چراغ قوه، قطب نما و کد مورس در Perfect Flashlight

Perfect Flashlight اپلیکیشنی جالب برای گوشی‌های ویندوزفون است که وظیفه‌ی اصلی آن قرار دادن یک چراغ قوه در اختیار کاربران است. بعلاوه از امکانات دیگر آن نیز می‌توانید استفاده کنید.

موبنا – فلاش گوشی‌های موبایل علاوه بر نوردهی مناسب هنگام عکسبرداری در محیط‌های نه چندان روشن، می‌تواند ابزاری بسیار کاربردی برای لحظات تاریک نیز باشد که می‌توانید با روشن کردن آن، میزان نور قابل قبولی را در محیط اطراف خود داشته باشید که امری بسیار ارزشمند در مواقع ضروری همچون قطع اتصال برق یا حتی گیر کردن در جاده هنگام شب است. توسط Perfect Flashlight می‌توانید میانبری برای روشن نگه داشتن فلاش گوشی خود استفاده کنید که البته این برنامه از حالت درخواست کمک SoS هم پشتیبانی می‌کند و می‌توانید توسط این حالت، به صورت چشمک زن، فلاش گوشی را فعال کنید.

perfect flashlight2 3152b

اما همانطور که گفته شد این اپلیکیشن دارای دو امکان جالب دیگر نیز هست که همگی ممکن است به طریقی در مواقع ضروری به کارتان بیایند. بخش اول مربوط به قطب نمایی است که می‌توانید توسط آن، امور مختلفی را همچون مسیریابی و حتی قبله یابی به انجام برسانید. بخش دوم نیز مربوط به پیام‌های مورس است که در آن می‌توانید متون عادی خود را به کد مورس تبدیل کنید و آن را به صورت رمزی برای دوستانتان ارسال کنید. این امکان به صورت معکوس نیز وجود دارد به این صورت که می‌توانید پیام‌های مورس شده را در این بخش، به حروف انگلیسی تبدیل کنید. برای دانلود این برنامه می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

چراغ قوه، قطب نما و کد مورس در Perfect Flashlight

 منبع: زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا