سومین سری ساعت هوشمند اپل تغییر قیافه می‌دهد

بر این اساس برخی کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند شرکت اپل ساعت هوشمند با صفحه‌ دایره‌ای وارد بازار کند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – طی هفته‌های اخیر اخبار فراوانی در این زمینه منتشر شده است و منابع آگاه تایید کردند «سری ۳» ساعت مچی هوشمند اپل در دست تکمیل است و پیش‌بینی می‌شود همزمان با مدل جدید گوشی هوشمند آیفون در ماه سپتامبر سال جاری میلادی معرفی شود.

خبرگزاری بلومبرگ امروز به نقل از منابع آگاه گزارش داد که سومین سری از ساعت‌های مچی هوشمند اپل به طور واحد و بدون اتصال به گوشی هوشمند می‌تواند به سیستم‌های ارتباطی داده متصل شود و بر این اساس کاربران می‌توانند بدون نیاز به آیفون، به صورت مستقل از این دستگاه استفاده کنند.

با این توضیحات، آیا می دانستید که قرار است ساعت مچی جدید اپل با شکل ظاهری متفاوت وارد بازار شود؟ این خبر جدید را «جان گروبِر» یکی از تحلیلگران اپل روی وبلاگ رسمی خود منتشر کرده و توضیح داده است به طور قطع کاربران این ساعت مچی را اب ظاهر متفاوت به دست خود می‌بندند.

سومین سری ساعت هوشمند اپل تغییر قیافه می‌دهد

بر این اساس برخی کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند شرکت اپل ساعت هوشمند با صفحه‌ دایره‌ای وارد بازار کند و برخی منابع آگاه هم گزارش دادند که صفحه مستطیلی کنونی با شکل ظاهری متفاوت عرضه می‌ّود.

سری سوم ساعت‌های مچی هوشمند اپل با شکل ظاهری متفاوت قادر است از چهارمین نسل فناوری‌های مخابراتی موسوم به ۴G LTE پشتیبانی کند و بر این اساس می‌تواند مانند تبلت‌های آیپد امکان ارسال پیام‌های متنی و تصویری را به صورت مستقل فراهم آورد.

البته هنوز به درستی مشخص نیست که این ساعت هوشمند به صورت مستقل چه قابلیت‌های دیگری را هم ارایه می دهد و تا چه اندازه می توان برای برقراری تماس‌های صوتی به صورت مستقل روی آن حساب کرد. به هر حال، از هم‌اکنون باید حدود دو ماه منتظر ماند و دید اپل برای این فناوری پوشیدنی چه تصمیماتی گرفته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا