سه‌شنبه آینده منتظر نسخه جدید iOS 10 باشید

موبنا، رضا خواجه‌وند – این ویرایش جدید از سیستم عامل موبایلی اپل به صاحبان گوشی هوشمند آیفون ۷ Plus امکان می‌دهد در بخش دوربین قابلیت جدیدی را با نام Portrait در اختیار بگیرند و به کمک آن بتوانند تصویر پس‌زمینه را تار کنند تا عکس‌ها هنری‌تر و زیباتر شوند. این قابلیت جدید به گونه‌ای ارایه …

موبنا، رضا خواجه‌وند – این ویرایش جدید از سیستم عامل موبایلی اپل به صاحبان گوشی هوشمند آیفون ۷ Plus امکان می‌دهد در بخش دوربین قابلیت جدیدی را با نام Portrait در اختیار بگیرند و به کمک آن بتوانند تصویر پس‌زمینه را تار کنند تا عکس‌ها هنری‌تر و زیباتر شوند.

این قابلیت جدید به گونه‌ای ارایه شده است که صاحبان دوربین‌های حرفه‌ای SDLR از آن بهره می‌برند و متاسفانه اپل آن را فقط برای گوشی هوشمند آیفون ۷ Plus ارایه کرده است.

ios-10-2

این طور که منابع آگاه می‌گویند، اپل سه‌شنبه پیش‌رو سیستم عامل iOS 10.1 را روانه بازار می‌کند و بارگذاری آن برای عموم مردم آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

بر اساس پیش‌بینی‌های جدید، تاریخ عرضه عمومی این سیستم عامل موبایلی ۲۵ اکتبر است و در این روز شرکت مخابراتی DoCoMo ژاپن برای نخستین بار این ویرایش را به صورت رسمی در اختیا رکاربران خود می‌گذارد.

اگرچه اپل قصد دارد این هفته سیستم عامل موبایلی خود را به‌روز کند، ولی باید توجه داشت که این محصول برای صاحبان دیگر دستگاه‌های موبایلی اپل قابلیت و امکانات چندانی ندارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا