چگونه به صورت نامحسوس از استوری ها اسکرین شات بگیریم؟

همانطور که می دانید، اینستاگرام در جدیدترین به روزرسانی های خود کسانی که از استوری دیگران اسکرین شات می گیرند را با اقدامی جالب تنبیه می کند. حالا اگر یک استوری بگذارید و کسی از آن اسکرین شات بگیرد، اینستاگرام در صفحه مخصوص استوری ها شما را در جریان این موضوع قرار می دهد.

موبنا – اینستاگرام این کار را هم با قرار دادن یک آیکون ستاره شکل در کنار نام کاربری افراد انجام می دهد. پس اگر از این به بعد در کنار نام افرادی که استوری تان را مشاهده کردند یک آیکون ستاره شکل دیدید، تعجب نکنید. دیگر ریش و قیچی به دست خودتان است و می توانید با فردی که از استوری تان اسکرین شات گرفته هر طور که می خواهید برخورد کنید.

چگونه به صورت نامحسوس از استوری ها اسکرین شات بگیریم؟

اما جالب اینجاست که هنوز هم می توان بدون شناسایی شدن از استوری دیگران اسکرین شات گرفت. یکی از ساده ترین راه ها هم فعال کردن حالت پرواز تلفن هوشمند است. فقط کافیست که بگذارید استوری نمایش داده شود و سپس موبایل خود را به حالت پرواز ببرید. آن وقت حتی اگر چند اسکرین شات هم از یک استوری بگیرید، اینستاگرام قادر به شناسایی شما نخواهد بود.

البته با دانلود استوری ها از وبسایت اینستاگرام هم می توان این قضیه را دور زد و از استوری افراد مختلف یک نسخه هم برای خود برداشت. اما یک راه ساده تر هم برایتان داریم که شاید تا کنون کسی به آن اشاره نکرده باشد. به خاطر دارید که چندی پیش در دیجیاتو از اپلیکیشن جالبی به نام fooView برایتان گفتیم؟

دانلود برنامه fooView

چگونه به صورت نامحسوس از استوری ها اسکرین شات بگیریم؟

خب اگر آن را روی موبایل تان نصب داشته باشید، باید بگوییم که خیلی بی دردسر و همچنین راحت می توانید اینستاگرام را دور بزنید و بدون اینکه شناسایی شوید از استوری دیگران فیلم یا اسکرین شات بگیرید. fooView یک دستیار هوشمند است که از پس خیلی کارها بر می آید که اسکرین شات گرفتن هم جزوی از آن هاست.

چگونه به صورت نامحسوس از استوری ها اسکرین شات بگیریم؟

نحوه استفاده از آن نیز خیلی شبیه به کار کردن با قلم موبایل های نوت سامسونگ است و شاید اصلا بتوانیم بگوییم که اسکرین شات گرفتن را هم تقریبا از آن ها یاد گرفته. با بیرون کشیدن این دستیار هوشمند از کنار صفحه، fooView کار کادر بندی برای دریافت اسکرین شات از صفحه را آغاز می کند.

از این رو می توانید فقط از آن بخش استوری که می خواهید، اسکرین شات بگیرید. اما اگر تمایل به دریافت اسکرین شاتی تمام صفحه دارید، خیلی راحت با بردن دستیار fooView به گوشه صفحه به این امکان نیز دسترسی پیدا کنید. فقط کافیست برای چند لحظه کوتاه دستیار fooView را در کنار صفحه نگه دارید تا دور پنجره استوری مورد نظرتان قرمز شود.

حال با رها کردن دستیار fooView این رنگ قرمز به زرد تغییر پیدا می کند و امکان ذخیره سازی اسکرین شات دریافت شده برایتان فراهم می شود. این روش شاید یکی از ساده ترین راه هایی باشد که می توان به صورت نامحسوس از استوری دیگران اسکرین شات گرفت. اما شما چه راه هایی را برای گرفتن اسکرین شات از استوری ها پیشنهاد می دهید؟ آن ها را با ما در میان بگذارید.

 منبع: دیجیاتو

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا