کریمی: احتمالا به بازی با صبا می‌رسم

یعقوب کریمی در این باره می‌ گوید: صددرصد مشکلات ما را اذیت کرده است. به هر حال تیمی که مشکل مالی ندارد، در آرامش بیشتر به کارش ادامه می‌ دهد. اما ما واقعا در این فصل مشکل داشتیم و این مسائل روی کار ما تاثیر می‌ گذارد. او ادامه داد: سوال من این است که …

یعقوب کریمی در این باره می‌ گوید: صددرصد مشکلات ما را اذیت کرده است. به هر حال تیمی که مشکل مالی ندارد، در آرامش بیشتر به کارش ادامه می‌ دهد. اما ما واقعا در این فصل مشکل داشتیم و این مسائل روی کار ما تاثیر می‌ گذارد.

او ادامه داد: سوال من این است که دیگر مدیران باشگاه چه زمان می‌ خواهند به فکر رفع مشکلات ما بیافتند. فصل دارد تمام می‌ شود و ما فقط ۲۰درصد از پولمان را گرفته ایم. امیدوارم که مشکلات ما حل شود تا حداقل در این سه بازی باقیمانده با روحیه بهتری به زمین برویم.

هافبک استقلال در مورد مصدومیتش که باعث شد بازی با پدیده را از دست بدهد هم گفت: واقعا مصدومیت بدموقعی بود اما خدا را شکر که الان خیلی بهتر هستم. امروز سر تمرین می‌ روم تا ببینم شرایطم چطور می‌شود. کمی در پایم درد دارم اما بعید می‌ دانم مشکلی برای بازی هفته بعد داشته باشم.

یعقوب کریمی در مورد اینکه خیلی ها می‌ گویند استقلال مشکل فنی و البته بدنی دارد گفت: صددرصد این مساله را تکذیب می‌ کنم. استقلال هیچ مشکلی ندارد به هر حال بدشانسی باعث شده که ما چند هفته ای نتیجه نگیریم. با این حال شما مطمئن باشید که استقلال نه مشکل فنی دارد و نه بدنی.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا