ارتباط بی شرمانه داماد پولدار با مادرزن

موبنا – شاپور۵۰ ساله هجدهم اردیبهشت سال ۸۸ همسر ۱۷ساله اش به نام بنفشه را با چاقو زخمی کرد و پیکر نیمه جان این زن را مقابل خانه پدری اش در محله هفت چنار تهران رها کرد. این مرد که گریخته بود یکسال بعد بازداشت شد و به قتل همسرش اعتراف کرد. خواهر بنفشه در …

موبنا – شاپور۵۰ ساله هجدهم اردیبهشت سال ۸۸ همسر ۱۷ساله اش به نام بنفشه را با چاقو زخمی کرد و پیکر نیمه جان این زن را مقابل خانه پدری اش در محله هفت چنار تهران رها کرد. این مرد که گریخته بود یکسال بعد بازداشت شد و به قتل همسرش اعتراف کرد.

خواهر بنفشه در بازجویی های پلیسی گفت: خواهرم فقط ۱۴سال داشت که به اجبار مادرم به عقد یک مرد پولدار به نام شاپور که قبلا با یک زن فیلیپینی ازدواج کرده و دو فرزند داشت درآمد. خواهرم و شوهرش از همان ابتدای زندگی مشترک با هم اختلاف داشتند اما یکسال بعد از این ازدواج خواهرم صاحب یک فرزند شد. خواهرم مدتی بود به رابطه پنهانی مادرم با شوهرش پی برده بود. به همین خاطر از خانه شوهرش قهر کرد و ۳۰۰ سکه طلا از مهریه اش را هم از شاپور گرفت. ولی مادرم که سالها قبل از پدرم جدا شده است، مدعی بود بنفشه اشتباه می کند و تحت تاثیر بدبینی های پدرش به رابطه او و شاپور مشکوک شده است.

شاپور در سال ۹۱ به اتهام قتل و رابطه پنهانی با مادر زنش پای میز محاکمه ایستاد و منکر رابطه پنهانی شد. این مرد گفت: همسرش را به خاطر اختلاف های خانوادگی با چاقو زده و هیچ رابطه ای با مادر او نداشته است.

در آن جلسه مادر بنفشه نیز به عنوان متهم ردیف دوم در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: شاپور مرد بدی نبود و چون او را می شناختم و می دانستم پولدار است. دخترم را مجبور به ازدواج با او کردم، اما دخترم سرناسازگاری برداشت. شوهرم همیشه بدبین بود و به دخترم القا کرده بود که من با شوهر او در ارتباط هستم. من رابطه ای با شاپور نداشتم و فقط گاهی اوقات به خانه شاپور می رفتم تا به نوه ام سر بزنم.

در پایان آن جلسه هیات قضایی وارد شور شد و شاپور را به قصاص و شلاق و مادر زن وی را به اتهام رابطه پنهانی با شاپور به سه سال زندان و ۹۹ضربه شلاق محکوم کرد. حکم صادره در شعبه ۲۷دیوان عالی کشور مهر تایید خورده بود که شاپور توانست با پرداخت دیه رضایت اولیای دم را جلب کند. به این ترتیب مرد میانسال بار دیگر از جنبه عمومی جرم محاکمه و طبق ماده ۶۱۲ قانون مجازات اسلامی به ۶سال و ۵ماه زندان محکوم شد.

بنا به این گزارش، این مرد هفته گذشته در دادگاه حاضر شد و نامه تسلیم به رای را امضا کرد تا با حکم قضایی و در دو ماه آینده از زندان آزاد شود.

 منبع: رکنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا