طراحی خارجی آن بسیار چشمگیر بود و روی شاسی Iveco در حال حرکت بود، نمایش داد. این مدل با کیفیت در داخل و خارج خود امکانات بی‌نظیر زیادی دارد.

واگن لوکس Morelo با امکانات بی‌نظیر! (+عکس)

خودرویMorelo زیر مجموعه‌ای از مدل امپراتوری است و این مدل جدید که به تازگی به‌روزرسانی شده، همان آپشن‌های شاسی مدل‌های قبلی را حفظ کرده که سوار بر شاسی Iveco است. Morelo می‌گوید که ابعاد خارجی این وسیله برای مدل‌های مختلف، متفاوت هستند اما برای نسل جدید سری Palace تغییری نکرده است.

واگن لوکس Morelo با امکانات بی‌نظیر! (+عکس)

بدنه آلومینیوم و فایبرگلاس این خانه موتوری به‌روز‌رسانی‌های بسیار ظریف، اما مهمی داشته است. سایبان سمت مسافر با گوشه‌ی سقف این وسیله یکپارچه شده و در نتیجه باکس مخصوص سایبان را از آن حذف کرده‌اند و وجود یک اسپویلر در پشت این ماشین، علاوه بر بهبود رانندگی شکل جذاب‌تری به آن بخشیده است.

واگن لوکس Morelo با امکانات بی‌نظیر! (+عکس)

همچنین مسافران از یک در بزرگ‌تر برای ورود به داخل کابین استفاده می‌کنند که با استفاده از رمز ورود (key code) یا کنترل از راه دور باز می‌شود. در نتیجه دیگر نیازی به کلیدها و جاکلیدی‌های قدیمی نیست. Morelo در حال حاضر درباره جزئیات ابعاد این وسیله اطلاعات مشخصی ارائه نکرده است.
سیستم گرمایشی Morelo بر پایه آب داغ Alde برای گرم کردن کابین در سرما بنا شده است. همچنین این خودرو یک مخزن ۳۸۰ لیتری آب آشامیدنی و یک مخزن ۲۵۰ لیتری پساب را حمل می‌کند.

واگن لوکس Morelo با امکانات بی‌نظیر! (+عکس)

تصاویر اولیه، فضاهای غذاخوری و نشیمن را بسیار بزرگ نشان داده‌اند و یک مبل L شکل قابل چرخش و جمع‌شونده نیز پشت صندلی راننده قرار دارد. همچنین یک سینک دستشویی، یک تخت دو نفره جمع شو و فضای بالاسر بسیار زیادی دارد.

واگن لوکس Morelo با امکانات بی‌نظیر! (+عکس)

در طول راه، برای جلوگیری از مه بستن شیشه جلوی این خودرو از سیستم تهویه هوشمند استفاده می‌کند. یک صفحه نمایش ناوبری قابل جابه‌جایی نیز وجود دارد که می‌تواند وسط داشبورد نصب شود تا برای مسیریابی به شما کمک کند. درون کاپوت این ماشین یک موتور ۲۰۵ اسب بخار و با سیستم انتقال قدرت ۸ سرعته اتوماتیک وجود دارد و یک مخزن سوخت دیزل ۲۰۰ لیتری روی شاسی IVECO قرار دارد. این خودرو با داشتن یک گاراژ مخصوص، می‌تواند هر نوع وسیله‌ای از جمله دوچرخه یا ماشین را با خود حمل کند.

واگن لوکس Morelo با امکانات بی‌نظیر! (+عکس)

قیمت این ماشین برای مدل اصلی از حدود ۲۳۳ هزار دلار آمریکا شروع می‌شود و اما مدل‌های بزرگ‌تر از ۲۹۸ هزار دلار قیمت گذاری شده اند. Morelo حدود ۲۴ مدل مختلف از آپشن‌ها را ارائه داده که شامل ابزار‌ استاندارد و متداولی مثل اجاق گاز، یخچال فریزر، حمام و توالت جداگانه و آینه‌های باز روی سقف هستند. این شرکت قصد دارد تا لیستی جدید از آپشن‌های مختلف، لوازم و اثاثیه داخل این ماشین را به زودی ارائه دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا