Forza Football؛ فوتبال را در لحظه دنبال کنید

Forza Football، اپلیکیشنی برای عشاق فوتبال است که دوست دارند این ورزش را در لحظه دنبال کنند و در جریان تمام جزئیات تیم‌ها قرار گیرند.

موبنا – شاید زمانی که ورزش فوتبال به‌وجود آمد، کسی فکرش را هم نمی‌کرد که روزی، این ورزش به محبوب‌ترین و پر‌بیننده‌ترین رشته‌ی ورزشی در دنیا تبدیل شود. کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که به این ورزش‌ دوست‌داشتنی علاقه نداشته باشد. حال باتوجه به این موضوع، گروهی از برنامه‌نویسان و طراحان سوئدی گرد هم جمع شدند تا اپلیکیشنی را طراحی کنند که به واسطه‌ی آن، افراد بتوانند در جریان مسابقات، حواشی، جزئیات و دیگر مواردِ مربوط به مسابقه‌ی فوتبال قرار گیرند.

نتیجتاً اپلیکیشنی پا به عرصه‌ی وجود گذاشت که از آن با نام فورتزا فوتبال (Forza Football) یاد می‌شود. این اپلیکیشن، همان چیزی است که هر عاشق فوتبالی به دنبالِ آن می‌گردد. شما در این اپلیکیشن می‌توانید از میان بیش از ۵۰۰ لیگ فوتبال در ۱۰۰ کشور، تیم مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید و پیگیر اتفاقات پیرامونِ آن باشید. با این حال، نکته‌ی حائز اهمیت درباره‌ی این برنامه، ویژگی‌های گسترده‌ی آن است که طیف وسیعی از نیازها را تأمین می‌کند.

کاربران فورتزا فوتبال، علاوه بر اینکه می‌توانند در جریان نتایج بازی‌ها قرار گیرند، امکان مشاهده‌ی جدول رده‌بندی، زمان‌بندی مسابقات، نقل و انتقالات احتمالی، ترکیب بازیکنان و… خواهند داشت.

از همان ابتدا که به اپلیکیشن وارد می‌شوید، صفحات به شما نمایش داده می‌شود که باید به‌واسطه‌ی آن‌ها، علایق فوتبالی خود را مشخص کنید. باتوجه به این موضوع که کاربران ایرانی به‌صورت پیش‌فرض با آی‌پیایران وارد این برنامه‌ می‌شوند، فورتزا فوتبال به صورت خودکار لیگ ایران را به لیست‌ علایقتان اضافه می‌کند و با انتخاب تیم مورد علاقه‌تان، می‌توانید از طریق اعلانات در جریان مسابقات آن تیم، گل‌های به ثمر رسیده و گل‌های دریافتی قرار گیرید.

فورتزا فوتبال

کاربران می‌توانند با مراجعه به صفحه‌ی مربوط به باشگاه‌ها، به اطلاعات مفیدی درباره‌ی آن تیم دست پیدا کنند. برای نمونه، اگر به صفحه‌ی مختص به باشگاه چلسی مراجعه کنید، علاوه بر اینکه از نتیجه‌‌ی دیدار قبلی آگاه می‌شوید، می‌توانید جایگاه این تیم را در جدول رده‌بندی مشاهده کنید؛ همچنین در قسمتی تحت نام «Transfer Rumours»، به شایعات نقل و انتقالات پرداخته می‌شود و فهرست بازیکنانی که امکان ورود یا خروج از باشگاه مدنظرتان را دارند، نمایش داده می‌شود. بخشی نیز برای اخبار در نظر گرفته شده که کاربران می‌توانند از طریق آن، به آخرین اطلاعات حول محور باشگاه موردعلاقه‌شان دسترسی داشته باشند. تمامی اطلاعات فوق در زبانه‌‌ای با نام «Club» نمایش داده می‌شود؛ حال اگر زبانه‌ی «Squad» را انتخاب کنید، اطلاعات ترکیبِ تیم، اعم از اخراجی‌ها، بازیکنان مصدوم و بازیکنان آماده به تفکیک پست‌های خود نمایش داده می‌شود. نکته‌ی جالب درباره‌ی بخش مصدومین، اعلام زمان برگشت دوباره‌ی آن‌ها به تمرینات است که مسلماً برای طرفداران بسیار حائز اهمیت است.

علاوه بر موارد فوق، این امکان وجود دارد تا رضایت خود از کادر فنی، ترکیب و مدیریت را اعلام کنید.

فورتزا فوتبال

از این موضوع که بگذریم، به بخشی می‌رسیم که تنها از زمانِ آغاز تا پایانِ مسابقات فعال می‌شود. با کلیک روی مسابقات جاری، از پوشش لحظه‌ای بازی بهره‌مند می‌شوید؛ این قسمت برای افرادی که شرایط لازم برای تماشای مسابقه را ندارند، مسلماً ویژگی مفیدی به حساب می‌‌آید؛ همچنین در این صفحه، می‌توانید درنظرسنجی شرکت کنید و بین سه گزینه‌ی برد، باخت و مساوی تیم مدنظرتان، یکی را انتخاب کنید.

این اپلیکیشن برای سه پلتفرم ویندوز ۱۰، اندروید و آی‌اواس در دسترس قرار دارد.

توسعه‌ دهنده‌ی فورتزا فوتبال در صفحه‌ی گوگل‌پلی آورده است:

نتایج زنده‌ و اعلانات لحظه‌ای، نظرسنجی‌ها و ویدیو‌های هایلایت برای بیش از ۵۰۰ لیگ در سراسر جهان.

ویژگی‌های کلیدی:

  • دنبال‌کردن بیش از ۵۰۰ لیگ در سراسر جهان شامل، لیگ قهرمانان، جام‌ ملت‌ها، جام‌ جهانی و غیره
  • قرار دادنِ هشدار برای تیم‌های موردعلاقه و دنبال کردن مسابقه‌های مورد نظرتان
  • دریافت اعلانات برای گل‌ها و کارت
  • ترکیب‌های پیش از بازی با تصاویر بازیکنان
  • به‌روزرسانی دقیق و سریع‌تر نسبت به دیگر اپلیکیشن‌های فوتبال

تاکنون این اپلیکیشن بیش از ۵ میلیون بار روی پلتفرم اندروید نصب شده است و از میان ۱۴۱ هزار و ۳۸۹ نفر رأی‌دهنده، فورتزا فوتبال موفق به کسب امتیاز ۴.۶ در گوگل‌پلی شده است. برطبق گفته‌ی سازندگان این برنامه، روزانه ۲ میلیون نفر به‌صورت فعالانه از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند.

 Forza Football؛ فوتبال را در لحظه دنبال کنید Forza Football؛ فوتبال را در لحظه دنبال کنید Forza Football؛ فوتبال را در لحظه دنبال کنید
 منبع: زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا