فهرست بهترین ساعت‌های هوشمند برای انجام بهترین خرید توسط شما (+عکس)

در اینجا لیست بهترین ساعت‌های مچی هوشمند آورده شده است تا کاربران بتوانند بین مدل‌های مختلفی که در بازار وجود دارد، بهترین آنها را انتخاب کنند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – ساعت مچی هوشمند تحول بزرگی را در عرصه فناوری ایجاد کرد و مانند ظهور گوشی‌های هوشمند توانست توجه کاربران جهانی را به خود جلب کند. زمانی که ساعت هوشمند برای نخستین بار وارد بازار شد برخی مشکلات برای استفاده از فناوری روی نمایشگر کوچک آن وجود داشت و همین مسئله کاربران را تا اندازه‌ای ناامید کرده بود.

کاربران معمولا دستگاه‌های الکترونیکی را به خاطر قابلیت‌های موجود در آن مورد استفاده قرار می‌دهند و هرچه به‌کارگیری این قابلیت‌ها آسان‌تر باشد، محبوبیت آنها بیشتر می‌شود. به هر حال ساعت‌های مچی هوشمند که شکل ظاهر شبیه ساعت‌های معمولی داشتند، پس از گذشت مدت کوتاه توانستند جای خود را بین مردم جهان باز کنند.

این ساعت‌ها مانند عینک‌های هوشمندی که زمانی فقط در فیلم‌های علمی-تخیلی مشاهده می‌شد، این روزها به صورت گسترده دور مچ دست کاربران دیده می‌شوند و در انواع مختلف با قابلیت‌های گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرند.

از ساعت هوشمند اپل گرفته تا LG Urbane، این مچبندهای الکترونیکی نیازهای کاربران را برآورده می‌کنند. شرکت‌های تولیدکننده محصولات الکترونیکی این روزها تاکید زیادی روی ساعت‌های هوشمند دارند و به همین خاطر انواع مختلف آنها در بازار عرضه شده است. در اینجا لیست بهترین ساعت‌های مچی هوشمند آورده شده است تا کاربران بتوانند بین مدل‌های مختلفی که در بازار وجود دارد، بهترین آنها را انتخاب کنند.

ساعت هوشمند WSD-F20 کاسیو

شرکت کاسیو با این ساعت مچی هوشمند بار دیگر تصمیم گرفت با دیگر کمپانی‌ها وارد رقابت شود و نام خود را در عرصه جهانی مچبندهای تناسب اندام و ساعت‌های مچی هوشمند معرفی کند. این محصول یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند بازار جهانی محسوب می‌شود و طراحی و زیبای آن بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

۱- Casio-WSD-F20-smartwatch

برای این ساعت مچی هوشمند قابلیت‌هایی در نظر گرفته شده است که به واسطه آن می‌توان فعالیت‌های سازمانی و مدیریتی را هم دنبال کرد. از جدیدترین قابلیت‌های به کار رفته در این دستگاه این است که بر خلاف مدل‌های قبلی، WSD-F20 گیرنده ماهواره‌ای GPS دارد و یک نقشه آفلاین را هم روی خود جا داده است. این محصول همچنین دوربین دیجیتالی، ارتفاع سنج، سیستم راهیابی کوهنوردی، سیستم ردیابی مسیر دویدن و … را در خود جا داده است و شما با آن می‌توانید تا عمق ۱۵۰ فوتی آب بدون هر مشکلی شنا کنید.

ساعت هوشمند AX Connected

بیشتر تولیدکنندگان ساعت‌های هوشمند ورزشکاران را مورد توجه قرار می‌دهند و البته، در این دسته از محصولات قابلیت‌های بیشتری را نسبت به دستبندهای مخصوص تناسب اندام ارایه می‌کنند. شرکت Armani Exchange در این زمینه یکی از بهترین محصولات را ارایه کرده است که سیستم مکانیکی بسیار پیشرفته را شامل می‌شود و آن را در قالب یک ساعت مچی هوشمند در اختیار کاربران می‌گذارد.

۲- AX-Connected-smartwatch

این دستگاه طراحی زیبا و قابل قبولی دارد و امکانات داخلی آن نیز با محصولات مشابه قابل قیاس است. ساعت هوشمند AX تمام سرویس‌های مربوط به سنجش سلامت بدن را شامل می‌شود و انواع مختلف سیستم‌های مانیتورینگ برای آن در نظر گرفته شده است و به واسطه آنها اهداف ویژه برای شما مشخص می‌کند تا بتوانید بدن خود را سالم نگه دارید. این ساعت هوشمند می‌تواند موسیقی پخش کند، عکس سلفی بگیرد و نیازهای کاربران را پاسخ دهد.

ساعت هوشمند Huawei Watch                                                                                                   

بیشتر ساعت‌های مچی هوشمندی که در بازار فروخته می‌شوند بند پلاستیکی، نایلونی یا کربنی دارند و البته دور نمایشگر آنها یک حلقه متحرک قرار می‌گیرد تا کاربران آسان‌تر بتوانند به قابلیت‌های داخلی دسترسی داشته باشند. با این وجود شرکت چینی هواووی ساعت هوشمند خود را به شکل متفاوت طراحی کرده است و در عوض یک بند فلزی بسیار زیبا در اختیار کاربران می‌گذارد تا شکل ظاهری این دستگاه توجه همه را به خود جلب کند.

۳- Huawei-Watch-smartwatch

قابلیت‌های این ساعت هوشمند به گونه‌ای ارایه شده است که می‌توان آن را یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های موجود در بازار جهانی دانست. ساعت هوشمند چینی از نظر شکل ظاهری نسبت به همه رقبای خود جلوتر است و امکانات داخلی آن هم می‌تواند بسیار قابل ملاحظه باشد. این دستگاه با یک دکمه کاربردی که روی بدنه خود قرار داده است امکان استفاده از تمام امکانات داخلی را فراهم می‌کند. بدنه فولادی ساعت هوشمند هوواوی نمایشگر AMOLED را در خود جا داده است و البته باید گفت شکل ظاهری آن شبیه به ساعت‌های کلاسیک است. کاربران می‌توانند این محصول را با بند چرمی یا فلزی تهیه کنند و قیمت آن هم‌اکنون در بازار ۲۳۰ دلار است.

ساعت هوشمند Gears S2 سامسونگ

اگر شما جزء آن دسته از کاربرانی هستید که علاقه زیاد به محصولات سامسونگ دارید می‌توانید مدل S3 یا S3 Frontier را تهیه کنید. با این وجود ساعت مچی هوشمند S2 به واسطه قیمت و قابلیت‌های خود یکی از بهترین گزینه‌های موجود محسوب می شود. روی ساعت مچی هشمند S2 نسخه اصلاح شده و کاربردی سیستم عامل Tizen OS نصب شده است که کاربرد فراوان دارد و البته به راحتی می‌توانید آن را به تمام گوشی‌های هوشمند اندرویدی متصل کنید.

۴- Samsung-Gear-S2-smartwatch

نمایشگر این ساعت مچی هوشمند بسیار شفاف است و از نظر کیفیت می‌توان آن را با ساعت هوشمد اپل برابر دانست. این محصول ظاهر زیبایی دارد و اگرچه بند آن از جنس پلاستیک ساخته شده است، ولی این مسئله باعث نمی‌شود تا از زیبایی آن کاسته شود. از زمان ورود این ساعت مچی کره‌ای مدت زیادی می‌گذرد و کاربران هم‌اکنون می‌توانند آن را با قیمت ۲۵۰ دلار خریداری کنند.

ساعت هوشمند New Balance RunIQ

شرکت New Balance از بزرگترین تولیدکنندگان تجهیزات ورزشی در جهان محسوب می‌شود و به تازگی تصمیم گرفته است در عرصه ساعت‌های مچی هوشمند هم گام بردارد. این ساعت هوشمند توجه ویژه به ورزشکاران عصر حاضر دارد و به همین خاطر ابزارهای مورد نیاز آنها را هم تولید می‌کند.

۵- New-Balance-RunIQ-smartwatch

ساعت هوشمندی که این شرکت ارایه کرده است RunIQ نام دارد که از جمله قابلیت‌های آن می‌توان به حسگر تشخیص ضربان قلب، گیرنده داخلی GPS و سیستم پخش موسیقی اشاره کرد. البته توانمندی‌های این ساعت مچی به اینجا ختم نمی‌شود. محصول مذکور می‌تواند یک گزینه کاربردی برای شناگران باشد. برای این ساعت هوشمند فناوری ۵ATM در نظر گرفته شده است و به همین خاطر فشار زیاد آب برای نمایشگر AMOLED آن مشکلی ایجاد نمی‌کند. طراحی این ساعت هوشمند به صورت مشترک توسط دو شرکت اینتل و New Balance انجام شده است و به همین خاطر می‌توان آن را قابل قبول دانست. این ساعت مچی هوشمند هم‌اکنون با قیمت ۳۰۰ دلار به فروش می‌رسد.

ساعت هوشمند Moto 360 موتورولا

تطبیق‌پذیری با مچ دست از جمله موارد مهمی محسوب می‌شود که بیشتر ساعت‌های مچی هوشمند فاقد آن هستند. شرکت‌های تولیدکننده ساعت‌های هوشمند تمرکز ویژه روی نمایشگر کوچک دستگاه دارند و از آنجایی که قرار است قطعات الکترونیکی فراوان در این دستگاه جاسازی شود،‌ معمولا ضخامت آنها بزرگ می‌شود و روی مچ دست به خوبی قرار نمی‌گیرند.

۶- Motorola-Moto-360-smartwatch

ولی شرکت موتورولا محصول متفاوتی در این زمینه عرضه کرده است که با هرآنچه تاکنون دیده‌اید تفاوت دارد. ساعت هوشمند Moto 360 را می‌توان زیباترین ساعت مچی هوشمند در بازار دانست که به راحتی با مچ دست کاربران سازگار می‌شود. هر یک از اپلیکیشن‌های مخصوص این ساعت هوشمند به راحتی روی آن مورد استفاده قرار می‌گیرد و این محصول نخستین ساعت هوشمندی بوده که نمایشگر دایره‌ای را در خود جا داده است. سیستم شارژ بی‌سیم از مهم‌ترین نکات متمایز این ساعت هوشمند است و قابلیت‌های داخلی آن نیز قابل ملاحظه به نظر می‌رسد. این ساعت مچی هوشمند با قیمت ۳۶۰ دلار در بازار فروخته می‌شود.

ساعت هوشمند Apple Watch Series 2

زمانی که نخستین ساعت مچی هوشمند این شرکت با نام Apple Watch وارد بازار شد، کاربران استقبال گسترده‌ای را از آن انجام دادند. مدت زیادی طول نکشید که مدل دوم این محصول هم به دست کاربران رسید و اگرچه شکل ظاهری آن تفاوت زیادی نکرده بود، ولی قابلیت های داخلی دستگاه بسیار ارتقا یافت.

۷- Apple-Watch-Series-2-smartwatch

مدل اول این ساعت مچی هوشمند به گونه‌ای طراحی شده بود که به راحتی نمی‌شد آن را روی مچ دست قرار داد و همین مسئله کاربران را ناامید کرده بود. ولی در مدل دوم دستگاه برخی اصلاحات ارایه شد و سرانجام کاربران جهانی از این محصول احساس رضایت کردند. این دستگاه کوچک را می‌توان یکی از گران‌ترین ساعت‌های مچی هوشمند موجود در بازار دانست که البته بخش زیادی از گران بودن آن به خاطر برند اپل است. از مهم‌ترین قابلیت‌های به کار گرفته شده در آن می‌توان به دوام زیاد باتری، قابلیت ضدآب، سیستم‌های تناسب اندام هوشمند و … اشاره کرد. قیمت این ساعت مچی هوشمند ۴۰۰ دلار است.

ساعت مچی هوشمند Garmin Fenix 5

شرکت Garmin بار دیگر موفق شد گام مهمی در عرصه ساعت های مچی هوشمند بردارد و این بار یک دستگاه بسیار کاربردی ارایه کرده است. این شرکت تاکنون دستبندهای هوشمند فراوانی وارد بازار کرده بود که البته باید گفت ساعت مچی هوشمند آن هم بسیار کاربردی و قابل ملاحظه است.

۸- Garmin-Fenix-5-smartwatch

سری ۵ ساعت‌های مچی هوشمند Garmin در سه مدل مجزه عرضه می‌شود. مدل استاندارد سری ۵ می‌تواند تمام روز با گیرنده ماهواره‌ای GPS شما را همراهی کند، مدل ۵S اندازه کوچک‌تری دارد و در اصل برای بانوان طراحی شده است، و مدل پیشرفته ۵X گیرنده بی‌سیم Wi-Fi را شامل می‌شود. هر یک از این مدل‌ها باتری بسیار پردوامی دارند و انواع مختلف قابلیت‌های تخصصی مخصوص ورزشکاران را شامل می‌شوند. این محصولات یکی از بهترین گیرنده‌های GPS موجود را در خود جا داده‌اند، ضدآب هستند، ژیروسکوپ دارند، فشارسنج و ارتفاع‌سنج دارند، و شرکت Garmin آنها را با قیمت ۶۰۰ تا ۸۵۰ دلار می‌فروشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا