نیمی از کاربران به دنبال خرید مدل جدید ساعت هوشمند سامسونگ

سال ۲۰۱۶ میلادی تقریبا رو به پایان است و تولیدکنندگان دستگاه‌های الکترونیکی تمام توان خود را در یک سال گذشته به نمایش گذاشتند تا بتوانند توجه کاربران جهانی را به خود جلب کند. نتیجه یکی از این تلاش‌ها عرضه ساعت مچی هوشمند Gear S3 سامسونگ بود.

موبنا، رضا خواجه‌وند – این محصول در حالی وارد بازار شد که چندی پیش شرکت اپل دومین نسل از سری ساعت‌های مچی هوشمند خود را با نام Apple Watch 2 عرضه کرد.

روز گذشته به صورت رسمی اعلام شد علاقمندان به محصولات سامسونگ می‌توانند Gear S3 را از هم‌اکنون پیش‌خرید کنند و اپراتورهای آمریکایی هم اعلام کردند که به زودی آن را در اختیار کاربران می‌گذارند.

خبرگزاری The Verge همچنین گزارش داد ساعت هوشمند Gear S3 از تاریخ ۱۸ نوامبر به صورت رسمی وارد بازار آمریکا می‌شود و البته همزمان با این کشور، کاربران در دیگر نقاط جهان هم می‌توانند آن را در اختیار بگیرند.

samsung-gear-s3

این ساعت هوشمند در و مدل Frontier و Classic وارد بازار شده است که شکل ظاهری آنها با یکدیگر تفاوت دارد و سامسونگ با رابط کاربری جدیدی که برای آن تعریف کرده است، امکان استفاده از خدمات پرداخت الکترونیکی Samsung Pay را هم در اختیار صاحبان آن می‌گذارد.

هر یک از دو مدل مذکور این ساعت مچی هوشمند ۳۵۰ دلار قیمت دارد و در آخرین نظرسنجی انجام شده ۴۸ درصد کاربرانی اعلام کردند که تمایل به خرید این محصول دارند، ۳۳ درصد توضیح دادند که ترجیح می‌دهند ساعت هوشمند جدید سامسونگ را خریداری کنند و ۱۹ درصد هم گفتند که در این زمینه نظری ندارند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا