مجوز عرضه جهانی گوشی ارزان شائومی مجهز به باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری

موبنا، رضا خواجه‌وند – بر اساس اسناد منتشر شده روی اینترنت گفته شد که گوشی هوشمند Redmi 3A نمایشگر لمسی ۵ اینچی را در خود جا داده است که تصاویر در آن با کیفیت ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند. این گوشی هوشمند شامل تراشه مرکزی Snapdragon 435 می‌شود و از دیگر امکانات آن …

موبنا، رضا خواجه‌وند – بر اساس اسناد منتشر شده روی اینترنت گفته شد که گوشی هوشمند Redmi 3A نمایشگر لمسی ۵ اینچی را در خود جا داده است که تصاویر در آن با کیفیت ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند.

این گوشی هوشمند شامل تراشه مرکزی Snapdragon 435 می‌شود و از دیگر امکانات آن می‌توان به هشت هسته ۱.۴ گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی Adreno 505 اشاره کرد.

xiaomi Redmi 3A  (1)

برای این گوشی هوشمند رم ۲ گیگابایتی LPDDR3 و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته شده است. این دستگاه با کیفیت ۱۳ مگاپیکسل برای دوربین اصلی و ۵ مگاپیکسل برای دوربین سلفی خود تصویربرداری می‌کند و در بخش پشتی بدنه آن اسکنر مخصوص اثر انگشت نصب شده است.

روی این گوشی جینی نسخه ۶.۰.۱ نصب شده است که همراه با باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری و پشتیبانی از شبکه مخابراتی VoLTE فقط با قیمت ۹۰ دلار به فروش می‌رسد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا