لمپارد و جرارد، بازیکنان شایسته لیگ برتر

شب گذشته اتحادیه بازیکنان حرفه ای انگلیس مراسمی برگزار کرد که طی آن، ادن هازارد به عنوان بهترین بازیکن و هری کین به عنوان بهترین بازیکن جوان انتخاب شد.در همین مراسم، جرارد و لمپارد نیز به عنوان بازیکنان شایسته برگزیده شدند. این دو در تابستان از لیگ برتر به لیگ آمریکا منتقل خواهند شد ولی …

شب گذشته اتحادیه بازیکنان حرفه ای انگلیس مراسمی برگزار کرد که طی آن، ادن هازارد به عنوان بهترین بازیکن و هری کین به عنوان بهترین بازیکن جوان انتخاب شد.در همین مراسم، جرارد و لمپارد نیز به عنوان بازیکنان شایسته برگزیده شدند. این دو در تابستان از لیگ برتر به لیگ آمریکا منتقل خواهند شد ولی تاثیر فوق‌العاده ای در طول حضورشان در انگلیس روی لیگ برتر گذاشتند.این دو از اعضای نسل طلایی انگلیس بودند که در مجموع ۲۲۰ بازی ملی در کارنامه به ثبت رسانده اند.

جرارد پس از دریافت این جایزه درباره لمپارد گفت:” البته ما برای مدت طولانی در تیم ملی با هم دیگر بازی کردیم و من از هواداران بزرگ لمپارد، سبک فوتبالش و موفقیت‌هایش در چلسی هستم.او بازیکنی فوق‌العاده و کلاس جهانی است و نمی‌توانم انتخاب بهتری برای سهیم شدن این جایزه با او باشم. خیلی خوشحالم. ”

لمپارد نیز درباره دریافت این جایزه گفت:” خیلی خوشحالم. این افتخار بزرگی است. آنقدری خوش شانس بودم که برای مدتی طولانی در لیگ برتر حضور داشته باشم.دریافت این جایزه درکنار استیوی که خود بازیکن بزرگی است، افتخار بزرگی برای من است. این یک پایان خیلی زیبا برای من است. احترام زیادی برای استیون قائلم.شاید در طول این سال‌ها، بالا و پایین های زیادی تجربه کردیم و سالی ۴ یا ۵ بار، در لیگ برتر و چمپیونزلیگ مقابل هم قرار گرفته ایم.”

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا