فهرست بهترین شارژرهای پرسرعت مخصوص آیفون‌های جدید (+عکس)

در اینجا فهرست بهترین شارژرهای پرسرعت مخصوص سه مدل جدید گوشی هوشمند آیفون آورده شده است که شرکت اپل تمامی این شارژرها را تایید می‌کند.

موبنا – سه گوشی هوشمند جدید «آیفون ۸»، «آیفون ۸ پلاس» و «آیفون ایکس» با مدارهای داخلی خود سیستم شارژ سریع را در اختیار کاربران می‌گذارند و البته مانند مدل‌های قبلی شارژرهای معمول و همیشگی اپل را هم شامل می‌شوند تا با این ابزار جانبی هر کدام از این دستگاه‌ها برای شارژ عادی روزمره حدود دو ساعت زمان را به خود اختصاص دهند. شرکت اپل یک شارژر پرسرعت ۲۹ واتی جانبی را هم به صورت مجزا عرضه کرده است که با نام «پاور آداپتور» شناخته می‌شود و قادر است در کمتر از ۳۰ دقیقه ۵۰ درصد باتری آیفون را شارژ کند. ولی باید توجه داشته باشید خرید این شارژر هزینه‌ای بالغ بر ۴۹ دلار را به شما تحمیل می‌کند.

با این وجود شرکت اپل گزینه‌های دیگری را هم پیش‌ روی شما قرار می‌دهد و به صورت رسمی روی سایت اینترنتی خود برخی شارژرهای پرسرعت تولید شده در شرکت‌های ثانوی را هم مورد پشتیبانی قرار داده است که شرکت‌های تولیدکننده آن مورد قبول اپل هستند و اگر از محصولات آنها استفاده کنید مشکلاتی را پیش روی خود نخواهید دید. این آداپتورها معمولا مبتنی بر سیستم ورودی USB-C ساخته می‌شوند و بر این اساس می‌بایست برای تبدیل آنها به سیستم ورودی «لایتنینگ» اپل یک دستگاه تبدیل هم خریداری کنید که شرکت اپل آن را به قیمت ۱۰۰ هزار دلار به فروش می‌رساند. متاسفانه فعلا فقط همین یک مورد تبدیل تایید شده از سوی شرکت اپل وجود دارد و در این زمینه گزینه قابل اعتماد دیگری پیش روی شما نیست.

به هر حال اپل در صفحه پشتیبانی از گوشی‌های هوشمند خود روی سایت اینترنتی مربوطه لیستی از شرکت‌های قبل اعتماد و محصولات آنها را برای شارژ سریع «آیفون ۸»، «آیفون ۸ پلاس» و «آیفون ایکس» معرفی کرده است تا با اطمینان کامل بتوانید محصولات آنها را خرید کنید. در اینجا فهرست بهترین شارژرهای پرسرعت مخصوص سه مدل جدید گوشی هوشمند آیفون آورده شده است که شرکت اپل تمامی این شارژرها را تایید می‌کند.

فهرست بهترین شارژرهای پرسرعت مخصوص آیفون‌های جدید (+عکس)

شارژر «پاور آداپتور» ۲۹ واتی اپل – قیمت: ۴۹ دلار

شاید بتوان گفت این محصول که به صورت رسمی در شرکت اپل تولید و معرفی شده است بهترین شارژر پرسرعت جانبی برای آیفون‌های جدید محسوب می‌شود و البته در بین مدل‌های مشابه بالاترین قیمت را هم دارد و همچنین ایمن‌ترین روش برای شارژ سریع این گوشی هوشمند را در اختیار شما می‌گذارد. البته با توجه به اینکه شارژر مذکور سیستم ورودی USB-C را شامل می‌شود یک عدد سیستم تبدیل آن به کابل‌های لایتنینگ را که ۲۵ دلار قیمت دارد هم در خود جا داده است. البته شرکت اپل مدل دیگر این شارژر با توان ۸۷ وات را هم به تولید رسانده است و البته باید گفت تفاوت سرعت آنها در شارژ دستگاه ناچیز است.

  • مهم‌ترین مزیت: شارژر پرسرعت رسمی اپل مخصوص آیفون ۸، آیفون ۸ پلاس و آیفون ایکس
  • مهم‌ترین عیب: قیمت بالا

 

فهرست بهترین شارژرهای پرسرعت مخصوص آیفون‌های جدید (+عکس)

شارژر «پاور آداپتور» ۱۲ واتی اپل – قیمت: ۱۹ دلار

این شارژر مخصوص رایانه‌های لوحی آیپد ساخته شده است و با این وجود نسبت به شارژرهای ۵ واتی که در جعبه «آیفون ایکس» عرضه می‌شود قوی‌تر است. بدیهی است که این ابزار جانبی نسبت به شارژری که در جعبه گوشی هوشمند جدید اپل وجود دارد باتری را سریع‌تر شارژ می‌کند و بر اساس آزمایش‌های رسمی صورت گرفته نسبت به شارژر پرسرعت ۲۹ واتی اپل هم حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد کندتر عمل می‌کند. اگر شما با اندکی کندتر شارژ شدن گوشی خود مشکل ندارید و این مسئله در طول شبانه‌روز دردسری برای شما ایجاد نمی‌کند، این ابزار جانبی بهترین گزینه محسوب می‌شود تا با پرداخت هزینه کمتر بتوانید از شارژر پرسرعت آیپد برای آیفون جدید خود استفاده کنید.

  • مهم‌ترین مزیت: ذخیره انرژی کردن سریع‌تر از شارژر معمولی، راهکار ارزان در مقایسه با شارژر ۲۹ واتی اپل و برخی شارژرهای تولید شده در شرکت‌های ثانوی
  • مهم‌ترین عیب: در اختیار نذاشتن سریع‌ترین راه برای شار آیفون ۸، آیفون ۸ پلاس و آیفون ایکس

 

فهرست بهترین شارژرهای پرسرعت مخصوص آیفون‌های جدید (+عکس)

شارژر آنکِر ۳۰ واتی از نوع USB-C – قیمت: ۲۲ دلار

شرکت آنکِر در زمینه تولید لوازم جانبی گوشی‌های هوشمند شهرت جهانی دارد و معمولا بهترین شارژرها، آداپتورها و پاور بانک‌ها را وارد بازار می‌کند و در چند سال گذشته هم کیفیت محصولات آن ارتقا یافته است. شارژر پرسرعتی که این شرکت برای گوشی‌های جدید اپل روانه بازار کرده است ۳۰ وات توان دارد و بنابراین می‌توان گفت از شارژر پرسرعت رسمی اپل هم قوی‌تر عمل می‌کند و با این وجود شما برای خرید آن کافی است تنها نیمی از هزینه‌ای که اپل برای محصول خود در نظر گرفته است را بپردازید. شرکت آنکر همچنین یک تبدیل ویژه با قیمت ۳ دلار عرضه کرده است که به شما کمک می کند به صورت همزمان دو دستگاه به این شارژر متصل شوند.

  • مهم‌ترین مزیت: قیمت ارزان، برند قابل اطمینان، شارژ سریع‌تر از شارژر ۲۹ واتی اپل، طراحی تاشو و کوچک
  • مهم‌ترین عیب: با پرداخت این هزینه می‌توان از برندهای دیگر دو دستگاه شارژر پرسرعت خریداری کرد

 

فهرست بهترین شارژرهای پرسرعت مخصوص آیفون‌های جدید (+عکس)

شارژر «آنکِر پاورکور-پلاس ۲۰۱۰۰» قابل حمل مجهز به باتری ۶A – قیمت ۶۵ دلار

این محصول یکی دیگر از شارژرهای ویژه تولید شده در شرکت آنکر است که نیاز شما را به شارژ سریع دستگاه برطرف می‌کند. این شارژر ۶۵ دلاری در اصل یک پاور بانک است که در کوله‌پشتی شما قرار می‌گیرد تا در هر زمان و مکانی که به شارژ سریع دستگاه خود نیاز پیدا کردید، بتوانید به سرعت آیفون را شارژ کنید. علاوه بر «آیفون ایکس»، «آیفون ۸ پلاس» و «آیفون ۸»، این شارژر با لپ‌تاپ‌های مک‌بوک ۵V و ۳A هم سازگاری دارد و می‌تواند آنها را هم شارژ کند. در حقیقت باید گفت شارژر «پاورکور-پلاس» قادر است لپ‌تاپ‌های مک‌بوک، گوشی‌های آیفون و تبلت‌های آیپد را شارژ کند و یک پاوربانک همه‌کاره برای شما محسوب می‌شود.

  • مهم‌ترین مزیبت: با پرداخت ۶۵ دلار می‌توانید هر سه دستگاه مک‌بوک، آیفون و آیپد را شارژ کنید، اندازه کوچک برای حمل آسان
  • این پاوربانک اندکی سنگین است و با وزن ۲۵۶ گرمی ممکن است حمل آن شما را خسته کند

 

فهرست بهترین شارژرهای پرسرعت مخصوص آیفون‌های جدید (+عکس)

شارژر «آئوکی کار» با دو خروجی و توان ۳۶ واتی مخصوص خودرو – قیمت: ۱۷ دلار

اگر شما جزء‌آن دسته از کاربرانی هستید که با اتومبیل زیاد سفر می‌کنید شرکت آئوکی یک شارژر کوچک USB-C پرسرعت عرضه کرده است که ۳۶ وات توان دارد و نسبت به قیمت خود می‌تواند یکی از پرقدرت‌ترین و ارزان‌ترین شارژرهای موجود در بازار باشد. بدیهی است که خروجی این شارژر با توان بالا برای رایانه‌های مک هم مناسب خواهد بود. بنابراین شما با این شارژر پرسرعت می‌توانید همه دستگاه‌های اپل را به راحتی شارژ کنید. با رقم یاد شده معمولا می‌توان شارژر مخصوص آیفون داخل خودرو را خریداری کرد.

  • مهم‌ترین مزیت: قیمت ارزان، توان بالای ۳۶ واتی برای شارژ رایانه‌های مک، طراحی زیبا و کوچک
  • مهم‌ترین عیب: فقط خروجی USB-PD دارد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا