بررسی اجمالی Y7 Prime هوآوی: میان‌رده خوش‌قیمت (+عکس و فیلم)

با این توضیحات می‌توان گفت Y7 Prime 2018 برای آن دسته از کاربرانی که به دنبال یک دستگاه گوشی هوشمند میان رده با قیمت مناسب می‌گردند یکی از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود.

موبنا – اگرچه هوآوی سومین تولیدکننده برتر گوشی‌های هوشمند در جهان محسوب می‌شود و توجه کاربران جهانی را به خود جلب کرده است، ولی این شرکت چینی همچنان به تولید گوشی‌های میان رده هم اعتقاد دارد تا از این طریق بتواند نیاز تمامی کاربران جهانی را پاسخ دهد. در این راستا محصول جدیدی با نام Y7 Prime 2018 روانه بازار شده است که از آن می‌توان به عنوان یک گزینه خوب با قیمت مناسب یاد کرد. اگر بخواهیم مهم‌ترین قابلیت‌هایی که در این گوشی هوشمند به کار گرفته شده است را به صورت خلاصه معرفی کنیم، می‌توان آنها را به قرار زیر توضیح داد:

  • حسگر تشخیص چهره برای باز کردن قفل نمایشگر
  • ۳ گیگابایت رم به همراه ۳۲ گیگابایت حافظه داهلی
  • رابط کاربری EMUI 8.0 به همراه سیستم عامل اندروید ۸.۰
  • سه ورودی مجزا برای ورود کارت حافظه و سیم کارت

۱۳ + ۲ مگاپیکسل دوربین اصلی دوگانه

شرکت هوآوی این گوشی هوشمند میان‌رده را مجهز به دوربین دیجیتالی دوگانه روانه بازار کرده است تا به عبارت دیگر در قسمت پشت بدنه دو حسگر مجزای دوربین را در اختیار داشته باشید. این دو دوربین که با کیفیت ۱۳ و ۲ مگاپیکسل در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند، با قرار گرفتن در حالت دیافراگم باز به شما امکان می دهند تصاویر زنده و شفاف را از محیط پیرامون تهیه کنید و عمق محیط در عکس‌های خود را به خوبی لحاظ کنید. از این نظر می‌توان دوربین دیجیتالی مذکور را مشابه دوربین‌های DSLR دانست.

بررسی اجمالی Y7 Prime هوآوی: میان‌رده خوش‌قیمت (+عکس و فیلم)

دوربین سلفی مجهز به فلش

زمانی که در فضای بسته با نور کم قرار دارید یا می‌خواهید هنگام شب عکس سلفی بگیرید، کیفیت نهایی تصویر چندان قابل قبول نیست. ولی هوآوی در گوشی هوشمند جدید خود این مشکل را نیز برطرف کرده است و شما در این محصول دوربین سلفی را به همراه فلش ال‌ای‌دی در اختیار دارید. اگر به صورت دستی دوربین سلفی را در حالت تعدیل خودکار نور محیط قرار دهید، تمامی پورتره‌هایی که از خود می‌گیرید با بهترین رنگ‌ها ارایه می‌شوند.

بررسی اجمالی Y7 Prime هوآوی: میان‌رده خوش‌قیمت (+عکس و فیلم)

قابلیت‌های سرگرم کننده دوربین

شرکت هوآوی لنزهای دوربین مخصوص گوشی‌های هوشمند خود را به سیستم واقعیت مجازی مجهز کرده است و شما از این طریق می‌توانید هنگام گرفتن عکس‌های سلفی، شکلک‌های بامزه و سرگرم کننده را به عکس خود اضافه کنید تا در نهایت یک عکس فانتزی در اختیار داشته باشید. با این قابلیت شما حتی می‌توانید تصویر پشت زمینه عکس را هم تغییر دهید و از این ابزار برای گرفتن سلفی‌های ویدیویی هم بهره ببرید. البته توجه داشته باشید که این قابلیت برای دوربین اصلی دستگاه هم لحاظ شده است.

بررسی اجمالی Y7 Prime هوآوی: میان‌رده خوش‌قیمت (+عکس و فیلم)

باز شدن قفل با چهره شما

با این گوشی هوشمند میان رده چهره شما در اصل رمز عبور شما است. دوربین سلفی دستگاه حسگر ویژه تشخیص چهره برای باز کردن قفل دستگاه را شمل می‌شود و از این طریق می‌توانید بدون لمس هرگونه کلید، به صورت مستقیم قفل نمایشگر را باز کنید. سیستم تشخیص چهره در این گوشی هوشمند ارزان قابلیت‌های فراوانی دارد که از آن لذت خواهید برد.

بررسی اجمالی Y7 Prime هوآوی: میان‌رده خوش‌قیمت (+عکس و فیلم)

نمایشگر بزرگتر، کیفیت بالاتر

برای این گوشی هوشمند نمایشگر ۵.۹۹ اینی با کیفیت اچ‌دی پلاس در نظر گرفته شده است و این نمایشگر از فناوری FullView شرکت هوآوی پشتیبانی می‌کند. نمایشگر تا لبه‌های بدنه امتداد یافته است و شما می‌توانید یک صفحه بزرگ و یکپارچه برای مشاهده تصاویر مورد نظر خود در اختیار داشته باشید. فناوری آیینه آبی برای بازتاب نورهای اضافی محیط در این نمایشگر به کار گرفته شده است تا شما بتوانید تصاویر را حتی در فضای باز با بهترین کیفیت مشاهده کنید.

گوشی هوشمندتر، تجربه شفاف‌تر

این گوشی هوشمند مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۸.۰ و رابط کاربری EMUI 8.0 خدمات خود را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و گوشی هوشمند شما به کمک آن می‌تواند نحوه فعالیت و استفاده از دستگاه را تشخیص دهد و متناسب با آن انرژی ذخیره شده در باتری را مصرف کند. این بهینه‌سازی مصرف انرژی در گوشی‌های میان‌رده بی‌نظیر است و کمتر مشاهده می‌شود.

بررسی اجمالی Y7 Prime هوآوی: میان‌رده خوش‌قیمت (+عکس و فیلم)

نمایشگر چندکاربردی

گوشی هوشمند Y7 Prime 2018 هوآوی به گونه‌ای طراحی شده است که شما می‌توانید به صورت همزمان دو اپلیکیشن مختلف را در آن باز کنید و با تقسیم نمایشگر به دو قسمت مجزا، فعالیت‌های متفاوت و همزمان را در آن انجام دهید. این کار به شما امکان می‌دهد در نمایشگر ۶ اینچی آزادی عمل بیشتری داشته باشید.

اسکرین شات آسان

در جریان فعالیت‌های مختلف روزانه ممکن است تمایل داشته باشید به سرعت از یک تصویر یا متن که روی نمایشگر گوشی هوشمند نمایان شده است عکس بگیرید و به عبارت دیگر اسکرین شات تهیه کنید. اسکرین شات در این گوشی هوشمند می‌تواند با تشخیص حرکات دست شما هم تهیه شد تا از همه لحظات زودگر زندگی خود خاطره‌سازی کنید.

بررسی اجمالی Y7 Prime هوآوی: میان‌رده خوش‌قیمت (+عکس و فیلم)

خواننده شوید

برای این گوشی هوشمند قابلیت ویژه کارائوکه در نظر گرفته شده است که به کمک آن می‌توانید تمرین خوانندگی کنید. این قابلیت به شما امکان می‌دهد در هر مکان و زمانی بتوانید برای خود کنسرت اجرا کنید تا به صورت لحظه به لحظه موسیقی که از گوشی در حال پخش است با صدای شما خوانده شود و هر زمان که شما دست از خواندن کشیدید، خواننده اصلی ادامه آن را بخواند.

۲۰ روز آماده‌باش

برای این گوشی هوشمند میان رده باتری پرقدرت ۳۰۰۰ میلی‌آمپری در نظر گرفته شده است که از استاندارد معمول این خانواده از گوشی‌ها بهتر است. با این باتری بزرگ و پرظرفیت می‌توانید با هر بار شارژ کامل معادل ۱۳ ساعت تصاویر ویدیویی مشاهده کنید، ۵۸ ساعت موسیقی گوش دهید و بیش از اینها بازی موبایلی انجام دهید. هوآوی برای به دست آوردن این نتایج گوشی هوشمند را در دما ۲۵ درجه با رطوبت بین ۴۵ تا ۸۰ درصد قرار داد و در نهایت متوجه شد که باتری در چنین شرایطی با این ظرفیت کار می‌کند.

بررسی اجمالی Y7 Prime هوآوی: میان‌رده خوش‌قیمت (+عکس و فیلم)

تست‌های جامع برای اطمینان کامل

شرکت هوآوی با در نظر گرفتن تمامی استانداردهای موجود،‌ این گوشی هوشمند را در زمینه‌های مختلف مورد بررسی قرار داد تا در نهایت بتواند در بخش‌های مختلف در مورد آن اطمینان کامل به دست آورد. آزمایش‌هایی که روی این گوشی هوشمند انجام شده به قرار زیر است:

  • فشار دادن کلید مخصوص خاموش/روشن کردن دستگاه: ۲۰۰ هزار بار
  • فشار دادن کلید مخصوص کم و زیاد کردن صدا: ۵۰ هزار بار
  • ورود و خروج کابل یو‌اس‌بی: ۱۰ هزار بار
  • ورود و خروج سیستم ورودی هدفون: ۵ هزار بار
  • دمای مورد آزمایش: بین منفی ۴۰ تا منفی ۷۰ درجه سانتی‌گراد
  • آزمایش صورت گرفته روی نمایشگر لمسی: ۸۰۰ هزار بار

در مجموع با این توضیحات می‌توان گفت Y7 Prime 2018 برای آن دسته از کاربرانی که به دنبال یک دستگاه گوشی هوشمند میان رده با قیمت مناسب می‌گردند یکی از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود.

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا