سرطان‌زابودن برند معروف غلات صبحانه+عکس

موبنا – گفته می‌شود که غلات کواکر که همواره برای وعده صبحانه در میان افراد محبوب بوده است اخیرا با حواشی همراه است به طوری که از این شرکت تولیدی به دلیل وجود ماده سرطان‌زایی به نام گلیفوزیت در محصولاتش شکایت شده است. این خوراکی محبوب صبحانه حالت کورن‌فلکس دارد و با ترکیب با شیر …

موبنا – گفته می‌شود که غلات کواکر که همواره برای وعده صبحانه در میان افراد محبوب بوده است اخیرا با حواشی همراه است به طوری که از این شرکت تولیدی به دلیل وجود ماده سرطان‌زایی به نام گلیفوزیت در محصولاتش شکایت شده است.

این خوراکی محبوب صبحانه حالت کورن‌فلکس دارد و با ترکیب با شیر یا آب مصرف می‌شود. گلیفوزیت نوعی علف‌کش است که برای از بین بردن محصولات علفی استفاده می‌شود و سلامتی افراد را به شدت به خطر می‌اندازد.

سرطان‌زابودن برند معروف غلات صبحانه+عکس
این ماده سمی در غلات آماده برای صبحانه که در یک دقیقه حاضر می‌شود، یکی از محصولات مشهور کواکر مشاهده شده است. پس از انتشار این خبر مشتریان و مصرف‌کنندگان این محصول از این شرکت شکایت کردند.
این در حالی است که این شرکت همواره مدعی تولید محصولات طبیعی و سالم بوده است و با این شعار فریبنده بسیاری از مصرف‌کنندگان را دچار سوء تفاهم کرده است.
محصولات کواکر وابسته به شرکت پپسی کولا است و کارخانه آن واقع در شیکاگو است. همچنان این شرکت مدعی است که محصولاتش طی فرآیندی دقیق سم‌زدایی می‌شوند.
طی آزمایشی که بر روی محصولات آماده مخصوص صبحانه این شرکت انجام شد، ۴ درصد بیشتر از حد طبیعی در آن مواد سرطان‌زا و سمی وجود داشت و این مقدار در بیانیه‌ سازمان حفاظت از محیط زیست زیر حد طبیعی است.
 منبع: باشگاه خبرنگاران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا