بازی موبایل Juice Jam؛ سرزمین میوه ای

Juice Jam یکی از جذاب ترین بازی های پازلی در اندروید و آیفون است که در آن باید با کنار هم قرار دادن میوه ها آن ها را از بین ببرید.

موبنا – Juice Jam از سری بازی‌های Matching Game اما با ایده‌ای خلاقانه است که در آن باید با کنار هم قرار دادن حداقل ۳ آیتم یکسان، آن‌ها را از بین ببرید. این بار در بازی Juice Jam شما با میوه‌های خوشمزه و رنگارنگ رو‌به‌رو خواهید بود و باید برای تهیه‌ی آب میوه‌ی طبیعی به کاراکتر بازی کمک کنید تا در هر مرحله میوه‌های مورد نیازش را جمع‌آوری کنید. سبک بازی بسیار ساده و سرگرم کننده است و وجود گرافیک شاد و روان نیز باعث شده است تا این بازی هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان ساعت‌ها و حتی روزها سرگرم کننده باشد. درجه‌ی سنی این بازی نیز ۳+ است و از همین رو می‌توانید با خیال آسوده آن را در اختیار کودکان خود قرار دهید. اما همانطور که در ابتدا گفته شد این بازی تنها به ایده‌ی کنار هم قرار دادن آیتم‌ها بسنده نکرده است و با آوردن مشتری‌ها به صحنه‌ی بازی، جذابیت بازی را بسیار بیشتر از بازی‌های مشابه کرده که تنها هدفشان از بین بردن میوه‌ها و کسب امتیاز بوده است. در Juice Jam شما صاحب یک آبمیوه فروشی هستید که باید محصولات خود را از تولید به مصرف به مشتری‌ها عرضه کنید.

بازی موبایل Juice Jam؛ سرزمین میوه ای

با شروع هر مرحله در بخش بالایی بازی مشتری‌های مختلفی به شما مراجعه می‌کنند که هر کدام سفارش آب میوه‌های متفاوتی خواهند داد. برای مثال اگر بالای سر کاراکتری عکس توت فرنگی را به همراه عدد ۹ مشاهده کنید به این معنا خواهد بود که باید با از بین بردن ۹ توت فرنگی‌های موجود در جدول، آب میوه‌ی مورد نظر او را تهیه کنید. Juice Jam دارای بیش از ۱۰۰ مرحله‌ی جذاب و دوست داشتنی بوده و در طول بازی آیتم‌های مخفی و اسرارآمیزی نیز وجود دارند که با از بین بردن میوه‌ها به طور اتفاقی کسب می‌کنید. ظاهر رنگارنگ و گرافیک دلچسب بازی نیز باعث شده است تا Juice Jam به هیچ عنوان یک بازی خسته کننده یا یکنواخت نباشد و این محیط جذاب در کنار HD بودن بازی در کنار هم جلوه‌های بصری Juice Jam را به بهترین سطح ممکن رسانده‌اند. صداگذاری و موسیقی بازی نیز بسیار جالب و شنیدنی بود به طوری که در طول انجام بازی این موسیقی متن که گاهی جنبه‌ی طنز نیز به خود می‌گیرد باعث لذت بردن بیشتر از انجام بازی Juice Jam خواهد شد. برای دانلود بازی اندرویدی و دانلود نسخه آیفون Juice Jam روی لینک زیر کلیک کنید:

بازی موبایل Juice Jam؛ سرزمین میوه ای بازی موبایل Juice Jam؛ سرزمین میوه ای

 منبع: زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا