بازی موبایل Bike Race؛ مسابقات موتورسواری

Bike Race یکی از بازی‌های جذاب و محبوب اندروید و آیفون است که در آن در نقش یک موتور سوار باید مسیر دو بعدی پیش رو را به سلامت پشت سر بگذارید.

موبنا – با وجود آنکه گوشی‌های موبایل به حدی قدرتمند شده‌اند که قادر به اجرای بازی‌های فوق‌العاده گرافیکی و سنگین نیز هستند اما همچنان دنیای بازی‌های دو بعدی بخشی قابل توجهی از بازی‌های مارکت‌ها را به خود اختصاص داده‌اند که Bike Race نیز یکی از محبوب‌ترین آن‌ها به حساب می‌آید که با امتیاز ۴.۵ از ۵ برای سنین ۳+ سال منتشر شده است. در این بازی شما در نقش یک موتور سوار جسور خواهید بود که در هر مرحله باید مسیری پر خطر را بدون آنکه با مانعی برخورد کنید به پایان برسانید. گرافیک شاد و رنگارنگ بازی باعث شده است تا این بازی علاوه بر بزرگسالان برای کودکان نیز لذت‌بخش باشد. اگرچه ممکن است کودکان قادر به انجام صحیح و موفقیت آمیز مراحل بازی نباشند اما با این وجود Bike Race روزها و هفته‌ها آن‌ها را سرگرم خواهد کرد. موسیقی متن بازی نیز مانند اکثر بازی‌های دو بعدی تنها در حد یک رفع تکلیف ساخته شده است و جذابیت خاصی در آن مشاهده نکردیم.

 

بازی موبایل Bike Race؛ مسابقات موتورسواری

کنترل بازی به صورت لمسی انجام خواهد گرفت. شما با لمس کردن بخش راست صفحه می‌توانید موتور خود را به سمت جلو هدایت کنید و با لمس بخش دیگر، باعث ترمز کردن موتور خواهید شد. این کارکرد لمسی تنها برای زمانی است که شما مشغول راندن موتور روی زمین هستید. زمانی که از یک مانع پرش می‌کنید و به نوعی در بین زمین و آسمان قرار دارید این دو دکمه‌ی لمسی نقش تعادل را ایفا خواهند کرد به این معنا که اگر موتور شما با شیب زیادی در حال سقوط به سمت زمین بود می‌توانید با لمس بخش چپ صفحه‌نمایش، زاویه‌ی او را تغییر دهید تا با چرخ‌ها فرود‌ آید. البته طبق اعلام سازنده قرار است به زودی کنترل تعادل به وسیله‌ی شتاب سنج گوشی جایگزین این روش لمسی شود. در این بازی ده‌ها مسیر و موتور مختلف و زیبا وجود دارد که باید با جمع‌آوری امتیاز در طول بازی آن‌ها را به نوبت آزاد کنید. Bike Race تنها در پلی‌استور گوگل دارای بیش از ۵۰ میلیون دانلود است و شما نیز می‌توانید با دریافت این بازی از لینک‌های زیر، به جمع این ۵۰ میلیون کاربر بپیوندید. برای دانلود بازی اندرویدی و دانلود نسخه آیفون Bike Race روی لینک زیر کلیک کنید:

بازی موبایل Bike Race؛ مسابقات موتورسواری بازی موبایل Bike Race؛ مسابقات موتورسواری

 منبع: زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا