مرزبان: یک قهرمانی دیگر در ایران می خواهم!

مرزبان در خصوص شرایط پدیده و حاشیه امنیت این تیم برای بقا در لیگ برتر گفت و گویی با “ورزش سه” انجام داد: در سه بازی آینده می توانیم تک رقمی شویم ما در ۴ هفته گذشته امتیازات فوق العاده خوبی گرفت و صد در صد از شرایط مان راضی هستیم. هدف ما در این …

مرزبان در خصوص شرایط پدیده و حاشیه امنیت این تیم برای بقا در لیگ برتر گفت و گویی با “ورزش سه” انجام داد:
در سه بازی آینده می توانیم تک رقمی شویم
ما در ۴ هفته گذشته امتیازات فوق العاده خوبی گرفت و صد در صد از شرایط مان راضی هستیم. هدف ما در این فصل کسب ۳۵ امتیاز در فصل بود که در سه بازی آینده می توانیم به این هدف برسیم. ما می توانیم با کسب امتیاز در جدول تک رقمی شویم. بازیکنان ما در این چند هفته و برابر استقلال پرچم شرافت شان را بالا بردند. این بازیکنان ۴ ماه است پول نگرفتند اما با تمام وجود بازی کردند و مقابل استقلال اینقدر دویدند که ۵ بازیکن گرفتگی عضله داشتند. واقعا باید اسم بازیکنان ما در فوتبال مشهد نوشته شود که با بی احترامی هایی که به این تیم شد به خاطر مردم مشهد جنگیدند و برای حفظ فوتبال این استان قد علم کردند.

بازیکنان اتحاد روانی داشتند
ما برابر استقلال یک بازی خوب انجام دادیم و بازیکنان اتحاد روانی داشتند و فوق العاده در زمین کار کردند و از لحاظ تاکتیکی و روانی خودشان را نشان دادند.حتی بعد از بازی بازیکنان در مصاحبه هایشان کوچکترین اشاره به مسائل حاشیه ای نکردند و نگاه مثبتی داشتند که باید از آنها تشکر کنم.

در پدیده برنامه سه ساله داشتم
فصل بعد در پدیده نخواهم بود. ساختارهای فوتبال این شهر از لحاظ هوادار طوری بود که می توانستیم سال آینده سهمیه آسیایی بگیریم. اما با این شرایط مالی و نبود امکانات تصمیم گرفتم من نباشم. من در این تیم برنامه طولانی مدت داشتم و می خواستم در سه سال پدیده را قهرمان ایران کنم اما با این امکانات نمی شود. با توجه به پتانسیل مشهد می توانستیم در آسیا حرف های زیادی برای گفتن داشته باشیم اما نتاسفانه مشکلات این اجازه را نمی دهد و این مشکلات پایدار است.

می خواهم یک قهرمانی دیگر در ایران داشته باشم
در حال حاضر ۲ پیشنهاد از تیم های داخلی دارم و یک پیشنهاد آلمانی هم به من و هسلر شده اما هنوز تصمیم نهایی را نگرفتم. دوست دارم یک قهرمانی دیگر در ایران داشته باشم. با پرسپولیس و سپاهان قهرمان شدیم و با سپاهان به مرحله یک، چهارن نهایی رسیدیم و با پدیده هم در لیگ یک قهرمان شدیم. دوست دارم یک قهرمانی دیگر در کارنامه ام داشته باشم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا