میانگین قیمت هر گوشی هوشمند ساخته شده در شرکت سامسونگ: ۲۳۵ دلار

در پایان سه ماهه دوم سال ۲۰۱۷ میلادی میانگین قیمت هر دستگاه گوشی هوشمند ساخت شرکت کره‌ای سامسونگ ۲۳۵ دلار اعلام شد و در مقابل میانگین قیمت هر گوشی ساخته شد در شرکت اپل ۶۹۵ دلار بود.

موبنا، رضا خواجه‌وند – طی فصل دوم سال ۲۰۱۷ میلادی میانگین قیمت هر دستگاه گوشی هوشمند تولید شده در شرکت سامسونگ به بالاترین حد خود در سه سال گذشته رسید که این اتفاق را فروش بالای گوشی هوشمند «گلکسی اس۸» باعث شد.

در پایان سه ماهه دوم سال ۲۰۱۷ میلادی میانگین قیمت هر دستگاه گوشی هوشمند ساخت شرکت کره‌ای سامسونگ ۲۳۵ دلار اعلام شد و در مقابل زمانی که گوشی هوشمند «گلکسی نوت ۷» شکست خورد، میانگین قیمت هر گوشی ساخته شده در شرکت سامسونگ ۲۲۷ دلار بود.

با این وجود اگر می‌خواهید بفهمید که اپل با وجود اینکه نسبت به سامسونگ تعداد کمتری گوشی می‌فروشد و با این وجود سود بیشتری به دست می‌آورد، بهتر است این خبر را تا انتها بخوانید، زیرا میانگین قیمت هر دستگاه گوشی هوشمندی که اپل می‌فروشد به مراتب بالاتر است.

میانگین قیمت هر گوشی هوشمند ساخته شده در شرکت سامسونگ: ۲۳۵ دلار

اگرچه شرکت اپل نسبت به سامسونگ تعداد کمتری گوشی می‌فروشد، ولی در پایان فصل دوم سال جاری میلادی میانگین قیمت هر دستگاه آیفون ۶۹۵ دلار بوده است که می‌توان گفت تقریبا سه برابر از قیمت گوشی‌های سامسونگ بیشتر است.

اپل فقط گوشی‌ هوشمند پیشرفته تولید می‌کند و از این طریق توانسته است به این قیمت دست پیدا کند. ارزان ترین گوشی هوشمندی که اپل وارد بازار کرده است «آیفون اس‌ای» نام دارد که با قیمت ۴۰۰ دلار به فروش می‌رسد و در مقابل شرکت سامسونگ انواع مختلف گوشی‌های ارزان خود را با قیمت بسیار پایین‌تر به فروش می‌رساند.

در حالی که فروش بالای گوشی هوشمند «گلکسی اس۸» سامسونگ باعث شد میانگین قیمت گوشی‌های این شرکت کره‌ای افزایش یابد، پیش از این سامسونگ در سال ۲۰۱۳ میلادی توانسته بود میانگین قیمت هر دسگاه گوشی هوشمند خود را به رقم ۲۸۹ دلار برساند.

منابع آگاه می‌گویند شرکت اپل قصد دارد گوشی هوشمند «آیفون ۸» را با قیمت ۱۲۰۰ دلار وارد بازار کند و از هم‌اکنون می‌توان پیش‌بینی کرد سال آینده میانگین قیمت هر دستگاه گوشی هوشمند ساخته شده در اپل به مراتب بالاتر باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا