سامسونگ داخل بند ساعت هوشمند جدید خود باتری کار گذاشت (+عکس)

سامسونگ در هر دو بند ساعت مچی هوشمند خود در دو طرف باتری کار گذاشته است و به عبارت دیگر می‌توان گفت که دو باتری اضافی در کنار باتری اصلی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

موبنا – بدیهی است که سامسونگ تلاش‌های فراوانی انجام می‌دهد تا کیفیت ساعت‌های مچی هوشمند خود را ارتقا دهد و این مسئله به آن معنی خواهد بود که شرکت کره‌ای تصمیم دارد در آینده نزدیک گام‌های بلندتری در عرصه فناوری‌های پوشیدنی بردارد.

حق امتیازهای جدید ثبت شده توسط سامسونگ چند قابلیت جدید و کاربردی برای مدل بعدی ساعت مچی هوشمند این شرکت را نشان داده است. بر این اساس منابع آگاه می‌گویند امسال ساعت هوشمند «گیِر اس۴» با این امکانات پیشرفته دور دست کاربران جهانی بسته می‌شود.

سامسونگ داخل بند ساعت هوشمند جدید خود باتری کار گذاشت (+عکس)

مهم‌ترین قابلیتی که در این زمینه معرفی شده است به راهکار جدید سامسونگ مربوط می‌شود که طی آن صاحب ساعت‌های مچی هوشمند می‌تواند باتری با عمر بیشتر از آنچه که تاکنون تجربه کرده‌اند را در اختیار داشته باشند. شرکت سامسونگ بند مدل جدید ساعت مچی هوشمند خود را به گونه‌ای طراحی کرده است که در قسمت داخلی آن باتری کار گذاشته شده است. با توجه به اینکه بند ساعت انعطاف‌پذیر است و به راحتی خم می‌شود، باتری داخل آن می‌بایست بسیار باریک باشد و به هر سمتی خم شود.

علاوه بر این گفته شده است که سامسونگ در هر دو بند ساعت مچی هوشمند خود در دو طرف باتری کار گذاشته است و به عبارت دیگر می‌توان گفت که دو باتری اضافی در کنار باتری اصلی مورد استفاده قرار می‌گیرند. با این وجود کاربران برای عوض کردن بند ساعت هوشمند جدید خود محدودیت ندارند و می‌توانند آن را از جنس پلیمر، چرم، پلاستیک یا فیبر در اختیار بگیرند.

سامسونگ داخل بند ساعت هوشمند جدید خود باتری کار گذاشت (+عکس)

شرکت سامسونگ در کنار این تغییرات تلاش می‌کند دوربین باکیفیت، حسگر اثر انگشت و حسگر نوری را به همراه حسگر مجاورتی،‌ حسگر مادون قرمز و حسگرهای تشخیص ضربان قلب به ساعت هوشمند جدید خود اضافه کند.

از دیگر قابلیت‌های پیش‌بینی شده برای این فناوری پوشیدنی جدید این است که ساعت‌های جدید سامسونگ یک لایه چرخشی در اطراف نمایشگر را شامل می‌شوند که کاربر با چرخاندن آن می‌تواند به قسمت‌های مختلف منو دسترسی پیدا کند و نمایشگر لمسی دستگاه کارایی بیشتری داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا