دوره آموزشی مدیریت انرژی بدن بر اساس آموزه های پزشکی مدرن و طب سنتی

بدن هر انسانی میزان مشخصی انرژی دارد؛ ولی آنچه وضعیت سلامتی آنها را از یکدیگر متمایز می کند، نحوه مدیریت این انرژی هاست. سلامت استخوان ها، مفاصل، دستگاه گوارشی، قلب، پوست و … همه و همه در گرو این است که بتوانیم انرژی بدن مان را در سطح متوازن حفظ کنیم.

موبنا – در واقع آنچه به ما کمک می کند تا در تمام زندگی و حتی دوران پیری، سرحال و شاداب باشیم حفظ سلامتی و مدیریت انرژی بدن است.

مفهوم مدیریت انرژی بدن در طول عمر، همان است که قدیمی تر ها می گفتند: درجوانی بدنت را نگه دار، تا در پیری تو را نگه دارد.

دوره آموزشی مدیریت انرژی بدن بر اساس آموزه های پزشکی مدرن و طب سنتی

ما باید آموزش ببینیم، که چگونه با رعایت آداب خوردن و آشامیدن، انتخاب نوع و زمان غذا و سبک زندگی به نحوی رفتار و زندگی کنیم که بیمار نشویم و اگر بیمارشدیم، داروهای تجویز شده تأثیر مورد انتظار را داشته و بیماری را درمان نمایند.

ما باید آموزش ببینیم، که چگونه با رعایت نکاتی به سادگیٍ “نخوردن آب سرد” از اعضای داخلی مانند معده، روده، کبد، پانکراس، طحال و … محافظت کنیم و استخوانها و مفاصل خود را سالم نگه داریم.

این نکات، به مدت بیش از ۷۰۰۰ سال تجربه شده و در قالب اصول طب ایرانی تدوین گردیده و در کتب بزرگانی چون ابن سینا، زکریای رازی و … درج و ثبت گردیده و به دست ما رسیده است.

امروز، طب سنتی ایرانی به عنوان یکی از رشته های تخصصی پزشکی، بعد از گذراندن دوره پزشکی عمومی در دانشگاه ها تدریس شده و متخصصین طب سنتی ایرانی، با احاطه کامل به علوم جدید پزشکی نوین و با تمرکز بر آموزه های طب ایرانی، راهکارهای ساده ای را برای حفظ سلامت و ذخیره انرژی در تمام طول عمر بیان می نمایند.

مجتمع فرهنگی، آموزشی و درمانی کیمیا، به عنوان اولین کلینیک تخصصی طب سنتی ایرانی دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت، با بهره گیری از اساتید دانشگاهی مورد تأیید انجمن علمی طب سنتی ایران نسبت به ارائه کلیه خدمات طب سنتی اقدام نموده و اکنون با برنامه ریزی دوره های آموزشی زندگی سالم، راهکارهای حفظ سلامتی و مدیریت انرژی بدن را آموزش می دهد.

اگر می خواهید در این دوره ها شرکت کنید و از عناوین، مشخصات، اهداف و زمان برگزاری کلاسها خبردار شوید می توانید به روبات تلگرام @irankimiya_bot مراجعه نموده یا با شماره ۲۶۷۰۲۵۰۰ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

شرکت در دوره های آموزشی طب سنتی برای عموم آزاد و مفید است.

www.irankimiya.com

@irankimiya

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا