منتظر گوشی‌های مختلف مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده باشید

نخستین گوشی هوشمند جهان مبتنی بر پروژه Tango گوگل چندی پیش توسط شرکت لنوو با نام Phab 2 Pro معرفی شد و این گوشی هوشمند چینی قابلیت‌های متفاوت خود را به جهانیان معرفی کرد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – برای آن دسته از کاربرانی که مطلع نیستند باید گفت گوگل تحت پروژه Tango قابلیت واقعیت افزوده (AR) توسعه می‌دهد و در نظر دارد این سرویس را روی گوشی‌های هوشمند به دست کاربران جهانی برساند.

این پروژه به گونه‌ای توسعه یافته است که می‌تواند قابلیت چندبُعدی و عمق را به اپلیکیشن‌ها، بازی‌ها و دیگر قابلیت های کاربردی گوشی اضافه کند. گوشی هوشمند Phab 2 Pro لنوو نمایشگر ۶.۴ اینچی داشت تا این قابلیت‌ها به خوبی روی نمایشگر بزرگ آن عرضه شوند و هم‌اکنون دو شرکت گوگل و لنوو همکاری‌های گسترده انجام می‌دهند تا محصولات بیشتری را با این فناوری عرضه کنند.

«جِف مردیت» مدیر توسعه اندروید و کروم در شرکت لنوو اعلام کرد که طی سال ۲۰۱۷ میلادی تعداد بیشتری گوشی هوشمند مبتنی بر سیستم  Tango با قابلیت ارایه خدمات واقعیت افزوده را به دست کاربران جهانی می‌رسانند.

lenovo-phab-2-1

در خبرهای جدید همچنین گفته شد شرکت تایوانی ایسوس هم همکاری‌هایی را با گوگل انجام داده است و نخستین گوشی خود مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده خود را تا چند هفته دیگر در نمایشگاه CES 2017 عرضه می‌کند.

با این توضیحات، در سال ۲۰۱۷ میلادی لنوو به بزرگترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده در جهان تبدیل می‌شود و گوگل از این طرح به طور کامل پشتیبانی می‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا