از هشتگ‌های شبکه‌های اجتماعی تا شکایت دوباره از ام‌تی‌ان

براساس گزارشی از رویترز یک تخلف شرکت مخابراتی چندملیتی ام‌تی‌ان که دفتر مرکزی آن در آفریقای جنوبی قرار داد، با پرداخت رشوه توانسته ترکسل، رقیب خود در پروژه اپراتور دوم موبایل ایران را از میدان خارج کند. شرکت ام‌تی‌ان در سال ۲۰۰۴ موفق شد، برنده مناقصه اپراتوری تلفن‌همراه موسوم به ایرانسل در ایران شود.

موبنا – آن زمان روسای این شرکت تصور می‌کردند به یکی از بزرگترین موفقیت‌های خود در تاریخ فعالیت این شرکت دست یافته‌اند و بازاری ناب و پررونق را به چنگ آورده‌اند؛ بازار تلفن‌های همراه ایران! حالا باگذشت سال‌ها ورق برگشته است. جزئیات بیشتر دراین‌باره را می‌توانید از شماره تیرماه مجله تلفن همراه بخوانید.
** در این شماره از مجله تلفن‌همراه سؤالی از وزیر ارتباطات پرسیده شده که «رگولاتوری باشد یا نباشد فرقی دارد؟!» در واقع نویسنده در سرمقاله شماره تیرماه مجله تلفن‌همراه با مروری بر وضعیت فعلی رگولاتوری و کم‌وکاستی‌های آن، کوشیده با نگاهی نقادانه به موضوع عملکرد و وظایف این سازمان بپردازد.
** اگر می‌خواهید درباره آینده هوش مصنوعی و تأثیر آن بر زندگی آینده انسان‌ها بدانید، پیشنهاد می‌کنیم گزارش اختصاصی این شماره از مجله تلفن‌همراه که دراین‌باره تهیه ‌شده را از دست ندهید.
** آیا می‌خواهید اطلاعاتتان را درباره هشتگ‌های شبکه‌های اجتماعی افزایش دهید؟ یا اینکه درباره کارکردهای آن سؤال دارید؟ همه موارد جالب و خواندنی درباره هشتگ‌های شبکه‌های اجتماعی در گزارش ویژه این شماره آمده است.
** بانکداری الکترونیک و گزارش‌های خواندنی مرتبط با آن نیز در صفحه‌های اختصاصی آن در این شماره از مجله تلفن‌همراه پرداخته شده است.
** در بخش حوادث این شماره، هم مهم‌ترین اخبار و رویدادهای حوادثی یک ماه اخیر را که در فضای مجازی کشور اتفاق افتاده را می‌توانید بخوانید.
ماهنامه تلفن‌همراه را می‌توانید از دکه‌های روزنامه‌فروشی سراسر کشور تهیه نمایید. همچنین درصورتی‌که تمایل دارید مشترک دیجیتال مجله تلفن‌‌همراه شوید عدد ۵۰۰ را به شماره ۳۰۷۰۷۵۷ ارسال نمایید.

از هشتگ‌های شبکه‌های اجتماعی تا شکایت دوباره از ام‌تی‌ان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا