معرفی بازی: Forgotten Hill- Puppeteer

Forgotten Hill یا همان تپه‌ی فراموش شده خودمان، عنوانی فکری، ماجرایی و بی‌نهایت سرگرم‌کننده در سبک اشاره و کلیک است. شاید شما نیز تا به حال محصولات کمپانی موفق و محبوب Rusty Lake را تجربه کرده باشید، در این صورت باید بگوییم در این عنوان نیز با عنوانی مشابه محصولات این کمپانی طرفید.

موبنا – در عناوین «راستی لیک» شما با محیطی نامتعارف و کمی ترسناک رو به رو می‌شدید و باید با گشت و گذار در محیط بازی و حل معماهای سخت و پیچیده‌، پرده از اسرار بازی برمی‌داشتید. Forgotten Hill نیز دقیقاً فضایی مشابه آن‌چه که شرح دادیم دارد: محیطی ترسناک و مرموز و معماهایی سخت و پیچیده که برای حل هرکدام از آن‌ها باید ساعت‌ها وقت بگذارید! با ما در ادامه همراه باشید تا با مروری بر این عنوان جذاب، ببینیم آیا تپه‌‌ی فراموش شده توانسته موفقیت عناوین کمپانی راستی لیک را تکرار کند یا خیر!

مرور بازی:

داستان بازی از زبان مردی مرموز روایت می‌شود. به نظر می‌رسد این مرد که وحشت کاملاً در تُن صدایش مشهود است، از چیزی به شدت ترسیده و در حال فرار است. با ادامه توضیحات مرد به زودی پی می‌بریم که وی قصد دارد خود را به مکانی به نام تپه‌ی خاموش برساند، اما تنها چیزی که با خود به همراه دارد، بلیط یک تئاتر خیمه شب‌بازی است! همچنین پی می‌بریم که گویا این مرد نامزد خود را گم کرده و باید حین فرار، نامزد گم شده‌اش را نیز پیدا کند. به همین منظور، شما باید با استفاده از بلیطی که به همراه دارید وارد تئاتری مرموز و ترسناک شده و با حل کردن معماهای این مکان عجیب و غریب، پرده از اسرار این بازی بردارید…

معرفی بازی: Forgotten Hill- Puppeteer

تا همین‌جای کار همان‌طور که می‌بینید، جذابیت از سر و روی داستان این بازی می‌بارد! محیطی ترسناک، شخصیت‌هایی مرموز و اسرار پنهان برای جذب هر بازیکنی نه تنها کافی است، بلکه زیاد هم هست! بازی با ورود به ساختمان تئاتری ترسناک و عجیب و غریب آغاز می‌شود. در همان بدو ورود نیز شما با معماهای بازی رو به رو خواهید شد. درواقع برای ورود به همین تئاتر هم ابتدا باید یکی از معماهای بازی را حل کنید!

و اما بگوییم از معماهای بازی که در عین سخت بودن، بی‌نهایت جذابند! همان‌طور که گفتیم سبک بازی اشاره و کلیک است، به همین دلیل برای حل کردن معماهای بازی و یا برداشتن اشیاء و جا به جا شدن در محیط‌های مختلف، تنها کافی است روی صفحه ضربه وارد کنید. به مانند تمامی بازی‌های سبک اشاره و کلیک، در این بازی نیز باید محیط را خوب گشته و هر آن‌چه را که می‌توانید با خود بردارید. مطمئناً هر چیزی که از محیط بازی بدست می‌آورید جایی جلوتر به درد شما می‌خورد.

معرفی بازی: Forgotten Hill- Puppeteer

خوشبختانه Forgotten Hill طراحی و گرافیک خوبی هم دارد. جزئیات عجیب و غریب به کار رفته در محیط بازی، مثلاً روحی که هر از چندگاهی از گوشه‌ی صفحه رد می‌شود، حسابی محیط بازی را ترسناک کرده است. تازه برای آن‌که یک موقع خدایی نکرده کم نترسیده باشید، سازندگان بازی موزیک ترسناکی هم برای‌تان فراهم کرده که چاشنی خوبی برای این عنوان عجیب و غریب است.

اگر عناوین راستی لیک را تجربه نکرده باشید، باید بگوییم با تجربه این بازی بی‌شک یکی از جذاب‌ترین بازی‌های فکری- ماجرایی عمرتان را تجربه خواهید کرد! اما اگر قبلاً راستی لیک‌ها را نیز جویده باشید، باید بگوییم خیلی نباید توقع عجیب و غریبی از عناوین Forgotten Hill داشته باشید. گفتیم عناوین، درواقع کمپانی سازنده این بازی یعنی FM- Radio تا به این لحظه شش نسخه از این بازی با همین عنوان Forgotten Hill را به بازار عرضه کرده که اگر بعد از تجربه این بازی کماکان جرئت ادامه این عنوان را داشته باشید، می‌توانید نسخه‌های دیگر را نیز تجربه کنید.

معرفی بازی: Forgotten Hill- Puppeteer

درنهایت می‌توان گفت اگر از طرفداران بازی‌های عجیب و غریب و ترسناک و معماهای پیچیده هستید، واقعاً حیف است که Forgotten Hill را تجربه نکنید. مطمئن باشید این عنوان، هیچ دوست‌دار بازی فکری‌ای را ناامید نخواهد کرد!

اپ‌استور گوگل‌پلی مایکت
  • معرفی بازی: Forgotten Hill- Puppeteer
  • معرفی بازی: Forgotten Hill- Puppeteer
  • معرفی بازی: Forgotten Hill- Puppeteer
  • معرفی بازی: Forgotten Hill- Puppeteer

 

 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا