ارایه گزارشات پیشرفت پروژه های اقتصاد مقاومتی به وزیر ارتباطات

موبنا – در این جلسه مجریان پروژه‌های «دولت الکترونیک و همراه»، «ساخت ماهواره سنجش از راه دور و ماهواره مخابراتی بومی» و «ایجاد کریدور فناوری اطلاعات و ارتباطات»، گزارشی از پیشرفت پروژه‌های مربوطه را ارائه کردند. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر تسریع در پیشرفت پروژه‌ها گفت: اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در وزارت …

موبنا – در این جلسه مجریان پروژه‌های «دولت الکترونیک و همراه»، «ساخت ماهواره سنجش از راه دور و ماهواره مخابراتی بومی» و «ایجاد کریدور فناوری اطلاعات و ارتباطات»، گزارشی از پیشرفت پروژه‌های مربوطه را ارائه کردند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر تسریع در پیشرفت پروژه‌ها گفت: اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در اولویت برنامه‌ها است و باید تمام موانع و مشکلات احتمالی در جهت اجرایی کردن این پروژه ها سریع‌تر مرتفع شود.
وی با اشاره به اهمیت بالای پروژه دولت الکترونیک و دولت همراه، خاطرنشان کرد: برای این پروژه از سال‌ها قبل تلاش و برنامه‌ریزی شد اما باید پیشرفت پروژه و فعالیت‌های ذیل آن به گونه‌ای باشد که خدمات ارائه شده از طریق آن، برای مردم قابل لمس و در زندگی آنها تاثیر مثبت داشته باشد. این پروژه علاوه بر کمک و تاثیر داشتن در زندگی روزمره مردم، ضمن صرفه‌جویی در زمان و انرژی، تاثیر بسزایی در افزایش سرعت و دقت داشته و جعل و فساد نیز در کنار این موارد ریشه کن خواهد شد.
واعظی اظهار کرد: مطمئنا مردم از سامانه‌ای که بتواند مشکلاتشان را با سرعت و دقت بالایی حل کند، استقبال خواهند کرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به گزارش پیشرفت پروژه‌های اقتصاد مقاومتی تاکید کرد: بی تردید یکی از عواملی که می‌تواند در تسریع این پروژه ها تأثیر گذار باشد حضور بخش خصوصی است که مجریان باید شرایط را برای ورود آنها به این پروژه‌ها فراهم کنند و با توجه به اینکه این پروژه ها به نام اقتصاد مقاومتی هستند، باید به دست متخصصان داخلی انجام شوند.
در این جلسه با توجه به اینکه روی ۳ پروژه دولت الکترونیک و همراه، ساخت ماهواره سنجش از راه دور و ماهواره مخابراتی بومی و ایجاد یک کریدور فناوری اطلاعات و ارتباطات بحث و بررسی صورت گرفت، مقرر شد تا در جلسه بعدی این ستاد که درهمین هفته برگزار می شود، دیگر پروژه‌ها نیز مورد بررسی قرار گیرند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا