چرا Y7 Prime هوآوی بهترین میان رده جهان محسوب می‌شود؟ (+عکس)

این گوشی هوشمند به رنگ‌های آبی، طلایی و مشکی ساخته شده است و به صورت خلاصه می‌توان گفت با خرید آن، بیشتری از هزینه پرداخت شده امکانات و قابلیت‌های موبایلی در اختیار می‌گیرید.

موبنا – بهترین میان‌رده‌ای که هوآوی در تاریخ فعالیت‌های خود وارد بازار کرد از چند ماه قبل با نام Y7 Prime 2018 به دست کاربران رسیده است و هم اکنون نتایج نظرسنجی‌های محلی و بین‌المللی نشان می دهد عموم کاربرانی که این دستگاه را خریداری کردند از آن راضی هستند. این گوشی هوشمند میان رده که قیمت ارزانی دارد، شبیه به گوشی‌های پیشرفته و پرقدرت ساخته شده است و با امکانات داخلی قابل قبول می‌تواند یک گزینه مناسب باشد.

از کامنت‌ها و بررسی‌های صورت گرفته کاربران در مورد این محصول می‌توان دریافت تمامی آنها بیش از هزینه‌ای که پرداخت کردند، از این گوشی هوشمند رضایت داشته‌اند. به عبارت دیگر می‌توان گفت این کاربران معتقدند که بیش از هزینه پرداخت شده امکانات و قابلیت‌های داخلی پیشرفته در اختیار گرفته‌اند و شکل ظاهری دستگاه نیز مورد پسند همه آنها بوده است.

شرکت هوآوی سعی کرده است بهترین امکانات در خانواده گوشی‌های میان رده را برای این محصول در نظر بگیرد. ولی اگر قرار باشد مجموع امکانات و قابلیت‌های داخلی این گوشی هوشمند را خلاصه کنیم، می‌توان آنها را به قرار زیر معرفی کرد.

چرا Y7 Prime هوآوی بهترین میان رده جهان محسوب می‌شود؟ (+عکس)

نمایشگر FullView بهترین کیفیت ممکن برای میان رده‌ها

نمایشگر گوشی هوشمند Y7 Prime 2018 هوآوی بر اساس استاندارد ۱۸:۹ ساخته شده است و بنابراین شما یک نمایشگر بلند و کم‌عرض در اختیار دارید که لایه باریک اطراف آن را پوشانده است و هیچ گونه کلید سخت‌افزاری روی سطح بیرونی گوشی هوشمند دیده نمی‌شود. تایپ کردن با این استاندارد نمایشگر بسیار آسان است و شما از گرفتن آن با یک دست، و تایپ‌های طولانی با یک دست احساس خستگی نمی‌کنید.

البته توجه داشته باشید استاندارد ۱۸:۹ تنها نکته‌ای نیست که برای ان گوشی هوشمند لحاظ شده است. نمایشگر Y7 Prime 2018 هوآوی ۵.۹۹ اینچی است که تصاویر در آن با کیفیت ۱۴۴۰ در ۷۲۰ پیکسل پخش می‌شوند و شما می‌توانید تصاویر را با کیفیت قابل قبول در آن مشاهده کنید. برای آنکه نمایشگری با این کیفیت در اختیار شما قرار گیرد،‌ هوآوی آخرین فناوری پخش تصویر خود موسوم به FullView را در نمایشگر این دستگاه به کار گرفته است و از این طریق می‌توانید در فضای بسته یا باز تصاویر را با کیفیت مناسب ببینید.

البته باید توجه داشت زمانی که در فضای باز به‌سر می‌برید و نور مستقیم خورشید به نمایشگر گوشی هوشمند شما می‌تابد، کیفیت تصاویر اندکی پایین می‌رود و بنابراین بهتر است با یک لایه محافظ ضد نور ماورای بنفش می‌توانید این مشکل را برطرف کنید. در مجموع باید گفت کیفیت نمایشگر این گوشی هوشمند نسبت به میانگین تعریف شده برای گوشی‌های میان رده بیشتر و بالاتر است.

چرا Y7 Prime هوآوی بهترین میان رده جهان محسوب می‌شود؟ (+عکس)

طراحی کلی شبیه به گوشی‌های پرچمدار

شرکت هوآوی به جز آنکه قابلیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این گوشی هوشمند را مورد توجه قرار داده، سعی کرده است در طراحی آن نیز دقت و توجه کافی را لحاظ کند. همان طور که گفته شد این گوشی هوشمند ۵.۹۹ اینچی بر اساس استاندارد ۱۸:۹ طراحی شده است و بنابراین سطح روی گوشی هوشمند به گونه‌ای است که شما اطراف نمایشگر یک لایه باریک را مشاهده می‌کنید تا شکل ظاهری دستگاه زیباتر باشد و درصد بیشتری از فضای روی دستگاه به نمایشگر اختصاص یابد.

در قسمت پایین نمایشگر فقط آرم شرکت هوآوی دیده می‌شود و هیچ گونه کلید سخت‌افزاری به کار گرفته نشده است. برخلاف گوشی هوشمند «آیفون ایکس» اپل، در این محصول یک زایده ناخوشایند را بالای نمایشگر مشاهده نمی‌کنید تا بلندگو، دوربین و حسگرهای محیطی در آن به کار گرفته شده باشند. هوآوی در عوض این میان رده را به گونه‌ای طراحی کرده است که در یک نوار مشخص تمامی قابلیت‌های مذکور بالای نمایشگر جاسازی شده‌اند تا شما یک گوشی هوشمند یکپارچه و زیبا در اختیار داشته باشید.

قسمت پشت بدنه هم زیبا طراحی شده است و در بالا و سمت چپ آن دو حسگر دوربین اصلی را درکنار یکدیگر مشاهده می‌کنید که لنز آنها اندکی از سطح بدنه بیرون آمده است. در کنار این دو لنز فلش ال‌ای‌دی وجود دارد و هر سه آنها در کنار هم زیر یک لایه شیشه محافظ و ضدخش قرار گرفته‌اند. قسمت مرکزی دستگاه حسگر اثر انگشت را شامل می‌شود و هوآوی به واسطه بررسی‌های دقیقی که روی استاندارد ۱۸:۹ انجام داده است، این حسگر در بهترین نقطه قرار دارد تا کاربر بدون آنکه گوشی هوشمند خود را برگرداند، بتواند با لمس انگشت آن را پیدا کند. در قسمت پایین و پشت دستگاه نیز لوگوی هوآوی به چشم می‌خورد. بدنه پشتی این گوشی هوشمند از جنس پلاستیک ساخته شده است و با این وجود زمانی که آن را در دستان خود می‌گیرید احساس می‌کنید یک دستگاه گوشی هوشمند پیشرفته و پرچمدار در اختیار دارید.

چرا Y7 Prime هوآوی بهترین میان رده جهان محسوب می‌شود؟ (+عکس)

بسته‌بندی زیبا حاوی همه قطعات مورد نیاز شما

شرکت هوآوی برای بسته‌بندی این گوشی هوشمند هم دقت کافی و لازم را انجام داده است. گوشی هوشمند Y7 Prime 2018 هوآوی در اصل مدل به‌روز شده گوشی هوشمند دیگری محسوب می‌شود که سپتامبر ۲۰۱۷ با نام Y7 Prime روانه بازار شد. جعبه گوشی هوشمند جدید به گونه‌ای طراحی شه است که به محض مشاهده آن متوجه می‌شوید که این محصول جدیدتر است.

نام گوشی هوشمند در اطراف جعبه حک شده است و بسته‌بندی سفید رنگ با سادگی تمام، تمام آنچه که قرار است در اختیار شما قرار گیرد را معرفی می‌کند. زمانی که جعبه را باز می‌کنید برخی امکانات جانبی از جمله پین کوچک برای بیرون آوردن بخش مربوط به سیم کارت و کارت حافظه میکرو اس‌-دی، و کابل شارژر یو‌اس‌بی توجه شما را به خود جلب می‌کند.

چرا Y7 Prime هوآوی بهترین میان رده جهان محسوب می‌شود؟ (+عکس)

نسخه جدید رابط کاربری EMUI برای دسترسی آسان به همه چیز

گوشی هوشمند Y7 Prime 2018 هوآوی آخرین نسخه از سیستم عامل موبایلی گوگل موسوم به اندروید ۸.۰ اوریو را در خود جا داده است و هوآوی روی آن رابط کاربری ویژه خود با نام EMUI 8.0 را نصب کرده است تا دسترسی به امکانات و قابلیت‌های داخلی در بهترین و ساده‌ترین شکل ممکن صورت گیرد. این رابط کاربری پیش‌تر در پیشرفته‌ترین سری گوشی‌های هوشمند هوآوی یعنی Mate 10 مورد استفاده قرار گرفته بود و کاربران هم اکنون می‌توانند با پرداخت هزینه اندک، به آن دسترسی داشته باشند.

پوسته‌ای که هوآوی مبتنی بر رابط کاربری EMUI 8.0 در اختیار کاربران قرار می‌دهد بسیار ساده طراحی شده است و منوها پیچیده در آن حذف شده است. کاربر همچنین می‌تواند آیکون مربوط به اپلیکیشن‌های مختلف که در شرکت‌های گوناگون طراحی شده‌اند را به صورت یکدست و شبیه به هم مشاهده کند.

این رابط کاربری کار را با Y7 Prime 2018 آسان می‌کند و به عبارت ساده‌تر می‌توان گفت همه قابلیت‌های اندروید ۸.۰ گوگل را به بهترین شکل در اختیار شما قرار می‌دهد تا از به کار بردن آنها لذت ببرید.

چرا Y7 Prime هوآوی بهترین میان رده جهان محسوب می‌شود؟ (+عکس)

قابلیت‌های اجرایی مطابق سلیقه شما

برای این گوشی هوشمند از تراشه مرکزی اسنپدراگون ۴۳۰ کوالکام استفاده شده است که این تراشه در بین گوشی‌های هوشمند میان رده مرسوم است. این پردازنده وظیفه اصلی پردازش اطلاعات در گوشی هوشمند شما را برعهده دارد که نسبت به مدل اسنپدراگون ۴۲۵ امکانات بیشتری را شامل می‌شود و قابلیت‌های مورد نیاز متناسب با رابط کاربری EMUI 8.0 و سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو را فراهم می‌کند.

شما با این گوشی هوشمند می‌توانید نمایشگر را به دو قسمت مساوی تقسیم کنید تا دو اپلیکیشن کاملا متفاوت به صورت همزمان در آن اجرا شود. تراشه اسنپدراگون ۴۳۰ این امکان را فراهم می‌کند تا هنگام اجرای چند اپلیکیشن همزمان به مشکل برنخورید و سرعت دستگاه کند نشود.

در این گوشی هوشمند رم ۳ گیگابایتی نیز به کار گرفته شده است که در کنار حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مجموعه به شما کمک می‌کند بدون نگرانی، حتی بازی‌های سه‌بعدی متوسط را هم به راحتی اجرا کنید.

چرا Y7 Prime هوآوی بهترین میان رده جهان محسوب می‌شود؟ (+عکس)

سه دوربین در یک مجموعه

این نکته را می‌توان یکی از بهترین مزایای Y7 Prime 2018 دانست. شما به عنوان کاربر عمومی با پرداخت قیمت ارزان، گوشی هوشمندی در اختیار می‌‌گیرید که دو حسگر مجزا برای دوربین اصلی و یک دوربین سلفی باکیفیت را شامل می‌شود و با آن می‌توانید عکس‌های کاملا حرفه‌ای تهیه کنید.

گوشی هوشمند Y7 Prime 2018 هوآوی در قسمت پشت بدنه دو حسگر ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی را در اختیار گرفته است. حسگر ۱۳ مگاپیکسلی که دوربین اصلی محسوب می‌شود برای گرفتن عکس‌ها و فیلم‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و حسگر ۲ مگاپیکسلی هنگام گرفتن عکس‌های پورتره به کار می‌رود تا به تصویر عمق دهد و از این طریق بتوانید عکس‌هایی با کیفیت دوربین‌های حرفه‌ای در اختیار داشته باشید. فلش ال‌ای‌دی که برای این دوربین‌ها در نظر گرفته شده است امکان تصویربرداری باکیفیت در تاریک‌ترین فضاها را هم فراهم می‌کند و در مجموع می‌توان گفت شما یک دوربین حرفه‌ای را در یک گوشی میان رده در اختیار دارید.

دوربین سلفی دستگاه ۸ مگاپیکسلی است که یک فلش ال‌ای‌دی اختصاصی را هم شامل می‌شود تا به کمک آن بتوانید بهترین سلفی‌ها را تهیه کنید. نکته مهمی که در این دوربین وجود دارد قابلیت واقعیت افزوده است که به شما امکان می دهد هنگام گرفتن عکس‌ها و فیلم‌های سلفی، آیکون‌ها و شکلک‌های سرگرم کننده و فانتزی را به آن اضافه کنید و نتیجه نهایی لذت ببرید. این دوربین به واسطه قابلیت مذکور می‌تواند چهره صاحب خود را تشخیص دهد تا قفل نمایشگر از این طریق باز شود.

چرا Y7 Prime هوآوی بهترین میان رده جهان محسوب می‌شود؟ (+عکس)

ظرفیت قابل ملاحظه باتری

برای گوشی هوشمند Y7 Prime 2018 که نمایشگر بزرگ ۵.۹۹ اینچی دارد، ذخیره انرژی از مهم‌ترین نکات محسوب می‌شود تا کاربر به مشکل برنخورد. هوآوی در این گوشی هوشمند از باتری لیتیوم-یونی ۳۰۰۰ میلی‌آمپری استفاده کرده است که آن را می‌توان بسیار قابل ملاحظه دانست. اگر قرار باشد به صورت مرتب و بی‌وقفه با این گوی هوشمند بازی کنید، باتری مذکور می‌تواند به مدت ۵ ساعت انرژی را در خود نگه دارد و در این میان اگر به صورت معمول هر چند ساعت یکبار به گوشی هوشمند خود سربزنید، شاید پس از گذشت یک روز هم نیازی به شارژ مجدد نداشته باشید.

این گوشی هوشمند به رنگ‌های آبی، طلایی و مشکی ساخته شده است و به صورت خلاصه می‌توان گفت با خرید آن، بیشتری از هزینه پرداخت شده امکانات و قابلیت‌های موبایلی در اختیار می‌گیرید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا