نخستین گوشی ضدانفجار جهان عرضه شد

موبنا، رضا خواجه‌وند – شرکت مذکور در زمینه تولید محصولات الکترونیکی ضدافنجار فعالیت می‌کند و به گفته خبرگزاری بلومبرگ، با آتش گرفتن گوشی هوشمند Galaxy Note 7 سامسونگ شرکت روسی تصمیم گرفته است یک گوشی معمولی ضدانفجار را به دست کاربران برساند. این گوشی معمولی CTG-ST نام دارد و برای آن نمایشگر ۲٫۲ اینچی در …

موبنا، رضا خواجه‌وند – شرکت مذکور در زمینه تولید محصولات الکترونیکی ضدافنجار فعالیت می‌کند و به گفته خبرگزاری بلومبرگ، با آتش گرفتن گوشی هوشمند Galaxy Note 7 سامسونگ شرکت روسی تصمیم گرفته است یک گوشی معمولی ضدانفجار را به دست کاربران برساند.

این گوشی معمولی CTG-ST نام دارد و برای آن نمایشگر ۲٫۲ اینچی در نظر گرفته شده است که تصاویر در آن با کیفیت ۲۴۰ در ۳۲۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند. گوشی مذکور تراشه MediaTek MT6260A را در خود جا داده است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به رم یک گیگابایتی و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه microSD اشاره کرد.

zavod-goreltex-ctg-st-2

این گوشی دوربین دیجیتالی ۳ مگاپیکسلی دارد و باتری آن هم انرژی را با ظرفیت ۲۵۰۰ میلی‌آمپر در خود ذخیره می‌کند.

گوشی روسی ضدانفجار قابلیت پشتیبانی از شبکه مخابراتی EDGE را دارد و به واسطه پشتیبانی از استاندارد IP67 به صورت ضدآب و ضدگردوغبار ساخته شده است. نمایشگر این گوشی نشکن است و اگر از فاصله ۵٫۴ فوتی سقوط کند هیچ مشکلی بای آن ایجاد نمی‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا