راز پیش‌شماره‌های موبایل چیست؟

در گزارش ویژه این شماره از مجله تلفن‌همراه به پشت‌پرده پیش‌شماره‌های موبایل در ایران پرداخته‌شده است؛ اینکه چطور کدهای موبایل انتخاب شده‌اند و هرکدام از این پیش‌شماره‌ها چه تأثیری بر اپراتورها و مشترکین دارند سؤالاتی هستند که می‌توانید پاسخ آن‌‌ها را در شماره آذرماه مجله تلفن‌همراه بخوانید.

موبنا – البته در پایان این گزارش جدولی از همه پیش‌شماره‌های موبایل در کشورمان به تفکیک استان و اپراتورهای فعال اعم از مجازی، ماهواره‌ای و… منتشر شده است.
** چه کسی خریدار آی‌فون ۱۷میلیون تومانی در ایران بود؟ موضوع جالب دیگری که می‌توانید جزئیات آن را در این شماره بخوانید، موضوع داغ ورود آی‌فون ایکس به کشورمان است که در روزهای نخست ورود آن، برخی افراد تا ۱۷میلیون تومان هم پای آن پول دادند! اگر می‌خواهید بدانید چه افرادی و با چه انگیزه‌ای این هزینه میلیونی را انجام دادند، گزارش اختصاصی مجله تلفن‌همراه را از دست ندهید.
** بالاخره آی‌فون هم هک شد! در بخش امنیت این شماره به روشی ساده، اما خواندنی درباره هک آی‌فون پرداخته‌ایم که تعجب اغلب فعالان این حوزه را دربرداشته است. خبرنگار مجله تلفن‌همراه جزئیات آن را به زبانی ساده توضیح داده است.
** موضوع جالب دیگر «جان‌سخت‌های هوشمند» است. در این شماره تعدادی از گوشی‌های ضدضربه و اصطلاحاً جان‌سخت را معرفی کرده‌ایم که خواندن آن را به کسانی که نگران افتادن گوشی و شکستن آن هستند، توصیه می‌کنیم.
** بخش حوادث این شماره هم به‌قرار ملاقات‌های تگرامی که این روزها حسابی برای والدین دردسر درست کرده‌ است، اختصاص دارد. دختر و پسرهای جوانی که دور از چشم پدر و مادرهایشان قرار میهمانی‌های آن‌چنانی می‌گذارند و هزاران مشکلی که بعد از آن بوجود می‌آید، سوژه پرونده حوادث این شماره است.
و…
ماهنامه تلفن‌همراه را می‌توانید از دکه‌های روزنامه‌فروشی سراسر کشور تهیه نمایید. همچنین درصورتی‌که تمایل دارید مشترک دیجیتال مجله تلفن‌‌همراه شوید عدد ۵۰۰ را به شماره ۳۰۷۰۷۵۷ ارسال نمایید.

راز پیش‌شماره‌های موبایل چیست؟

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا