اژدری‎زاده: از شکایت مس اطلاعی ندارم

علیرضا اژدری زاده در رابطه با موضوعی که باعث شکایت باشگاه مس کرمان شده گفت: در ابتدا بگویم که ما هیچ وقت دنبال حاشیه نبوده ایم. در مورد این موضوع هم نه مصاحبه ای کرده ایم و نه حرفی زدیم فقط اتفاق افتاده را به مراجع ذیصلاح یعنی کمیته سیانت و حاج آقا علیپور اعلام …

علیرضا اژدری زاده در رابطه با موضوعی که باعث شکایت باشگاه مس کرمان شده گفت: در ابتدا بگویم که ما هیچ وقت دنبال حاشیه نبوده ایم. در مورد این موضوع هم نه مصاحبه ای کرده ایم و نه حرفی زدیم فقط اتفاق افتاده را به مراجع ذیصلاح یعنی کمیته سیانت و حاج آقا علیپور اعلام کردیم تا در این مورد تحقیقات خود را انجام دهند. قبل از بازی ما با تیم مس کسی با یکی از بازیکنان ما تماس گرفته بود که خود را منتصب به این باشگاه عنوان کرد. ایشان به بازیکن ما گفته بود که برای سال آینده می‌ خواهیم تیم را قوی تر ببندیم. در چند روز آینده با شما تماس می‌ گیریم. طی دو باری که با بازیکن ما تماس گرفته شد، فقط همین صحبت گفته شده و نه چیز بیشتر.

وی ادامه داد: من نمی‌ دانم چطور این موضوع به گوش آقای فردوسی پور رسیده بود و ایشان ساعت ۲ شب به من زنگ زد راجع به این مطلب سوال پرسید. من در ابتدا هیچ اشاره ای نکردم اما با اصرارهای ایشان مواجه شدم و فقط گفتم یک همچنین موضوعی بوده است. نه تهمتی زدم، نه باشگاه مس را مطرح کردم حتی بعد از بازی با آقای سیف الدینی مدیرعامل مس کامل صحبت کردم و به ایشان گفتم که این حق شماست که پیگیری کنید و ببینید این مطلب از کجا آب می‌ خورد. به هر حال شروع این داستان از طرف ما نبوده و ما هم این موضوع را پخش نکردیم. ۶ روز قبل از پخش برنامه نود هم به کمیته سیانت اطلاع داده بودیم.

او در رابطه با شکایت مطرح شده توسط این تیم گفت: تا الان چیزی به من اطلاع ندادند و اصلا خبر ندارم که شکایت شدی یا خیر. به هر حال ما حرفی نزدیم که بخواهیم بابتش مقصر شناخته شویم اگر سابقه تیم ما را ببینید، متوجه می‌ شوید که تاکنون هیچ صحبتی نه راجع به داوری و نه حواشی بازی ها داشتیم.

اژدری زاده راجع به آینده این تیم در لیگ‌برتر گفت: روزهای آینده جلسات زیادی را با مسوولان باشگاه و استانی خواهیم داشت. سعی می‌ کنیم بیشتر روی ملزومات فکر کنیم و کارمان را پیش ببریم و دوستانی مانند آقای بهروان هم راست می‌ گویند. ما اگر بخواهیم به لیگ‌برتر برویم و ماندگار شویم باید ملزومات این کار را فراهم بیاوریم. در حال حاضر همه چیزمان از فولاد جداست از امکانات تا مسائل دیگری. بنابراین صلاحیت لازم در لیگ‌برتر را داریم اما به لحاظ مالی باید با مسوولان جلسه بگذاریم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا