استقلال ۱ – ۱ فولاد / آبی ها در رتبه پنجم متوقف شدند

استقلال با تک گل جابر انصاری در مقابل گلی که ساسان انصاری برای فولاد زد متوقف شد و در رتبه پنجم جدول باقی ماند. رتبه ای که در روز جمعه و توسط دو تیم نفت آبادان و استقلال خوزستان تهدید می شود.نفت ابادان میهمان پرسپولیس است و در صورت شکست پرسپولیس می تواند بالاتر از استقلال قرار گیرد و استقلال خوزستان هم میهمان ذوب آهن است و با پیروزی ۲ گله می تواند بالاتر از آبی ها قرار گیرد.

موبنا – استقلال با توقف در اهواز در رتبه پنجم باقی ماند. از هفته دهم مسابقات لیگ برتر تیم های استقلال و فولاد مقابل هم قرار گرفتند که بازی با نتیجه ۱-۱ به پایان رسید.

آبی پوشان تهران پس از کسب نتایج قابل قبل در هفته های اخیر مقابل فولادی قرار گرفتند که روند رو به رشدی داشته است.

آبی های تهران در این دیدار همچنان به صعود در جدول فکر می کردند و پیروزی در این دیدار می توانست آنها را به رتبه سوم لیگ برتر برساند. رتبه ای که نشان می داد آبی ها به میان ۳ تیم برتر لیگ رسیده اند.

بازی با حمله های طوفانی فولاد در ۱۰ دقیقه ابتدایی آغاز شد و این تیم دو سه بار می توانست دروازه استقلال را باز کند که این اتفاق نیفتاد. اما بعد از گذشت دقایق ابتدایی بازی آبی های تهرانی بازی را در دست گرفتند و موفق شدند کمی از زهر حملات فولاد کم کنند. استقلال در نیمه اول با ارائه یک بازی اقتصادی موفق شد در دقیقه ۳۴ بازی توسط انصاری به گل برسد و بعد از این گل فولادی ها هرچقدر سعی کردند بازی را به تساوی بکشند به در بسته خط دفا ع استقلال برخورد کردند تا آبی ها نیمه اول را با پیروزی به رختکن بروند.

با شروع نیمه دوم فولاد در ۱۰ دقیقه ابتدایی جلو آمد تا گل خورده را جبران کند اما تعویض اسماعیل شریفات کمی روند تهاچمی این تیم را کند کرد و التبه استقلال در بیشتر دقایق بازی سعی در حفظ نتیجه داشت. اما ساسان انصاری در دقیقه ۷۷ بار دیگر ارزش های خود را نشان داد و با یک گل استثنایی فولاد را از یک شکست خانگی نجات داد. استقلال با این نتیجه در رتبه پنجم جدول رده بندی باقی ماند و فولاد هم با این نتیجه در رده هشتم جدول رده بندی قرذار گرفت.

استقلال با تک گل جابر انصاری و گلی که ساسان انصاری زد متوقف شد و در رتبه پنجم جدول باقی ماند. رتبه ای که در روز جمعه و توسط دو تیم نفت آبادان و استقلال خوزستان تهدید می شود.

نفت ابادان میهمان پرسپولیس است و در صورت شکست پرسپولیس می تواند بالاتر از استقلال قرار گیرد و استقلال خوزستان هم میهمان ذوب آهن است و با پیروزی ۲ گله می تواند بالاتر از آبی ها قرار گیرد.

 منبع: عصرایران 

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا