ساعت جدید سامسونگ فشار خون را هم می‌سنجد

نحوه کار کردن ساعت جدید سامسونگ به این صورت است که حسگر نوری زیر بدنه اصلی آن قرار می‌گیرد و نور منتشر شده از آن به صورت قطبی یا پراکنده به دست کاربر می‌تابد.

موبنا – بسیاری از ساعت‌های مچی هوشمند که هم اکنون در بازار جهانی فروخته می‌شود امکان نمایش ضربان قلب را دارند و با این وجود هنوز محصولی ارایه نشده است که به صورت کاملا دقیق بتواند فشار خون در بدن کاربر را هم محاسبه کند. این مسئله به آن دلیل است که برای محاسبه فشار خون شما به یک مچبند بسیار تنگ نیاز دارید تا بتواند سیستم گردش خون شما را مانیتور کند و البته باید توجه داشته باشید که استفاده از چنین دستبندی خوشایند نیست و می‌تواند کاربر را اذیت کند.

ساعت جدید سامسونگ فشار خون را هم می‌سنجد

حق امتیاز جدید ثبت شده در شرکت سامسونگ روش جدیدی برای تشخیص فشار خون ارایه کرده است و در آن حسگر نوری مشابه حسگرهای تشخیص ضربان قلب مورد استفاده قرار می گیرند. در این حق امتیاز یک ساعت مچهی هوشمند با نام «گییر ایکس» معرفی شده است که هنوز به درستی مشخص نیست سامسونگ به جای عبارت «ایکس» از چه عنوانی برای معرفی محصول خود استفاده می‌کند.

ساعت جدید سامسونگ فشار خون را هم می‌سنجد

طراحی ثبت شده مدل مشابه ساعت‌های هوشمند «گییر» که هم اکنون در بازار فروخته می‌شوند را نشان می‌دهد و با این وجود امکانات و فناوری های داخلی ساعت تغییر کرده است.

نحوه کار کردن ساعت مذکور به این صورت است که حسگر نوری زیر بدنه اصلی آن قرار می‌گیرد و نور منتشر شده از آن به صورت قطبی یا پراکنده به دست کاربر می‌تابد. البته به نظر می‌رسد که برای استفاده از این فناوری همچنان نیازمند آن هستید تا بدنه ساعت را به دست خود بچسبانید تا بتواند فشار خون شما را مانیتور کند. ولی سامسونگ می‌کوشد این قابلیت آسان‌تر در اختیار کاربران قرار گیرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا