معرفی بازی: خواستگاری

بازی خواستگاری یک بازی حدس کلمات و دانستنی‌هاست که تازگی بین بازی‌سازان ایرانی حسابی طرفدار پیدا کرده. البته سبک بازی را عرض می‌کنم. در این بازی شما باید به خواستگاری رفته و در این مجلس خواستگاری به سوالات پدر عروس پاسخ دهید. ایده‌ی نابی است نه؟

موبنا – حالا باید ببینیم کمپانی یونیدس که قبلاً پنج شش عنوان دیگر هم ساخته چقدر توانسته در اجرای این ایده نابش موفق باشد! با ما در ادامه همراه باشید.

مرور بازی:

اگر از آیکون بازی متوجه نشوید، مطمئناً به محض ورود به بازی و با شنیدن موسیقی انتخابی سازندگان، پی به ژانر اصلی بازی خواهید برد! خواستگاری هم یکی دیگر از عناوینی است که سعی کرده با استفاده از موسیقی‌های لمپنی و مسخره بازی، مخاطب زیادی برای خود جور کند. اما درنهایت محصول نهایی، عنوانی بسیار بی کیفیت و کاملاً بی ارزش شده است.

با ورود به بازی و البته پس از شنیدن موسیقی زیبایی که برای شما تدارک دیده شده، با چهره آقا داماد رو به رو می‌شوید که البته چهره بسیار زشتی هم دارد. هرچند موضوع به هیچ وجه چهره این آدم نیست، بی‌کیفیت بودن طراحی کل بازی درواقع مشکل اصلی است. در طراحی منو و انتخاب فونت هم دوستان سازنده سعی کرده‌اند زشت‌ترین و بی‌سلیقه‌ترین انتخاب خود را داشته باشند؛ که البته موفق هم شده‌اند.

معرفی بازی: خواستگاری

همان‌طور که گفتیم در این بازی شما قرار است به یک خواستگاری‌ای رفته و به سوالات پدر عروس پاسخ دهید. درواقع پاسخ شما به سوالات کل گیم‌پلی این بازی را تشکیل می‌دهد. و اما سوال‌ها! سوال‌های این بازی به قدری ساده و خنده‌دار است که شاید شک کنید که اصلاً این بازی برای چه گروه سنی‌ای طراحی شده! البته حواس‌تان باشد که برای پاسخ به این سوالات سخت و پیچیده محدودیت زمانی هم خواهید داشت!

در این بازی بخشی برای تغییر شکل و شمایل آقا داماد هم در نظر گرفته شده که شما می‌توانید در این بخش با خرج کردن سکه‌های خود، برای او لباس و ماشین و خانه بخرید. به هر حال آدم دست خالی که به خواستگاری نمی‌رود! درنهایت هم برای جذاب‌تر و هیجان انگیزتر شدن بازی، سازندگان تعدادی لیگ مختلف در این بازی قرار داده‌اند که به هر میزان امتیاز شما در این بازی افزایش پیدا کند، جایگاه شما در این لیگ‌ها نیز بالاتر می‌رود.

معرفی بازی: خواستگاری

موسیقی بازی هم که تکلفیش معلوم است. هرچند شاید خیلی‌ها موسیقی بازی را دوست داشته باشند، اما این‌طور به نظر می‌رسد استفاده از این سبک کم‌کم دارد به ژانری در بازار بازی‌های ایرانی بی‌کیفیت و عامه‌پسند تبدیل می‌شود. درنهایت به شخصه تجربه بازی خواستگاری را به کسی پیشنهاد نمی‌کنم، مگر آن‌که دل‌تان بخواهد کمی شاد شوید و بخندید؛ انتخاب با شماست.

کافه‌بازار
  • معرفی بازی: خواستگاری
  • معرفی بازی: خواستگاری
  • معرفی بازی: خواستگاری
  • معرفی بازی: خواستگاری
  • معرفی بازی: خواستگاری
  • معرفی بازی: خواستگاری
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دکمه بازگشت به بالا