پرچمدار جدید شائومی مجهز به رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی (عکس)

این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی ۶.۴ اینچی را در خود جا داده است که تصاویر در آن با کیفیت ۱۴۴۰ در ۲۵۴۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – «شائومی می میکس» یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند در سال گذشته بود که توجه کاربران را به خود جلب کرد و مورد استقبال همگان قرار گرفت. طراحی این گوشی هوشمند به گونه‌ای بود که نمایشگر تا لبه‌های آن امتداد یافته بود. هم‌اکنون خبرهایی در مورد مدل بعدی این گوشی هوشمند منتشر شده است و بر اساس آخرین شایعات به دست آمده گفته می‌شود که مدل جدید «می میکس ۲» نام دارد و قابلیت‌های جذاب‌تری از نمایشگر لبه-به-لبه را در خود جا داده است.

منابع آگاه می‌گویند این گوشی هوشمند چینی جدید رم ۸ گیگابایتی را در خود جا داده است و به همین خاطر می‌توان آن را یکی از قوی‌ترین و بهترین گوشی‌های سال جاری معرفی کرد.

پرچمدار جدید شائومی مجهز به رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی (عکس)

اگرچه هنوز این اطلاعات تایید نشده‌اند، ولی گفته می‌شود «می میکس ۲» ضمن برخورداری از امکانات و قابلیت‌های پیشرفته، قیمت نسبتا ارزانی خواهد داشت. برای این گوشی هوشمند تراشه «اسپدراگون ۸۳۵» ساخت شرکت کوالکام در نظر گرفته شده است.

پرچمدار جدید شائومی مجهز به رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی (عکس)

اگر خبرهای موجود درست باشد، ‌این گوشی هوشمند با ویرایش‌های مختلف به دست کاربران می‌رسد که پیشرفته‌ترین مدل آن رم ۸ گیگابایتی دارد و به صورت همزمان مدل‌های مشابه با رم ۴ و ۶ گیگابایتی هم عرضه می‌شوند. مدل‌های میان‌رده این وشی هوشمند با رم ۴ و ۶ گیگابایتی حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی را در خود جا داده‌اند و مدل ویژه که رم ۸ گیگابایتی دارد نیز حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی را شامل می‌شود.

این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی ۶.۴ اینچی را در خود جا داده است که تصاویر در آن با کیفیت ۱۴۴۰ در ۲۵۴۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند و از دیگر امکانات به کار رفته در این پرچمدار چینی می‌توان به دوربین اصلی ۱۹ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی، و سیستم عامل اندروید ۷.۱ اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا