وضعیت حضور «گلکسی اس۸» سامسونگ ۶ ماه پس از ورود به بازار

می‌توان گفت سامسونگ این روزها از فروش دو گوشی هوشمند «گلکسی اس۸» و «گلکسی اس۸ پلاس» راضی است.

موبنا – «گلکسی اس۸» و «گلکسی اس۸ پلاس» سامسونگ یکی از متفاوت‌ترین طراحی‌ برای گوشی‌های هوشمند را به جهانیان نشان دادند و انقلاب بزرگی را در سری گوشی‌های «گلکسی اس» ایجاد کردند. ولی این اتفاق برای کاربران کافی نبود تا سراغ محصول یاد شده بروند و چنین گوشی هوشمند گران قیمتی را خریداری کنند. با این توضیحات گزارش‌های اولیه نشان می داد میزان فروش دو گوشی هوشمند مذکور نسبت به مدل قبلی یعنی «گلکسی اس۷» و «گلکسی اس۷ اِج» کمتر بوده است.

وضعیت حضور «گلکسی اس۸» سامسونگ ۶ ماه پس از ورود به بازار

به هر حال زمانی که فبلت «گلکسی نوت ۸» وارد بازار شود کاربران بار دیگر پرچمداران شرکت سامسونگ را مورد بررسی قرار دادند تا از میان این گوشی‌های پرقدرت یکی را انتخاب کنند. از این زمان به بعد فروش «گلکسی اس۸» و «گلکسی اس۸ پلاس» سامسونگ بهبود یافت و اشتیاق کاربران برای استفاده از سیستم عامل اندروید بیشتر شد. این طور که آمارهای رسیده نشان می‌دهد، «گلکسی اس۸» و «گلکسی اس۸ پلاس» در استرالیا و کشورهای منطقه اسکاندیناوی بیش از دیگر کشورهای جهان فروخته شدند و این در حالی بود که آمریکا و بریتانیا نیز هر کدام درصد از فروش پرچمداران جدید سامسونگ را از آن خود کردند.

باید گفت که این نتیجه بسیار قابل قبول بود و اگرچه دو گوشی یاد شده قیمت بالایی داشتند، ولی باز هم کاربران از آنها استقبال خوبی کردند. بنابراین می‌توان گفت سامسونگ این روزها از فروش دو گوشی هوشمند «گلکسی اس۸» و «گلکسی اس۸ پلاس» راضی است. فصل پاییز شرایط فروش این گوشی‌ها تغییر می‌کند و هم‌اکنون رقبای سرسختی وارد بازار شده‌اند که از مهم‌ترین آنها می‌توان به «آیفون اکس» اپل اشاره کرد. سامسونگ از هم‌اکنون خود را برای تولید انبوه پرچمدار بعدی آماده می‌کند تا آن را با نوآوری‌های بیشتر به دست کاربران جهانی برساند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا